متهم بازداشت شده در تحقیقات گفت: با مقتول و پژمان که مثل ما اعتیاد دارد در خانه متروکه بودیم و سر یک پاکت سیگار قماربازی می‌کردیم. اما من قمار را باختم و از این شکست خیلی ناراحت شدم. به همین دلیل به پژمان گفتم مقتول را گوشمالی دهد، اما او دست به قتل زد و بعد از جنایت هم متواری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخبگان سیاسی ایران باید اطمینان داشته باشند که ظهور احتمالی چین به‌عنوان قدرت غالب، بدین معنی نیست که پکن با سیاست‌های هسته‌ای، منطقه‌ای و موشکی آن‌ها همراهی کامل خواهد داشت. آن‌ها حتی باید این انتظار را داشته باشند که چه‌بسا مخالفت چین با سیاست‌های ایران بسیار شدیدتر و روش آن تندتر باشد.
اینکه علی اوجی تهیه کننده این فیلم است نیز نشانه دیگری برای کارشناسان است که با یک اثر جدی مواجه نیستیم. تقریباً هیچ اثری با تهیه کنندگی اوجی در این سال‌ها تولید نشده که از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد و در گیشه موفقیت عظیمی به دست آورد یا دست کم منتقدین بر سر ارزش‌های هنری‌اش توافق داشته باشند اما مدیری ظاهراً ترجیح می‌دهد به هر قیمت ممکن با همان تیم سال‌های اخیرش کار کند؛ همکاری که در سریال پدر گواردیولا نیز اتفاق افتاده و...
متهم گلوانی به لحاظ عجز از تودیع وثیقه در زندان به سر می‌برد و به دلیل بیماری خونی در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفت، ولی متأسفانه به دلیل شدت بیماری فوت می‌کند.
قصه تلخ فرزند طلاق/ بازداشت مادر و پسر جوان به‌خاطر سرقت طلا‌های کودکان/ قتل پسر ۱۹ ساله با تبر و گلوله/ هویت جعلی قاتل فراری در زندان لو رفت/ قتل خونین دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه/ کلاهبرداری‌های میلیاردی با رسید‌های جعلی!/ شلیک‌های مرگبار یک زن به شوهرش
قتل خونین دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه
یکی از افسران که به رفتار‌های مرد همسایه مشکوک شده بود، شروع به بازرسی خانه مرد مرموز کرد و زمانی که در حمام خانه باز شد، با جسد غرق در خون فریدون که از ناحیه گردن هدف ضربات مرگبار قرار گرفته بود روبه‌رو شد.
مربی تیم ملی دقایقی پیش مورد حمله سه موتورسوار خشن قرار گرفت که در آن گردنبند او به سرقت رفت.
ویدئویی پهپادی از منطقه برخورد سه قطار در هندوستان، شدت حادثه و خسارات وارده را از زاویه‌ای دیگر به تصویر کشیده است.
سارقان بعد از سرقت همه دلار‌ها ناپدید شدند و تیراندازی آن‌ها سبب مصدوم شدن شدید یک کارمند خانم از ناحیه دست شد. بلافاصله ردیابی سارقان مسلح در دستور کار تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آن‌ها با اقدامات فوق تخصصی فاش کردند این دلار‌ها با نقشه‌ای که مدیر مالی شرکت طراحی و اجرا کرده بود به سرقت رفته است. با فاش شدن راز ماجرا مدیر مالی شرکت و یکی از همدستان او دستگیر شدند، اما یکی از متهمان هنوز متواری است.
بررسی‌های پلیسی نشان از آن داشت که ۳ تا ۴ روز از قتل می‌گذرد و پسر جوان که همراه مادرش در خانه بود هدف تحقیق قرار گرفته و به قتل پدرش اعتراف کرد و مشخص شد روز حادثه پسر جوان با پدرش درگیر شده و ابتدا او را خفه و سپس با ضربات کاتر سر و صورت پدرش را هدف ضربات خونین قرار داده است.
سرپرست اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: ۲ مأمور منابع‌طبیعی رضوانشهرهنگام مأموریت درمنطقه رودبارسرای شهرستان رضوانشهر موردضرب و شتم ۳ قاچاقچی که در حال قطع درختان جنگلی بودند قرار گرفتند.
به گفته آریل کوهن کارشناس ارشد بازار انرژی، در طول سال‌گذشته، غرب با اعمال تحریم بر محصولات هیدروکربنی روسیه و کمک نظامی به اوکراین با مسکو مقابله کرد، اما بزرگ‌ترین دموکراسی جهان و یکی از بزرگ‌ترین متحدان ایالات‌متحده آمریکا، یعنی هند در آسیا با آنها همراهی نکرد.
دکتر محبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرده، بررسی‌های وزارت بهداشت از ماجرای مسمومیت‌های مدارس قم به نتیجه نرسیده است. محبی می‌گوید در این بررسی‌ها نمونه‌های مختلفی که لازم به بررسی بود، حتی لباس دانش‌آموزان و نمونه‌های محیطی، تنفسی و خونی مورد آزمایش قرار گرفت، اما نتیجه‌ای حاصل نشد. حالا علوم پزشکی یک نمونه‌برداری جدید در این زمینه انجام داده تا ببیند از سری آزمایش‌های جدید می‌تواند به نتیجه‌ای برسد یا خیر.
درحالی‌که تیمی از ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح آغاز کرده بودند، چند شکایت مشابه دیگر در این زمینه پیش روی ماموران قرار گرفت. با بررسی اظهارات مالباختگان، مشخص شد که سارقان مسلح در تصادفی ساختگی، فقط خودرو‌های لندکروز را سرقت می‌کنند. آن‌ها همچنین تاجران و کارخانه‌داران را هدف دزدی‌های وحشتناک خود قرار داده بودند.
هنگامی که افراد به دلیل شکستگی دست یا پا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند، اغلب رقیق‌کننده‌های خون تجویزی به آن‌ها تزریق می‌شود تا خطر ایجاد لخته‌های خونی در ریه‌ها و پاهایشان کاهش یابد.
با قرار دادن پا‌ها در آب گرم می‌توانید به گشاد شدن رگ‌های خونی و بهبود گردش خون در سراسر بدن کمک کنید. این شرایط خستگی را کاهش می‌دهد و برای کسب آرامش کل بدن مفید است.
در آستانه پنجاهمین سال سلطنت، ناصرالدین‌شاه هنگامی که به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) رفته بود، هدف گلوله میرزا رضای کرمانی قرار گرفت و در دم جان سپرد. پس از مضروب شدن، پیکر ناصرالدین شاه را روی یک صندلی قرار دادند و دستمالی بر زخم او گذاشتند. این صندلی و دستمالی که بقایای خون خشک شده شاه قاجار پس از ۱۲۶ سال بر آن‌ها دیده می‌شود، هم اکنون در کاخ‌موزه گلستان نگهداری می‌شود.
در بخشی از صحبت های حشمت‌الله فلاحت‌پیشه می خوانیم: تفکر حجتیه‌ای در ابتدای انقلاب از جریانات فرقه‌ای بود که قصد داشت انقلاب را به مسیری خطرناک منحرف کند. یکی از مصادیق خطرناک و مهم‌ترین مصادیق آن‌ها هم همان زمان در موضوع حجاب اختیاری قرار گرفت؛ چون ماه‌های اول انقلاب حجاب به نوعی اختیاری بود و این جریان حجاب نداشتن را از مصادیق فساد در جامعه می‌دانست و با زنان و مردانی که معتقد بودند از حجاب کافی برخوردار نیستند، برخورد می‌کردند که چالش‌هایی را شکل دادند. آن‌ها مخالف حجاب اختیاری بودند. از همان زمان به شلوار‌های جین و ... حمله می‌کنند، از جمله جریانات افراطی هستند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ اعتراف به جنایت با همدستی زن مقتول/ رسوایی دوسویه!/ قمار خونین بر سر یک پاکت سیگار/ درگیری کارتن خواب‌ها به جنایت انجامید/ قصدم سرقت از کارگاه بود نه قتل/ ماجرای دستبرد به اشیای گران قیمت مرسوله‌های پستی!/ سرقت‌های سریالی برای هزینه عروسی مجلل
قمار خونین بر سر یک پاکت سیگار
پس از دستگیری نادر؛ وی مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل سیامک اعتراف کرد. متهم در توضیح ماجرا گفت: ۲ سال پیش با لیلا ازدواج کردم و زندگی‌مان خوب بود تا اینکه چند ماه قبل متوجه شدم که سیامک برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است. بعد از مدتی موفق شدم شماره تلفن سیامک را پیدا کنم و از او خواستم تا دست از مزاحمت بردارد، اما مرد جوان در کمال وقاحت حرف‌هایی زد که خیلی عصبانی شدم.
روزنامه نیویورک‌تایمز معتقد است که جنگ اوکراین منجر به کاهش نفوذ روسیه در اقمار شوروی سابق شده است. پیامدهای این جنگ همچنین کارکرد سازمان امنیت دسته‌جمعی را که متشکل از ۶کشور آسیای مرکزی و قفقاز است، به‌شدت تحت تاثیر قرار داده است. پوتین درصدد بود که این پیمان را به نوعی در مقابل ناتو و نفوذ این سازمان امنیتی در حیاط خلوت مسکو قرار دهد. اما در واقعیت این اتفاق در سال ۲۰۲۲ رخ نداد؛ درحالی‌که ۵کشور از شش کشور عضو این پیمان درگیر جنگ‌های خونین بوده‌اند، روسیه واکنش مناسب را از خود نشان نداد.
عباس صداقت درباره وضعیت ذخایر خون و فرآورده‌های خونی در کشور، گفت: خوشبختانه در حال حاضر شبکه ملی خون‌رسانی در حد استاندارد‌های تعریف شده قرار دارد و آخرین ذخایر خون و فرآورده‌های آن به میزان ۹.۵ روز ذخیره خون است که ذخیره مناسبی است.
کودکان در پارک مرکزی نیویورک مجسمه خونین پوتین را به وسیله تفنگ آب پاش و همچنین شن و ماسه هدف قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ