مسئول آتش‌نشانی فریمان گفت: یک کارگر جوان ۲۵ ساله هنگام کار در کارخانه، در همزن برقی گرفتار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یادتان نرود که دخترتان با کمک شما می‌تواند با جهان مرد‌ها آشنا شود و اگر نقشتان را خوب بازی کنید، احتمال اینکه در رابطه‌ای آسیب‌زا گرفتار شود، کمتر می‌شود. گذشته از این، نگذارید که خارج شدن از خانه‌ای که برای فرزندتان مثل یک قفس است و فرار کردن از سلطه‌ی بی‌منطق و دلیل شما، تنها دلیل او برای انتخاب همسر باشد.
رئیس جمهور فرانسه پس از ۶ روز اعتراضات گسترده و خشونت‌آمیز در این کشور علیه کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس، قرار است با حدود ۲۲۰ شهردار ملاقات کند.
کرج- شدت سیل روز پنجشنبه جاده چالوس به حدی بود که منجر به گرفتارشدن خودروهای زیادی شد.
مقامات اورژانس نیویورک گزارش دادند که یک گاراژ پارکینگ در منهتن شهر نیویورک در نزدیکی دانشگاه این شهر فروریخت که منجر به زخمی شدن دست‌کم سه نفر و گرفتار شدن دیگران در زیر آوار شد.
رضا شاه حسینی مقدم با بیان اینکه سه طبیعت گرد برای تفریح به پارک ملی کویر عازم شده بودند که به دلیل گرفتار شدن در باتلاق‌های شمال شرقی پارک ملی کویر نتوانسته بودند ادامه مسیر دهند، بیان کرد: این گردشگران حوالی منطقه معروف ریگ جن گرفتار شده بودند.
نوشهر- آوازه گردشگری نوشهر از دور خوش است و این صنعت پرجاذبه به دلیل ضعف مدیریتی، بی برنامگی و گرفتارشدن در روزمرگی ها از همه جا رانده و در زمستان سوزان، قندیل بسته است.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه ۲۶ نفر در برف روز گذشته محور شاهرود _گرگان امدادرسانی شد، گفت: به ۷۸ نفر در این عملیات امداد رسانی لازم صورت گرفت.
رسانه‌های انگلیسی از گم‌شدن ۲۰۰ کودک مهاجر در این کشور خبر می‌دهند که خطر گرفتارشدن آنها در دام جنایت‌کاران وجود دارد.
هاشمی معتقد است که دولت سیزدهم دچار فشار و بعضی سیاست‌ها و روش‌هایی با مصداق طول‌الامل شده که اگر خود را از این مسیر برای اداره کشور خارج نکند خدایی ناکرده با سرنوشت مورد انتظار طول الاملین همراه خواهد شد. سخنرانی رییس‌جمهور در دفاع از بودجه ۱۴۰۲ با قول‌های کوتاه‌مدت آن توسط صداوسیما و روزنامه‌های همراه تیتر امیدوارانه شد و مورد انتقاد منتقدان برای کاهشی شدن نرخ ارز و طلا و مسکن و خودرو قرار گرفت.
تبریز- رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی از مورد کلاهبرداری واقع شدن یکی از کاربران فضای مجازی خبر داد که در یکی از سایت های خرید و فروش برای خرید گوشی آیفون در تور آگهی های جعلی گرفتار شده بود.
نعمت الله ایزدی، آخرین سفیر ایران در شوروی درخصوص تاثیر ادعای فروش پهپاد به روسیه توسط ایران بر احیای برجام، می‌گوید که شاید خود روسیه هم بر این موضوع تاثیرگذار بود. روس‌ها هم با رو شدن این مسئله سعی کردند آن را به برجام گره بزنند و بخواهند تا روشن شدن این وضعیت آن را به تعویق بیندازند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر از گرفتار شدن ۴۱ گردشگر در جزیره غیرمسکونی نخیلو خبر داد.
فابیو کاپلو معتقد است رونالدو مقصر اصلی گرفتار شدن در شرایط بد کنونی‌اش است و باید خودش را سرزنش کند.
به گفته رییس مرکز حفاظت از محیط زیست دریای خزر، به نظر می‌رسد این فوک‌ها حدود دو هفته پیش تلف شده باشند. به گفته او اثری از گرفتار شدن در تور ماهیگیران یا شکار بر بدن آن‌ها دیده نشده است.
معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی از گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد به دلیل برف و کولاک و امدادرسانی به حادثه دیدگان خبر داد.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی بیانیه ای از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت در جریان یورش اخیر آنها به نابلس خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر توضیحاتی درباره ماجرای گرفتار شدن ۸ کوهنورد در آتشکوه و نجات آنها ارائه داد.
سوناک در برهه زمانی‌ای نخست وزیر می‌شود که بریتانیا در حال دست و پنجه نرم کردن با بحران هزینه‌های زندگی است و او باید اقدامات دشواری را برای خارج ساختن کشورش از یک گودال عمیق مالی و جلوگیری از گرفتار شدن آن کشور در رکود انجام دهد.
رئیس تایوان ضمن تأکید بر آمادگی برای گفتگو با چین گفت: باید توان دفاعی خود را تقویت و از گرفتار شدن به سرنوشت اوکراین جلوگیری کنیم.
سینتیا زرازیر، نماینده پارلمان لبنان در پی ازدحام و درگیری بین تظاهرات کنندگان و نیرو‌های نظامی، هدف ضرب و شتم قرار گرفت و توانست از محل تظاهرات دور و مجدداً وارد پارلمان شود.
منابع لبنانی به ضرب و شتم یک نماینده پارلمان این کشور در جریان اعتراضات نظامیان بازنشسته اشاره کردند.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.
خود حضرات هم می‌دانند که هیچیک از تعهدات طرف آمریکائی ضامن اجرائی ندارند، ولی با اینحال کسی با ثبت شدن آن‌ها در کارنامه این هیأت و کارنامه دولت سیزدهم مخالف نیست بدین امید که برجام به فرجام برسد و باز هم گرفتار امروز و فردا نشود.
ابتدا کودک ۱۰ ساله در این استخر گرفتار و در حال غرق شدن بود که چهار نفر از بستگان وی برای کمک به او وارد استخر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ