نوسانات زیاد دمای بیرون می‌تواند طول عمر باتری‌های خودرو‌های برقی را در صورت پارک شدن بیرون از پارکینگ کاهش دهد. اما یک روکش جدید آزمایشی می‌تواند با کاهش تغییرات دما، چنین آسیبی را به حداقل برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این تصاویر لولای جدید گلکسی زد فولد ۵ را به نمایش می‌گذارند که باعث ازبین‌رفتن شکاف دستگاه در هنگام بسته‌بودن آن می‌شود.
وقتی از آمکا درباره نقاشی‌اش سؤال پرسیده می‌شود، می‌گوید که اگر نقاشی‌اش را دوست ندارید، احتمالاً درکی از هنر ندارید!
«آمکا» (Ameca) که پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای جهان نامیده شده است، در یک ویدئوی جدید تلاش می‌کند تا جوک بگوید، اما به طرز بدی شکست می‌خورد.
این پهپاد که از یک موتور توربوفن رولز رویس استفاده می‌کند دارای بدنه‌ای با قابلیت پنهانکاری است. MQ-۲۵ Stingray ساخت کمپانی بویینگ بوده و یک پهپاد عمدتاً سوخت رسان است که برای سوخت رسانی به دیگر هواپیما‌ها و پهپاد‌ها در آسمان طراحی شده است. طول آن ۱۹ متر و طول بال هایش ۱۲ متر است.
لحظاتی با Rim-116 سیستم دفاع ضد موشکی و ضد هوایی کوتاه برد امریکایی را مشاهده کنید.
هلیکوپتر گری ولف به پیشرفته‌ترین سامانه‌های اویونیک برای آگاهی محیطی بیشتر و بهتر، و قابلیت خلبان خودکار کامل برای کاهش حجم کار خدمه مجهز شده است. تنها یک ساعت و نیم کار روی آن در آشیانه برای هر ساعت پرواز لازم است.
بر اساس گزارش نشریه انگلیسی، این اسناد در دستشویی یک مشروب فروشی در شهر "بارو-این-فرنس" در شمال انگلیس کشف شدند.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تصویب تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و در آن بر عزم وزارت دفاع برای تجهیز سپاه پاسداران به پیشرفته ترین تولیدات و تجهیزات دفاعی تاکید کرد.
وزارت دفاع اعلام کرد: وزارت دفاع بر خود فرض می داند به روز ترین تولیدات و تجهیزات و فناوری های مختلف پیشرفته خود را در اختیار سپاه قرار دهد
این ربات بدون شک واقعی است و می‌تواند طیف وسیعی از حالات چهره از جمله چشمک زدن، تکان دادن لب‌ها و جمع کردن بینی را انجام دهد، درست مانند یک فرد واقعی.
یک بلاگر فضای مجازی در یک ویدیو پربازدید، پیچ گوشتی به شکل اسلحه کمری را ساخت و واکنش کاربران را برانگیخت.
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.
پروژه استراتژیک و پیشرفته‌ترین مرکز جامع توالی‌یابی ژنوم و سنتز ژن و همچنین خطوط جدید و به روز شده شرکت داروسازی تولیددارو توسط ستاد اجرایی فرمان امام به بهره‌برداری رسید.
هنگامی که یک هواپیما یا یک کشتی از طریق ماهواره به وب متصل می‌شود، پایانه آن به عنوان یک دستگاه وای فای داخلی عمل می‌کند که مسافران را قادر می‌سازد از خدمات اینترنت استفاده کنند.
این شیء ۲ هزارساله، با چرخ‌دنده‌های تو در تو، سوزن‌ها، دستگیره‌ها و کتیبه‌های داخلش، چیزی شبیه به یک کامپیوتر از عصر باستان است.
با توجه به مقالات منتشر شده توسط موسسات و شرکت‌های دانشگاهی، هوش مصنوعی و فناوری زیستی سریع‌ترین رشته‌های علمی در حال رشد در جهان هستند. از نظر آکادمیک دانشگاه هاروارد، دانشگاه استنفورد و موسسه فناوری ماساچوست (MIT) به ترتیب با انتشار ۷۰.۶۷، ۳۹.۸۵ و ۳۷.۶۹ مقاله منتشر شده در نشریه "نیچر" در سال ۲۰۱۸ میلادی بر عرصه تحقیقات در ایالات متحده مسلط بوده اند.
فیلمی از پیشرفته‌ترین پهپادهای جمهوری اسلامی ایران در رژه نیروهای مسلح را مشاهده می‌کنید.
مقامات آمریکایی گفتند که تیم‌های جستجوی آمریکایی که برخی از آن‌ها در جستجوی سلاح‌های کشتار جمعی ادعایی عراق هستند، ده‌ها هواپیمای جنگی نیروی هوایی عراق را پیدا کرده‌اند که زیر شن‌ها مدفون شده بودند.
به تازگی ویدئوی جدیدی از پیشرفته‌ترین ربات انسان نما جهان «Ameca» منتشر شده است که حالت‌های جدیدی مانند خشم، سردرگمی و غم را از این ربات به نمایش می‌گذارد. آمکا اکنون می‌تواند چشمک بزند، لب‌هایش را جمع کند، اخم کند و پوزخند بزند.
«یانگ ته جونگ» معاون اجرایی سامسونگ الکترونیکس طی یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک اظهار داشت که گلکسی واچ ۵ به پیشرفته‌ترین فناوری دنیا برای ردیابی خواب مجهز شده است.
سنگین‌ترین و پیشرفته‌ترین ماهواره ایرانی به نام «خیام» روزگذشته از ایستگاه فضایی سایوز در قزاقستان به فضا پرتاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ