بازرسان تحقیقات مرتبط با ذرات اورانیوم با منشا انسانی یافت شده در مریوان را بسته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که تب نقل و انتقالات کمی فروکش کرده بود، مدیران پرسپولیس و تراکتور دو انتقال بزرگ را تائید کردند.
بنا به اطلاع‌رسانی شرکت تپسی در کدال بورس، هیات تجدید نظر در رای قطعی خود، رویه ضدرقابتی اسنپ را تائید کرد.
پارک فناوری پردیس در راستای اعتمادسازی و تقویت بازار محصولات دانش بنیان و فناور اقدام به ارزیابی و رتبه‌بندی کیفی این محصولات و ارائه گواهینامه تائید و تضمین کیفیت محصول می کند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه مربوط به واردات خودروهای کارکرده در جلسات شورای نگهبان بررسی شد و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع مغایرت مصوبه «طرح حمایت از گزارشگران فساد» در جریان اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی را پذیرفتند.
مرکز رسانه قوه قضاییه اطلاعیه جدیدی درباره اکبر طبری صادر کرد.
حکم پرونده اکبر طبری مدتی پیش در شعبه هم‌عرض مجددا صادر و وی به مجازات حبس محکوم شده است. پرونده مورد اشاره در حال حاضر در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی و منتظر اعلام رای نهایی است
ارمنستان توافقنامه سفر بدون ویزا با استفاده از کارت شناسایی با گرجستان را تصویب کرد.
مترجم سرمربی تیم ملی فوتسال زنان عراق نسبت به صحبت‌های شهناز یاری واکنش نشان داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر توضیحاتی درباره واکسن‌های مورد نیاز زائران حج تمتع و جزئیات خریداری دارو از عربستان ارائه داد.
صفحه منبر الهلال در توییتر توافق با لیونل مسی را تایید و اعلام کرد که با این فوق ستاره فوتبال جهان در همه بند‌ها توافق شده است.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها از اعلام استعلام نهایی ۳ کاندیدای هاکی برای شرکت در مجمع انتخابات خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات هاکی در روز یکشنبه ۱۴ اسفند وجود ندارد.
نخست وزیر مجارستان می گوید پارلمان این کشور به زمان بیشتری برای جمع بندی در خصوص عضویت سوئد و فنلاند در ناتو نیاز دارد.
پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبر مجازی دیدار خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی خامنه ای واکنش نشان داد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه از تائید تروریستی بودن انفجارهای خطوط لوله گازی نورد استریم از سوی سرویس امنیتی سوئد استقبال کرد.
وزارت آموزش‌ و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای، آخرین‌ مهلت تائید نهایی مدارک رتبه‌بندی از سوی فرهنگیان را تا پایان روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان اعلام کرد.
از نظر مدیرعامل باشگاه فولاد، پرونده حضور نکونام در تیم ملی مختومه است.
کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای که امروز (سه‌شنبه) به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، دریافت هزینه‌های دادرسی و جریمه‌های مربوط به پرونده سرمربی کروات و پیشین پرسپولیس و همکارانش تایید و پرونده را مختومه اعلام کرد.
رئیس جمهور گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا کنون ۱۵ بار بر صلح‌آمیز بودن و عدم انحراف فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از مقررات این آژانس تاکید کرده است، آیا این گزارش‌ها برای کشور‌های غربی فاقد اعتبار است؟
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: قوه قضاییه مرجع تائید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال نبوده و تنها براساس موازین، پاسخ استعلامات را داده است.
اسپوتنیک و گاردین از مرگ ملکه انگلیس (الیزابت دوم) در سن ۹۶ سالگی خبر دادند؛ اما کاخ باکینگهام تا کنون این خبر را تأئید نکرده است.
قضاوت دو دیدار هفته چهارم لیگ برتر مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
مرندی در ادامه در اشاره به ادعای دیگر رویترز، اعلام کرد: «هیچ توافقی قبل از بسته شدن دائمی پرونده اتهامات نادرست (ضد ایرانی) شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجرا نخواهد شد». این کارشناس ایرانی در پایان تاکید کرد برنامه هسته‌ای ایران برچیده نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ