این سایت هندی در ادامه مدعی شده است: «طبق شایعات اخیر، چندین باشگاه برای جذب این بازیکن علاقه نشان دادند. به نظر می‌رسد که باشگاه پیشتاز رئال مادرید باشد و پس از آن آرسنال شانس بیشتری برای خرید او دارد. بر اساس گزارش‌ها از دیگر مدعیان می‌توان به باشگاه الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سایت هندی در خبری مدعی شده که پرسپولیس و الاتحاد مشتری کیلیان امباپه هستند!
یک رسانه هلندی از تمایل باشگاه‌های ترکیه به جذب علیرضا جهانبخش بازیکن تیم فاینورد خبر داد.
یک رسانه هلندی از تمایل باشگاه‌های ترکیه به جذب علیرضا جهانبخش بازیکن تیم فاینورد خبر داد.
علی ر غم اینکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی از آرامش در بازار شکر خبر می‌دهند، چالش‌های این حوزه همچنان برپاست و حتی کارخانجات تولیدی نیز قادر به تهیه این کالا نیستند.
در حالی که کمتر از یک هفته به انتخابات ریاست فدراسیون کشتی باقی مانده اما هنوز خبری از اعلام احراز صلاحیت 9 کاندیدای شرکت در این انتخابات نیست.
رسانه‌ها از مشاهده و رصد یک پهپاد بر فراز اقامتگاه نخست‌وزیر هند خبر می‌دهند.
منابع خبری از محاکمه هشت هندی که به نفع رژیم صهیونیستی از یک پروژه زیردریایی قطری ساخت ایتالیا جاسوسی کرده اند. خبر دادند.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی یک هزار و ۶۱۰ پایگاه هنری برای استعدادیابی خبر داد.
موزه ملی آثار تاریخی هلند از کشف گنجینه بی‌نظیر یک‌هزار ساله متشکل از چهار گوشواره طلا، دو تکه ورقه طلا و ۳۹ سکه نقره توسط یک مورخ هلندی خبر داد.
نشریه تایم یک مجله خبری برخط آمریکایی است که دفتر آن در نیویورک است. نشریه تایم نخستین بار در ۳ مارس ۱۹۲۳ در شهر نیویورک منتشر شد و سالها توسط بنیانگذار مشترک و تأثیرگذار آن «هنری لیوس»(Henry Luce) اداره می‌شد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
رسانه ها از وقوع برخورد ۲ قطار در ایستگاه یک مترو در مکزیکوسیتی خبر می هند.
بدون تردید خبرسازترین خبر هفته در ارتباط با سخنان یک کارشناس در برنامه جهان آرا بود. «امیرحسین حاجی نصیری» جانباز مدافع حرم در برنامه جهان آرا حاضر شد و در موضوع قهرمان ملی مردم صحبت کرد. دقایقی از این برنامه او درباره «علی دایی» جملاتی گفت که با واکنش‌های مختلفی از سوی طیف‌های ورزشی و هنری کشور روبرو شد
رسانه های هلندی از برکناری هنک فریزر از اوترخت به دلیل درگیری فیزیکی با بازیکن تیمش خبر داده اند.
رسانه های هلندی از برکناری هنک فریزر از اوترخت به دلیل درگیری فیزیکی با بازیکن تیمش خبر داده اند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای بیش از ۱۰۰ دیوارنگاره با مضامین فرهنگی، هنری، ملی و مذهبی در فضاهای شهری طی یک سال گذشته خبر داد.
روز ۲۰ آذرماه خبری مهم برای بانک صادرات منتشر شد مبنی بر این که این بانک قصد دارد سهم ۴ نماد پالایشی را به صورت یکجا و نقد عرضه کند. زمان و میزان عرضه چقدر خواهد بود؟
تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، مدعی شد بعید است زین الدین زیدان راهی یوونتوس شود.
وزارت دفاع هند از کشته شدن پنج نظامی این کشور در سانحه سقوط یک فروند بالگرد در نزدیکی مرز مورد مناقشه با چین خبر داد.
وزارت دفاع هند از کشته شدن پنج نظامی این کشور در سانحه سقوط یک فروند بالگرد در نزدیکی مرز مورد مناقشه با چین خبر داد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، افزایش سرمایه ۱۰۰۰ درصدی یک نماد، بازدهی حدود ۱۰۰۰ درصدی یک نماد بورسی در ۶ ماه، اولین قیمت حمایتی شتران کجاست؟، وراث متوفیان سهام عدالت بخوانند، کدام نماد بانکی در ۶ ماهه عملکرد بهتری داشته است؟، رییس سازمان بورس به مجلس می‌رود؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار / بیش از ۶ میلیون دلار در بازار توافقی دادوستد شد، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳۱ مرداد + فیلم، تحلیل تکنیکال شبندر + فیلم، تحلیل نماد فرابورس | برجام فرابورس را به بالا پرتاب کرد؟، چه خبر از بزرگان بورس | بازگشایی فولاد، سبز پوشی فراکاب‌ها و تعلیق وسالت!، آیا قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است؟، خبر مهم برای بورسی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک نشریه هلندی با حمله شدید به فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، او را به خبردزدی متهم کرد.
ویروسی که ۹۰ درصد بزرگسالان جهان را مبتلا می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ