آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ اعتراف به جنایت با همدستی زن مقتول/ رسوایی دوسویه!/ قمار خونین بر سر یک پاکت سیگار/ درگیری کارتن خواب‌ها به جنایت انجامید/ قصدم سرقت از کارگاه بود نه قتل/ ماجرای دستبرد به اشیای گران قیمت مرسوله‌های پستی!/ سرقت‌های سریالی برای هزینه عروسی مجلل
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی شهرری از دستگیری پدری که دختر ۱۰ ساله‌اش را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیر عامل جنایت در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم به قتل همکارش پس از درگیری با مقتول و برادرش اعتراف کرد.
سفارت روسیه در آمریکا در واکنش به بیانیه کاخ سفید درباره تامین بمب خوشه‌ای برای اوکراین، تاکید کرد که آمریکا به طور غیررسمی به ارتکاب جنایت جنگی در اوکراین اعتراف کرده است.
قتل خونین در کارواش/ شلیک پلیس ۳ دزد را زمین گیر کرد/ مادرم آبروی ما را برده بود/ کلاهبرداری در دیوار با شگرد سرمایه گذاری مالی/ جنایت کودکانه |به خاطر یک سوئیچ/ قتل در عطاری!/ قتل زن بی‌عاطفه در صحنه اعتراف به خیانت
این متهم در ادامه اعتراف به شلیک مرگبار، در اظهاراتش مدعی شد از چند ماه قبل هنگام تردد در مترو با زن ۴۰ ساله‌ای به نام شقایق آشنا شده است: «دوستی ما ادامه پیدا کرد تا جایی که به خانه شقایق می‌رفتم و بعد از چند ماه متوجه شدم شقایق شوهر دارد، وقتی به او اعتراض کردم مدعی شد همسرش مشکلی با رابطه ما با هم ندارد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که برادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.
پس از چندین مرحله بازجویی هر یک از متهمان جنایت را به گردن دیگری می‌انداخت تا اینکه حامد لب به اعتراف گشود و پرده از جنایت هولناک خود برداشت.
من انگیزه‌ای برای قتل او نداشتم. من او را نکشتم و گوسفند‌ها را سرقت نکردم. قبلاً تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرده بودم.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
مادر باران ۷ ساله بعد از اینکه چند سناریو در مورد نحوه قتل دخترش بیان کرد، در آخرین جلسه بازجویی با همدست خود چشم در چشم شد و جلسه مواجهه حضوری ۱۸۰ دقیقه‌ای بین آن‌ها برگزار شد.
با گذشت ۲۶ روز از جنایت، صبح روز گذشته پسر جوان بالاخره قتل پدرش اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه جنایت گفت: مدتی قبل عاشق دختر جوانی شدم، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و من برای همیشه او را از دست دادم. شکست عشقی باعث شد کینه پدرم را به دل بگیرم. این کینه در دلم بود تا اینکه شب حادثه در حال کشیدن قلیان بودم و خواستم برای خودم چای بریزم که پایم به قلیان گرفت و ذغال‌ها و آب قلیان روی فرش ریخت و پدرم با دیدن این صحنه شروع به داد و بیداد و توهین به من کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: در همان بازجویی‌های اولیه متهم به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت را اختلاف بر سر مسائل شخصی اعلام کرد و هم‌اکنون با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد.
پلیس با اطلاعاتی که از تماس‌های رد و بدل‌شده بین زن جوان و چند مرد به دست آورده بود یک متهم را بازداشت کرد. این مرد ۴۴ساله به نام ساسان به جنایت فجیع با همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد.
با اعتراف زن میانسال، متهمان دیگر پرونده نیز بازداشت شده و با تکمیل تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، کیفرخواست پرونده صادر شد و متهمان بزودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه خواهند رفت.
آخرین آمار کرونا در ایران/ مقتول، نیت شیطانی داشت/ درخواست طلاق از شوهربدقول/ سرگذشت عجیب دانشجوی پزشکی/ کلاهبرداری با رسیدساز جعلی/ مسمومیت ۵۸ دخترتیزهوش اردبیلی با گاز سمی/ انکار جنایت بعد از اعتراف!/ دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
انکار جنایت بعد از اعتراف!
صبح دوشنبه حمید، اما اعتراف کرد. اعترافی تلخ. او هادی را به بهانه‌ای به زیرزمین خانه‌اش کشانده بود. «زیرزمین خانه را کاملا مجهز کرده بودم. ۸ پله به سمت پایین می‌خورد. در قعر زمین. اتاقی کوچک با سرویس بهداشتی و آشپزخانه درست کرده بودم. خانه مجردی‌ام بود.»
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: در جلسات دادگاه متهمان صراحتا نحوه شهادت سید روح‌الله عجمیان را تشریح و به نقش خود در این جنایت اعتراف کردند. همچنین تصاویر و اسناد مرتبط با این واقعه نیز در دادگاه به نمایش در آمد.
با اعتراف متهم، او روانه زندان شد و همزمان تحقیقات برای دستگیری کیارش ادامه یافت. اما مشخص شد وی به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده با این حال پرونده این جنایت همچنان باز بود و بررسی‌ها برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند که کیارش به ایران برگشته است.
اعتراف به جنایت با همدستی زن مقتول
مرد چینی در همان بازجویی‌های مقدماتی به قتل هموطنش اعتراف کرد و گفت که از مدتی قبل با او دچار اختلافات مالی شده بود و شب حادثه درحالی‌که مشروبات الکلی مصرف کرده و به خانه او رفته بود، دست به این جنایت زده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
متهم تحت تعقیب قرار گرفته بود تا اینکه مخفیگاهش شناسایی و درنهایت دستگیر شد. او بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد. این مرد انگیزه خود از این جنایت را دعوا و اختلافات خانوادگی اعلام کرد و گفت: «مقتول می‌خواست کار غیرقانونی انجام دهد و مانع او شدم. برای همین او با من درگیر شد و ناخواسته دست به قتل زدم.»
اختلاف زن جوان و همسرش، می‌توانست انگیزه‌ای برای جنایت باشد. به دستور بازپرس جنایی زن جوان بازداشت شد، گرچه وی ابتدا منکر اطلاع از این جنایت بود، اما چند روز بعد لب به اعتراف گشود و گفت: با همسرم اختلاف داشتم او مرا کتک می‌زد. یک روز برای برادرم محسن درد دل کردم و او زمانی که از ماجرا باخبر شد نقشه قتل همسرم را کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ