زلنسکی می‌گوید سه تاسیسات انرژی ویران شده است و از مردم اوکراین خواستار کاهش مصرف برق شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار در غم از دست دادن عموی خود عزادار است.
ویدیویی تماشایی از وقوع پدیده نادر گردباد که در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
روملو لوکاکو توانست طلسمش را بشکند و در سری آ ایتالیا گل بزند. مهاجم بلژیکی در 8 ماه گذشته نتوانسته بود در جریان بازی گل بزند. او در برد 3 بر صفر اینتر برابر امپولی 2 گل زد و یک پاس گل به لائوتارو مارتینز داد.
شهر کوچک ۱۹۰۰ نفری فقیرنشین در غرب می سی سی پی توسط در معرض یک گردباد سهمگین قرار گرفت و بسیاری از ۴۰۰ خانه این شهر کامل ویران شد.
طوفان قدرتمند در شهر «لیتل راک» مرکز ایالت آرکانزاس خانه‌های زیادی را تخریب کرده است. زیرساخت‌های شهر نیز تخریب شده و حدود ۷۰ هزار نفر بدون برق مانده‌اند.
طبق برآوردها، حجم آوار‌های زلزله ترکیه و سوریه به بیش از ۲۱۰ میلیون تن می‌رسد که برای پوشاندن شهری مثل واشنگتن به عمق حدودا ۱۲۰ سانتی‌متر کافی خواهد بود و یا با آن می‌توان کوهی به بلندی کوه ارجیس در ترکیه (به ارتفاع ۳۹۱۷ متر) ساخت.
شورای وزیران عربستان سعودی با تفاهم نامه پیوستن این کشور به سازمان همکاری شانگهای به عنوان «شریک گفتگو» موافقت کرد.
اگر چه قدرت ویرانگر زلزله و حرکت زمین در برخی مکان‌ها به حدی بود که بسیاری ساختمان‌های استاندارد هم توان مقابله با آن را نداشتند، اما نمونه‌هایی هم پیدا شده که ساخت‌وساز ضعیف عامل ویرانی بوده است.
تعداد بالای استیضاح وزیران در هیات‌رییسه، احتمالا بی‌ارتباط با نزدیک شدن به موسم انتخابات مجلس دوازدهم نباشد. با روی کار آمدن دولت، نمایندگان مجلس حمایت‌های کم‌نظیری از دولت انجام دادند ولی دیگر حجم مشکلات آنقدر بالا رفته که همان نمایندگان در نطق‌ها و مصاحبه‌های‌شان دولت را به نقد می‌کشند.
وزیر خارجه و وزیر دفاع سابق آمریکا در مقاله ای گفتند که اقتصاد اوکراین کاملا ویران شده و این کشور از لحاظ نظامی و تجهیزات به صورت کامل به غرب متکی است.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین ادعا کرد نیروهای روسیه شهر باخموت در شرق اوکراین را به ویرانه تبدیل کرده‌اند.
شهاب زاهدی در عرض کمتر 15 دقیقه دوبار تیمش را از شکست نجات داد؛ او هر دو بار با ضربه سر گلزنی کرد.
یک تحلیلگر ترکیه در روزنامه ینی شفق نوشت: ایالات متحده آمریکا با عدم احترام به منافع دوجانبه و اعمال قدرت وحشیانه، به تدریج همپیمانان خودش را از دست می‌دهد.
رئیس‌جمهوری روسیه گفت: اکنون نیازی به حملات گسترده نیست و ما قصدی برای ویران کردن اوکراین نداریم؛ برنامه‌های دیگری داریم و آن‌ها را دنبال می‌کنیم.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به رجزخوانی برای لبنان پرداخت.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: با استفاده از فرصت حضور در نیویورک، برای نزدیک‌تر شدن دیدگاه‌های مذاکراتی، از طریق واسطه پیام‌های بیشتری بین آمریکا و ایران تبادل شد.
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم توسعه کسب و کار‌های دیجیتال را یکی از راهبرد‌های اساسی خود می‌داند، گفت: با تصویب هیات وزیران «کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال» در سطح دولت تشکیل شده که تمامی اختیارات رییس جمهور و هیات وزیران را برای برداشتن موانع سر راه کسب و کار‌های دیجیتال دارد.
«ران دسنتیس» فرماندار ایالت فلوریدا این توفند را رویدادی خواند که هر ۵۰۰ سال یک بار اتفاق می‌افتد.
فیلمی از ریزش یک پل عابر پیاده هنگام افتتاح در کنگو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
شهردار خارکف با بیان اینکه یکی از موشک‌ها به خانه‌ای اصابت کرد و یک زن در این حمله جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: خانه‌ای در همان منطقه به دلیل سقوط قطعات موشک در آتش سوخت.
گل گهر با گل دقایق پایانی که بایناما به کمک مدافع حریف زد، توانست طعم برد را بعد از سه هفته بچشد.
آتش‌سوزی در قزاقستان باعث ویران شدن چندصد خانه در منطقه قوستانای این کشور شده و ۴۰ هکتار از زمین‌های این شهر در آتش سوخت.
خبرنگار الجزیره از کشته و زخمی شدن ۴۱۰ نفر و ویرانی بیش از پنج هزار خانه مسکونی طی پنج روز بارش های سیل آسا و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف افغانستان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ