سرپرست امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی گفت: بالا رفتن قیمت دلار و قیمت کالاهای وارداتی باعث شد برای تهیه سمعک و ویلچر برقی از کشورهای دیگر دچار مشکل شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم مولودیه الجزایر لقب عجیب‌ترین تمرینات پیش‌فصل را به خود اختصاص داده است.
طبق گزارش وال استریت ژورنال آمریکا مشغول بررسی وضع محدودیت های جدیدی بر صادرات تراشه های هوش مصنوعی به چین است.
فارس نوشت: در تصاویر منتشر شده از پهپاد جدید هوانیروز ارتش به نظر می‌رسد با توجه به ابعاد، پوشش کامل موتور و عدم مشاهده ورودی هوا شاهد استفاده از موتور الکتریکی در این پهپاد هستیم. موتور‌های الکتریکی در کاهش صدای تولیدی و بازتاب حرارتی نسبت به موتور‌های درون‌سوز برتری دارند و به سخت‌تر کشف شدن پهپاد کمک می‌کنند. این پهپاد قابلیت نصب بر روی بالگرد‌ها را دارد.
در خصوص سال ۱۴۰۲ نکته‌ای که الان ذهن من را به خودش مشغول کرده این است که برجام یک مهلت هشت ساله‌ای داشت که در اواسط امسال تمام خواهد شد. شاید برای برخی از مسئولان این یک اتفاق خوشایند باشد. زیرا فکر می‌کنند بعد از آن دیگر در قید و بند و محدودیت‌های امروز نخواهند بود. اما نگرانی من این است که بعد از تمام شدن دوران برجام که به توافق رسیده‌اند، شرایط به سمت سخت‌تر شدن پیش برود. یعنی طرفین مقابل ایران بعد از تمام شدن دوران قانونی برجام به سمت فعال کردن مکانیزم ماشه گام بردارند
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت و‌ گو با ورزش سه به قرار گرفتن در گروه مرگ انتخابی المپیک واکنش نشان داد.
مانوئل گولده، مدافع آلمانی فرایبورگ، در دیدار این تیم مقابل یوونتوس با خطای هند در محوطه جریمه تیمش هم اخراج شد و هم باعث باز شدن دروازه تیمش روی یک پنالتی شد.
به نظرم پنالتی‌ای که داور اعلام نکرد واضح تر از پنالتی بود که منجر به گل اول ما شد
رئیس آژانس بین المللی انرژی هشدار داد که زمستان آینده برای اتحادیه اروپا سخت تر خواهد بود.
یک رژیم غذایی در مورد محرومیت یا طرد شدن نیست، بلکه غذا خوردن از همه گروه‌های غذایی، تصمیم گیری سالم تر، تهیه وعده‌های غذایی خود و ورزش کردن است. رژیم غذایی به منظور داشتن برنامه غذایی سفت و سخت نیست، بلکه در مورد ایجاد عادات سالم است.
«فاتح بیرول» گفت که کشورهای اروپا خوش شانس بودند که زمستان امسال معتدل بود، ولی این کشورها زمستان آینده با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.
«فاتح بیرول» گفت که کشورهای اروپا خوش شانس بودند که زمستان امسال معتدل بود، ولی این کشورها زمستان آینده با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند که راهبرد‌های کاهش وزن زیادی وجود دارند که هیچ ربطی به ورزش ندارند. اصطلاحا مغز شما باید به دهان شما برسد و سیگنال سیر شدن تان را بفرستد و این کار زمانی که با سرعت در حال خوردن غذا هستید سخت‌تر می‌شود.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: با کنار رفتن کیخا جوان‌ترها به تیم ملی دعوت شده‌اند و در این شرایط کار برای ما سخت تر شده است.
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
اردوغان جادوی سیاسی خود را از دست داده است؛ حتی با ایجاد شرایطی که رقابت را برای مخالفانش سخت‌تر کرده است. علاوه بر فرسایشی شدن روند دموکراسی در ترکیه، تورم سالانه به بیش از ۸۰ درصد رسیده که بسیار بالاتر از نرخ جهانی ۱۲ درصد است و نرخ بیکاری به ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده.
با اضافه شدن سیدحسین حسینی رقابت میان گلرهای تیم ملی سخت تر از قبل دنبال می شود.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: خوشبختانه نرخ مهاجرت در شهر تهران منفی شده است. اما مهاجرت معکوس از تهران به سمت شهرستان‌های استان تهران مانند اسلام‌شهر، پرند، پردیس و شهر‌های دیگر انجام می‌شود که دلیل آن گران شدن زمین و مسکن و سخت‌تر شدن شرایط زندگی در تهران است.
لوکاس واسکز هم پاسخ ادعای ژاوی و لیونل مسی را داد و گفت که قهرمان شدن در چمپیونزلیگ، حاصل شانس و اتفاق نیست.
همان گونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه‌های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه‌های این گونه جوامع است؛ لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد، این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند.
همانگونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه های اینگونه جوامع است لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.
پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به اضافه شدن رسمی چهار بازیکن به لیست این تیم گفت: کار سرمربی امروز به مراتب دشوارتر از روزهای گذشته است.
آمریکا به بهانه حیاتی بودن برخی تجهیزات برای امنیت ملی کشورش، قوانین جدیدی برای سخت تر کردن صادرات فناوری هایی وضع کرد که از تولید نیمه رساناهای پیشرفته پشتیبانی می کند.
حامد شیری زننده تک گل نساجی در مصاف با مس بر این عقیده است اگر او و هم تیمی هایش بعد از گلزنی کمی سخت گیرانه تر بازی می کردند، می توانستند برنده باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ