استعدادیاب‌های تاتنهام، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن بازی تامی آبراهام را در جریان تساوی یک-یک رم با میلان از نزدیک تماشا کرده‌اند ولی معلوم نیست رم او را ارزان‌تر بفروشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره شناسان یک سیاره فراخورشیدی دو برابر سیاره مشتری پیدا کرده‌اند که تنها چند میلیون سال سن دارد و تاکنون از دید ما پنهان شده بود.
در پی شدت بارندگی و جاری شدن سیل در مسیر جاده چالوس حدفاصل "حسنک در" به سمت روستای "گرماب" با طغیان رودخانه، یک رستوران به طور کامل تخریب و جاده از سنگ‌های بزرگ پوشیده شد.این فردی که ادعا می کند صاحب رستوران است در حالی به کشته شدن چند کارگر و مشتری رستورانش اشاره می کند که منابع رسمی آماری از تلفات انسانی در سیل جاده چالوس منتشر نکرده اند.
روزنامه امارات الیوم نوشته است که لئوناردو ژاردیم قصد دارد تا چند بازیکن مهم شباب الاهلی را به الریان ببرد.
روزنامه امارات الیوم نوشته است که لئوناردو ژاردیم قصد دارد تا چند بازیکن مهم شباب الاهلی را به الریان ببرد.
سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد در پایان فصل از این تیم لیگ برتری انگلیس جدا می‌شود. این خبری است که باشگاه برنتفورد چند روز پیش به صورت رسمی آن را اعلام کرد.
آویتا 11 طراحی آینده نگر و خاصی را ارائه می کند تا به نوعی خود را از دیگر رقبای چینی فاصله دهد. هر چند شباهت هایی به برخی محصولات روز بازار جهانی مانند پورشه قابل احساس است اما به هر ترتیب این طراحی موفق و کاملا مشتری پسند به نظر می رسد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده بریانک باید حداقل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محدوده فرمانیه باید حداقل ۲۷ میلیارد تومان پرداخت کرد.
مشتری ۵۷ ساله بانکی در آستانه اشرفیه که پس از چند بار مراجعه به این بانک و طی کردن مراحل اداری با جواب منفی برای دریافت وام مواجه شد، درِ بانک را با قفلی که با خود آورده بود، قفل کرد و کارمندان بانک را محبوس کرد.
باشگاه استقلال چند لایحه دفاعی مختلف را درباره احکام انضباطی به کمیته استیناف ارائه خواهد کرد.
آخرین روزهای بهمن ماه بازار مسکن در رکود به سر میبرد باتوجه به اینکه قیمت خانه را صاحبخانه ها مشخص می کنند برای خرید یک خانه ۹۰ متری در ستارخان باید ۴ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
در یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.
تاوه‌ها در شاره‌های در حال تکان خوردن مانند مایع‌ها، گاز‌ها و پلاسما‌ها تشکیل می‌شوند. چند مثال معروف آن حلقه‌های دود، گرداب‌ها، توفندها، پیچند‌ها و تنوره دیو هستند. همچنین تاوه‌ها معروف‌ترین نشانه جو مشتری هستند.
بررسی ها در یک ماه گذشته نشان می دهد یک خانه ۹۰ متری در منطقه پیروزی محله شهدا حدود ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان است.
هفته سوم زمستان بازار مسکن در رکورد به سر می برد اما با این حال قیمت خانه در محله جمهوری از متری ۳۴ میلیون تا ۸۴ میلیون تومان است.
بازار مسکن در محله ابوذر (منطقه پیروزی) همچنان در رکود به سر برده و خرید و فروش در این بازار به کندی صورت می گیرد.
رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست تهران گفت: بیشتر این حیوانات علف خوار هستند مانند قوچ و میش، آهو و... و گوشت خوارانی که از آن‌ها تغذیه می‌کنند به تبع آن‌ها نزدیک می‌شوند. شغال و روباه و حتی پرندگان که ممکن است تغذیه‌شان مختل شود. همچنین پرندگان مهاجر با توجه به شرایط از عرض‌های شمالی آسیا و اروپا به قسمت‌های جنوبی‌تر می‌آیند و چند ماهی مهمان ما هستند. در نهایت ممکن است بیماری‌هایی که مشترک بین انسان و حیوان است را منتقل کنند. از جمله بیماری آنفلوانزا.
قیمت خانه در محله افسریه با توجه به رکود قیمت مسکن از متری۱۷ میلیون تومان به فروش می رسد.
لباس‌هایی که از مردم فقیر با نرخ نازل خریده شده یا از سطل‌های زباله آمده‌اند، بعضی هم از دیوار مهربانی و به اسم خیرات جمع شده‌اند و البته دزدی از طناب‌های رخت خانه‌ها. مشتریان لباس‌ها هم آدم‌های فقیر هستند. آدم‌هایی که تا چند سال پیش مشتری لباس‌های خارجی دست‌دوم یا همان تاناکورا بودند، اما حالا با جهش خیره‌کننده قیمت دلار، خرید لباس خارجی دست‌دوم هم برای عده زیادی مشکل شده است.
شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است.
سخنگوی نیروهای قسد وابسته به آمریکا از حمله پهپادی امروز ترکیه به مرکز فرماندهی مشترک واشنگتن و قسد در شمال حسکه سوریه و کشته شدن دو نفر از عناصر قسد بر اثر آن خبر داد.
رحمانی از رایگان شدن گاز طبیعی برای حدود یک میلیون و ۱۱۹ هزار مشترک که ۸۷۳ هزار مشترک مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.
مدیران و مربیان چند تیم دسته اولی در تماس با سازمان لیگ خواهان نمونه گیری دوپینگ در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شده اند.
یکی از علاقه‌مندی و لاکچری بازی‌های امروزی خانواده‌ها، تزیین اتاق نوزاد تازه متولد شده در بیمارستان است. بادکنک‌هایی که به همراه خرس و خرگوش‌های عروسکی یا ماشین‌های کوچک فانتزی به زیباترشدن اتاق کمک می‌کند. براساس قیمت‌ یکی از سایت‌ها فقط بادکنک آرایی بین ۵۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین بادکنک آرایی و تزیین با چند عروسک ۲ تا ۵ میلیون تومان و به همراه جام گل حدود ۱۵ میلیون تومان برای مشتری آب می‌خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ