نخستین شمش طلای بورسی خزانه بانک ملت به یک مشتری تحویل داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
استارت آپ سازنده خودروی برقی «کانو» نخستین محموله خودروهایش برای انتقال فضانوردان را به ناسا تحویل داد.
در مراسمی با حضور قائم مقام تامین و تولید و معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین سری خودروهای ثبت نامی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو زودتر از موعد تحویل مشتریان شد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم تحویل نخستین محموله سوخت هسته ای به نیروگاه "آک کویو" ترکیه شرکت کرد. این نیروگاه را شرکت "روس اتم" روسیه برای ترکیه ساخته است.
نخستین شمش طلای بورسی خزانه بانک ملت به یک مشتری تحویل داده شد.
شرکت ایران خودرو دیزل از تحویل نخستین سری محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک خود از روز شنبه بیستم اسفندماه خبر داد.
با برنامه ریزی صورت گرفته در تامین و تولید، نخستین سری محصول هایما 8S دو ماه زودتر از موعد مقرر تحویل مشتریان شد.
فردا برای نخستین بار ربع سکه در بورس کالا عرضه می‌شود؛ بر این اساس، سقف خرید برای هر متقاضی محدود بوده و زمان تحویل فیزیکی آن نیز پنج روز بعد از معاملات است.
ارتش ترکیه نخستین محموله از هویتزرهای جدید خود را تحویل گرفت.
طراحی سامانه RBS ۷۰ با هدف ساخت یک پدافند ارزان قیمت که کار با آن ساده باشد و در شرایط آب و هوایی قطبی سوئد نیز بدون مشکل کار کند، از سال ۱۹۶۷ آغاز و نخستین نمونه‌های ساخته شده در سال ۱۹۷۳ جهت ارزیابی تحویل نیروی هوایی سوئد شد.
شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح انبارگردانی به منظور تحویل اموال توقیف شده مربوط به املاک برای نخستین بار در بین مناطق پایتخت خبر داد.
آمریکا قصد دارد تا نخستین محموله سامانه پدافند زمین به هوای ( NASAMS) را طی هفته‌های آتی به اوکراین تحویل دهد.
یک رسانه آلمانی امروز از تحویل نخستین سامانه پدافند هوایی «آیرز» از سوی برلین به اوکراین خبر داد.
دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور با نخستین شکست شاگردان یحیی گل‌محمدی در فصل بیست‌ودوم همراه شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در پی گزارش مشاهده خودروی مشکوک در نزدیکی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، مأموران کلانتری ۱۱ سیرجان سحرگاه پنجشنبه ۱۰ شهریور به محل عزیمت کردند و در نخستین بررسی‌ها دریافتند پیکر بی‌جان یک جوان تقریباً ۳۰ ساله پشت فرمان قرار دارد. از آنجا که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن وی دیده نشد، جسد برای مشخص شدن علت مرگ و انجام آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.
تفاهم نامه ای برای ایجاد بانک نمونه های سلولی حیات وحش و تحویل نخستین نمونه های سلولی یوزپلنگ ایرانی بین سازمان حفاظت از محیط زیست و مرکز ذخایر ژنتیکی منعقدشد.
در راستای مطالعه، شناسایی و حفاظت از منابع ژنتیکی کشور، تفاهم نامه همکاری مشترک میان مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران و سازمان حفاظت محیط زیست معاونت محیط زیست طبیعی منعقد شد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر اعلام کرد که این کشور نخستین محموله از جنگنده های یوروفایتر تایفون را تحویل گرفته است.
هم‌زمان با هفته دولت، نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.
همزمان با هفته دولت نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودروی کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.
پس از گذشت حدود ۳ ماه از سرقت صندوق‌های اجاره‌ای شعبه دانشگاه بانک ملی، امروز این بانک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطابق دستور بازپرس، بانک ملی ایران در نخستین مرحله به مرور در حال تحویل مصنوعات طلا به صاحبان آن است.
هرچند کاهش شدید آمار‌های کرونایی در کشور، اتفاقی به غایت شیرین و دلچسب است، منجر به اتفاقی شده که بر خلاف توصیه‌های مکرر ستاد ملی مقابله با کرونا، یعنی عدم عادی انگاری شرایط کرونایی در کشور است؛ لغو نشست هفتگی ستاد ملی در روز جاری!
نکته قابل تامل اما، تاریخ مصوباتی است که امروز منتشر شده و امضای معاون اول رئیس جمهور ذیل آن‌ها به چشم می‌خورد، در حالی که تاریخ مندرج در بالای آنها، دوازدهم اردیبهشت ماه است؛ مصوباتی که ظاهرا دوشنبه هفته قبل مهیای ابلاغ شده، ولی امروز ابلاغ شده اند تا این گونه به نظر برسد که مانع یا موانعی بر سر راه ابلاغشان وجود داشته است.
در جریان رویکردهای تحول گرایانه در ساختار سازمان صداوسیما، شبکه‌های تلویزیونی «شما» و «ایران‌کالا» در راستای آنچه «بیشتر دیده شدن برنامه‌های شاخص» عنوان شده، تعطیل شدند تا بدین ترتیب نخستین گام یعنی کوچک سازی ساختار عظیم پخش صداوسیما که محتوای کیفیت متناسب با حجم شبکه برای آن وجود ندارد، برداشت شود و هزینه‌های بی حاصل راه اندازی شبکه‌های کم مخاطب نیز صرف تولید باکیفیت در دیگر شبکه‌ها شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ