اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌ها (UIC) گزارش داد که ایران در میزان بار حمل شده توسط ناوگان ریلی رتبه دهم را میان کشورهای عضو این اتحادیه طی سال ۲۰۲۰ کسب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوسانات زیاد دمای بیرون می‌تواند طول عمر باتری‌های خودرو‌های برقی را در صورت پارک شدن بیرون از پارکینگ کاهش دهد. اما یک روکش جدید آزمایشی می‌تواند با کاهش تغییرات دما، چنین آسیبی را به حداقل برساند.
از آیتم‌های جذاب خودرو مرسدس بنز میباخ S680 فضای داخلی کابین می باشد. درب های عقب این خودرو برقی هستند و دارای فناوری ایمنی می‌باشند، حسگرهای نقطه کور دارای امکان بررسی احتمال برخورد هنگام باز شدن درب می باشند. راننده می‌تواند کنترل درب‌های عقب را در میباخ S680 در دست داشته باشد.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از مصدوم شدن ۴ شهروند در حادثه سقوط از پله برقی مترو در ایستگاه امام خمینی خبر داد.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران از مصدوم شدن ۱۸ نفر بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی تهران خبر داد.
معاون دیوان عدالت اداری با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۵ قانون جدید تشکیلات و آیین‌دادرسی دیوان عدالت اداری، گفت: طبق این تبصره از قانون، دستگاه‌ها و ماموران دولتی و حاکمیتی مکلف هستند که هرگونه تصمیم‌گیری در مورد افراد را به آنها ابلاغ کنند زیرا این تصمیمات برای اشخاص دارای آثار حقوقی از منظر بازه زمانی قابل اعتراض است.
معکوس شدن پله برقی با سرعت بالا در کره جنوبی دست کم 14 نفر را مجروح کرد.
بازرسان تحقیقات مرتبط با ذرات اورانیوم با منشا انسانی یافت شده در مریوان را بسته‌اند.
اولین تصویر نمای نزدیک شدن i۵ را نشان می‌دهد. در این تصاویر جلوپنجره با خطوط LED و همچنین چراغ‌های LED در حال روشن شدن هستند. i۵ جدید شبیه یک BMW عصر مدرن و اخیر به نظر می‌رسد.
در حالی که عابران روی پله برق ایستاده‌اند ناگهان دچار نقص فنی می‌شود و مرد عابر را به داخل می‌کشد.
مسئول آتش‌نشانی فریمان گفت: یک کارگر جوان ۲۵ ساله هنگام کار در کارخانه، در همزن برقی گرفتار شد.
«جورجیا ملونی» درحال صحبت درباره حمایت از اوکراین در نشست خبری مشترک با زلنسکی بود که برق ریاست‌جمهوری در کی‌یف قطع شد. بعد از وصل‌شدن برق، زلنسکی با لحنی طنزآمیز گفت که قطع برق کار روسیه بود.
آموزش و پرورش اعلام کرد: به دلیل بارش برف در استان تهران و احتمال لغزندگی، برودت و یخ‌زدگی معابر، خانواده‌های صبح زود وضعیت حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس را بررسی کنند.
تمام مقاطع تحصیلی روستایی و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های بیجار ـ قروه و دهگلان در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی [شبکه شاد]برگزار می‌گردد.
با توجه به بارش برف و برودت هوا مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی نواحی یک و دو ارومیه امروز در نوبت بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۲ باند سارق حرفه‌ای سیم برق به ضرب گلوله پلیس در این شهرستان خبر داد.
سرپرست امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی گفت: بالا رفتن قیمت دلار و قیمت کالاهای وارداتی باعث شد برای تهیه سمعک و ویلچر برقی از کشورهای دیگر دچار مشکل شویم.
اصفهان- سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: ماموران شرکت توزیع برق استان تلاش می‌کنند تا با رفع مشکل پست نیروگاه برق اسلام آباد، پایداری شبکه برق کلانشهر اصفهان بازگردد.
زلنسکی می‌گوید سه تاسیسات انرژی ویران شده است و از مردم اوکراین خواستار کاهش مصرف برق شده است.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از رشد ۱۳ درصدی مصرف برق در هفته گذشته خبر داد و گفت: حداکثر رشد مصرف برق تا پایان مهرماه سال جاری به مرز ۱۵ درصد خواهد رسید.
‏ قایق برقی دوزیست سی‌گلایدر (Seaglider) که توسط شرکتی موسوم به ریجنت (Regent) ساخته شده است، اولین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد و توانایی خود را در شناور ماندن روی آب و پرواز همزمان به نمایش گذاشت. بدنه V شکل زیرین و بالاتنه شبیه به هواپیمای سی‌گلایدر به آن اجازه می‌دهد تا مانند یک قایق روی سطح دریا به آرامی حرکت کند و با افزایش سرعت بتواند به هوا بلند شود و پرواز کند. سی‌گلایدر می‌تواند با بلند شدن از سطح آب به راحتی روی آب پرواز کند. علاوه بر این، اصطکاک را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و انرژی مورد نیاز برای حرکت در آب را پایین می‌آورد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و الزامات توسط نهادهای مرتبط حاکمیتی، از سال آینده و با آغاز تولید انبوه تارا برقی، مشتریان می توانند از طریق شرکت خودروی سفارشی ایران خودرو (آپکو) نسبت به سفارش‌گذاری و خرید این محصول اقدام کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
مدیر مرکز کنترل بار و انرژی شبکه برق کشور گفت: میزان مصرف برق با توجه به کاهش دما نسبتاً کاسته شده و مقداری از شرایط بحرانی فاصله گرفته است.
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ