روزنامه نیویورک‌تایمز معتقد است که جنگ اوکراین منجر به کاهش نفوذ روسیه در اقمار شوروی سابق شده است. پیامدهای این جنگ همچنین کارکرد سازمان امنیت دسته‌جمعی را که متشکل از ۶کشور آسیای مرکزی و قفقاز است، به‌شدت تحت تاثیر قرار داده است. پوتین درصدد بود که این پیمان را به نوعی در مقابل ناتو و نفوذ این سازمان امنیتی در حیاط خلوت مسکو قرار دهد. اما در واقعیت این اتفاق در سال ۲۰۲۲ رخ نداد؛ درحالی‌که ۵کشور از شش کشور عضو این پیمان درگیر جنگ‌های خونین بوده‌اند، روسیه واکنش مناسب را از خود نشان نداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالک اسبق فوتبال ایران اکنون کاملا در نقش جدیدش قرار گرفته و چالش عجیبی را دنبال می‌کند.
فرو ریختن سقف باشگاه ورزشی یک مدرسه راهنمایی در شمال شرقی چین، دست کم ۱۱ قربانی گرفت.
یزد- فرونشست یا فروچاله‌ها یکی از پیامدهای منفی برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی است که امروز بخش زیادی از شهرهای استان یزد را با خود درگیر کرده و همچنان رو به افزایش است.
یزد- فرونشست یا فروچاله‌ها یکی از پیامدهای منفی برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی است که امروز وسعت ۵۰۰ هکتاری از شهرهای استان یزد را با خود درگیر کرده و همچنان رو به افزایش است.
شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: بخشی از بزرگراه آزادگان فرو ریخته و هر لحظه ممکن است فاجعه ملی رخ دهد.
موعود بنیادی فر و وحید کاظمی دهمین قضاوت خود در لیگ بیست و دوم را انجام خواهند داد.
مدیرعامل راه‌آهن از آغاز پیش فروش بلیت‌های قطارهای نوروزی سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۳ اسفندماه در کلیه مسیرها به استثنای مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس خبر داد.
یک ساختمان ۷ طبقه در کاهرامان ماراش ترکیه در پی زلزله مرگبار در این کشور فرو ریخت. در این ویدیو تصاویری جدید از نمای دوربین داخل کوچه از لحظه فرو ریختن این ساختمان را میبینید.
روند امداد و نجات در مناطق زلزله در حلب سوریه در حالی ادامه دارد که صدها ساختمان در معرض فرو ریختن کار امداد و نجات را سخت کرده است.
آقامیری گفت: شهرداری تهران قرار است برای فروریزش‌ها دستگاه رادار نفوذی زمین خریداری کند که این دستگاه به خودرو نصب شده و وقتی خودرو در سطح معابر شهر حرکت می‌کند اگر در زیر معابر شهر، گودال یا حفره‌ای باشد که موجب فروریزش شود، آن را شناسایی می‌کنند.
فرو ریختن جایگاه هواداران در رقابت‌های بسکتبال در ناحیه ششم اکتبر در جنوب قاهره پایتخت مصر ۲۷ مجروح بر جای گذاشت.
فرو ریختن جایگاه هواداران در رقابت‌های بسکتبال در ناحیه ششم اکتبر در جنوب قاهره پایتخت مصر ۲۷ مجروح بر جای گذاشت.
فرو ریختن جایگاه هواداران در رقابت‌های بسکتبال در ناحیه ششم اکتبر در جنوب قاهره پایتخت مصر ۲۷ مجروح بر جای گذاشت.
شاگردان لوئیز فن‌خال موفق شدند با برتری قابل توجهی نیمه اول دیدار برابر آمریکا را پشت سر بگذارند.
کارشناسان و متخصصان علم سیاست، روانشناسی، فلسفه، جامعه‌شناسی و روانپزشکی؛ وابستگانی از هر گرایش مذهبی و از هر جناح حزبی موافق یا مخالف، در این ۵ هفته بار‌ها تذکر دادند که راه برخورد با اعتراضات مردمی، اعمال جبر و به کار بستن روش‌های قهری نیست.
منابع عراقی با انتشار سندی اعلام کردند که مجوز ساخت ساختمانی که امروز در بغداد فرو ریخته در دولت مصطفی الکاظمی صادر شده است.
منابع عراقی دقایقی پیش از فروریختن کامل یک ساختمان مسکونی در میدان الواثق در مرکز بغداد خبر دادند.
تصویر منحصر به فردی از چهره جدی و درهم کشیده کنعانی‌زادگان روی خط دروازه شکار شده است.
اتفاقات برای حسن کامرانی فر در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال خوب پیش نرفت و همان طور که پیش بینی می شد از سمت خود استعفاء کرد.
منابع خبری اعلام کردند که بخشهای دیگری از سیلوی بندر بیروت ریزش کرده است.
سازمان دفاع مدنی عراق از فرو ریختن تپه‌ای خاکی در زیارتگاهی در نزدیکی کربلای معلی خبر داد.
سازمان دفاع مدنی عراق از فرو ریختن تپه‌ای خاکی در زیارتگاهی در نزدیکی کربلای معلی خبر داد.
هکتارها باغ در این سالها به دست و اراده شهرداریها نابود شد، متروپل‌های متعددی ساخته شده که در نوبت وقوع فاجعه‌اند؛ حتما با مثلا اعدام عوامل مقصر در متروپل هم این روند متوقف نخواهد شد و دستورات قاطع و انقلابی هیچ مسوولی هم محلی از اعراب نخواهد داشت.
کاویان عبداللهی در گفتگو با بورس تابناک اظهار داشت: عدم وعده وزارت صمت در واگذاری دو غول خودرو سازی، صنعت خودرو را در هاله ای از ابهام فرو برده است به طوری که شاهد هستیم ورود نقدینگی در این گروه بورسی کاهش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ