بررسی‌های پلیسی نشان از آن داشت که ۳ تا ۴ روز از قتل می‌گذرد و پسر جوان که همراه مادرش در خانه بود هدف تحقیق قرار گرفته و به قتل پدرش اعتراف کرد و مشخص شد روز حادثه پسر جوان با پدرش درگیر شده و ابتدا او را خفه و سپس با ضربات کاتر سر و صورت پدرش را هدف ضربات خونین قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور ابوالفضل رزاق‌پور و علیرضا کوشکی به عنوان دو بازیکن جوان و باانگیزه که توانایی‌های فنی بالایی هم دارند، گل‌‍گهر را به تیمی زهردار در منطقه چپ زمین بدل کرده است.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ را ازنظر می‌گذرانید.
بندرعباس - روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دستان نیروی دریایی سپاه پر است، گفت:نیروی دریایی سپاه از ارکان و پایه های اصلی اقتدار دفاعی و منزلت اجتماعی این نهاد است.
بندرعباس - روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دستان نیروی دریایی سپاه پر است، گفت:نیروی دریایی سپاه از ارکان و پایه های اصلی اقتدار دفاعی و منزلت اجتماعی این نهاد است.
خرید تابستانی بعدی تراکتور به زودی معارفه می‌شود.
اهواز - فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان به رسم احترام بر دستان پدر شهید محمد قنبری بوسه زد.
کرج- فرمانده انتظامی کرج گفت: دو نفر از اوباش که با عربده‌کشی و قدرت نمایی نظم و امنیت شهروندان را مختل کرده بودند در اقدام مقتدرانه پلیس دستگیر شدند.
بایرن مونیخ با تک گل زیبای کومان، حالا جلوتر از دورتموند قهرمان آلمان است.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، نگران لیورپول نیست و گفت که بدون توجه به نزدیک تر شدن قرمزها، باید روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان تمرکز کنند.
قلیچدار اوغلو: اگر من رییس جمهور شوم باکو را دور می‌زنم و ترکیه را از طریق ایران به چین وصل می‌کنم.
در بررسی‌ها مشخص شد در جدال خانوادگی مرد ۳۳ ساله‌ای به نام کیوان، دامادشان به نام سعید را زخمی کرده است. سعید بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد و با مرگ تازه داماد، برادرزن وی بازداشت شد.
اروپایی‌ها به‌طور خاص باید این پیام را به چین بدهند که مخالفت با هر نوع تحویل سلاح‌های کشنده از سوی چین به روسیه، موضع بینادینی برای اروپاست و فقط ادبیات دولت‌هایی نیست که از ایالات متحده خط می‌گیرند. باید مکررا بیان شود که جنگ در اوکراین، برای اروپا ماهیت وجودی دارد و ممانعت از مداخله چین دغدغه‌ای بنیادین برای اروپاست. با ورود به جنگ، چین اروپا را از دست خواهد داد.
بررسی‌ها نشان می‌داد که این جوان جسد را ابتدا دفن کرده است و همین کافی بود تا تجسس‌های جنایی کلید بخورد. متهم روز گذشته در اولین بازجویی تحت تحقیقات قرار گرفت.
هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص آینده سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران تصمیم گیری می کند.
بارسلونا با شکست 3-1 رئال مادرید برای چهاردهمین بار فاتح سوپرجام اسپانیا شد و در پایان بازی سرخیو بوسکتس جام را بالای سر برد.
علیرضا بیرانوند ستاره تیم فوتبال پرسپولیس در مصاف با گل‌گهر بود و در طول این مسابقه به مانند یک رهبر تیمش را هدایت کرد.
نواک جوکوویچ دلیل لرزش دستانش در بازی حساس تورنمنت نهایی ATP برابر دانیل مدودف را فاش کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در چهارمین سالروز عملیات سیف القدس در غزه تاکید کرد که دستان مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین، روی ماشه است.
ستایشی گفت: بار دیگر دستان خبیث استکبار از آستین ناپاک تروریست‌های جنایتکار بیرون آمده و با هتک حرمت حریم آل‌الله زائران را به خاک و خون کشید.
کریم باقری خود را به صحنه جنجالی بازی ملوان و پرسپولیس رساند تا به شیوه خودش سرمربی ملوان را آرام کند اما این اقدام به مذاق انزلی‌چی‌ها خوش نیامد.
سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی گفت: «دولت بایدن خواستار راه حل دیپلماتیک با ایران بوده اما تنها بر اساس شرایطی که وی تعیین کرده است».
دومین پیروزی پیاپی فولاد در حالی برابر سپاهان رقم خورد که شاگردان نکونام با سبک مخصوص خودشان سپاهان را غافل‌گیر کردند.
یازدهمین روز بهار هزار و چهارصد پیش روست و ایام شعبانیه نیز سپری می‌شود. جوانان فراوانی قرار بوده نوبهار زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند اما شرایط باعث شده مدتی این مثنوی به تاخیر افتد...
هر پینه‌ای دستان پدر بسته، مجاهدتی بس بزرگ است برای آنکه ذره‌ای از لطافت دستان فرزندانش کاسته نشود؛ هر نگاه حسرت بار پدر به آنچه می‌خواسته و نخریده، تلاشی است برای آنکه چشمان فرزندان در برابر دستیابی به خواسته‌هایش برق بیشتری زند؛ هر میزان خمیدگی کمر پدر، محصول کوشش اوست تا فرزندانش سرفرازتر از قبل باشند؛ هر ساقه موی سپید پدر، نشانه‌ای از خیال ناآرامِ او در سال‌های متمادی بوده، تا خیالِ ما آرام گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ