اینکه علی اوجی تهیه کننده این فیلم است نیز نشانه دیگری برای کارشناسان است که با یک اثر جدی مواجه نیستیم. تقریباً هیچ اثری با تهیه کنندگی اوجی در این سال‌ها تولید نشده که از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد و در گیشه موفقیت عظیمی به دست آورد یا دست کم منتقدین بر سر ارزش‌های هنری‌اش توافق داشته باشند اما مدیری ظاهراً ترجیح می‌دهد به هر قیمت ممکن با همان تیم سال‌های اخیرش کار کند؛ همکاری که در سریال پدر گواردیولا نیز اتفاق افتاده و...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال تراکتور می‌گوید با توجه به تغییرات زیاد این تیم و عدم هماهنگی بازیکنان، جریمه‌ای برای اعضای تیم در نظر گرفته نخواهد شد.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون حقوقی مجلس بررسی شد و نسبت به لایحه ارائه شده از سوی دولت، تغییرات اساسی یافت.این لایحه قرار است هفته آینده در صحن مجلس بررسی شود.
لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون حقوقی مجلس بررسی شد و نسبت به لایحه ارائه شده از سوی دولت، تغییرات اساسی یافت.این لایحه قرار است هفته آینده در صحن مجلس بررسی شود.
لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون حقوقی مجلس بررسی شد و نسبت به لایحه ارائه شده از سوی دولت، تغییرات اساسی یافت.این لایحه قرار است هفته آینده در صحن مجلس بررسی شود.
مس رفسنجان و استقلال خوزستان روز یکشنبه در یک بازی دوستانه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد پس از رد اولین پیشنهاد باشگاه میلان به پورتو برای جذب طارمی، مذاکرات دو باشگاه تازه در آغاز راه قرار دارد.
اتاوا امروز اعلام کرده اسامی ۷ نفر را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. کانادا این افراد ر به «نقض آشکار و نظام‌مند حقوق بشر» در نظام قضائی ایران و به ویژه دادگاه‌های انقلاب متهم کرده است.
موقعی که استقلال بودم خیلی اذیت شدم. آقای شفر من را در تمرینات دفاع می‌گذاشت. برای خودم هدف‌هایی دارم و دوست دارم به آنها برسم.
«تپسی پک» جدیدترین کسب و کار تپسی در حوزه ارسال مرسوله، در اپلیکیشن تپسی در دسترس عموم قرار گرفته است. این سرویس، تفاوت‌هایی نسبت به ارسال مرسوله با پیک موتور و خودرو دارد که آن را نسبت به سرویس‌های مشابه، متمایز می‌کند.
رایان میسون مدعی شد ممکن است 10 سال دیگر طول بکشد تا هری کین، مهاجم تاتنهام، واقعا مورد قدردانی قرار گیرد.
محققان با قرار دادن موش‌ها در فرآیند پیری اجباری به این درک رسیدند. موش‌های مسن ۳۵ درصد بیش‌تر برآمدگی فولیکول‌های مو داشتند که با سلول‌های بنیادی ملانوسیت مسدود شده بودند.
نساجی مازندران امشب در دیداری مهم مقابل صنعت نفت قرار می‌گیرد و به دنبال امتیاز دیگر همراه با مربی اسپانیایی است.
سعید رازانی مدیرکل سازمان بازرسی لرستان اظهار داشت: علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد هنوز به‌خوبی روشن نیست و به‌همین دلیل این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان سازمان بازرسی قرار گرفته است.
خاتمی در ادامه این بیانیه با اشاره به علل برخی مشکلات آورده است: به نظر من "اصلاح خود" هم در ساختار و هم رویکرد و هم رفتار، کم هزینه‌ترین و پرفایده‌ترین راه برون رفتن از بحران است. من اجمالاً بار‌ها آشکارا و تفصیلاً در نامه‌ها و پیام‌هایی که بخصوص در دو سه سال اخیر داشته‌ام، نظرات خیرخواهانه خود را مطرح کرده ام.
قمر‌های موافق‌گرد تازه کشف شده مشتری می‌توانند اهداف بسیار خوبی برای ماموریت‌های آینده‌ای باشند که قرار است به سمت مشتری پرواز کنند، از جمله ماموریت جوس (JUICE) آژانس فضایی اروپا که قرار است در ماه آوریل پرتاب شود و همچنین ماموریت اروپا کلیپر (Europa Clipper) ناسا که قرار است در ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ پرتاب شود.
پیش از این نیز زنان سعودی اجازه رانندگی را پیدا کرده بودند. عربستان تا سال ۲۰۱۸ تنها کشور جهان بود که زنان در آن از حق رانندگی محروم بودند.
پیش از این نیز زنان سعودی اجازه رانندگی را پیدا کرده بودند. عربستان تا سال ۲۰۱۸ تنها کشور جهان بود که زنان در آن از حق رانندگی محروم بودند.
بنا به نوشته یک روزنامه انگلیس، دولت لندن قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: هنوز خیلی کار داریم و باید خیلی تلاش کنیم، این تیم سابر باید مورد حمایت قرار بگیرد و نگاه‌ها باید به آن بیشتر باشد.
هفته اول سوپر لیگ‌ کاراته آقایان برگزار شد و تیم‌های دانشگاه آزاد و بیمه تعاون با کسب دو پیروزی در صدر جدول قرار گرفتند.
منابع خبری گزارش داده‌اند دولت کانادا ۶ فرد و چهار نهاد را به بهانه نقض حقوق بشر در ایران در فهرست تحریم قرار داده است.
نخست‌وزیر کانادا نگفته به صورت دقیق چه افراد یا نهادهایی در فهرست تحریم قرار خواهند گرفت. سخنگوی وزارت خارجه کانادا هم به درخواست سی‌بی‌سی برای اظهارنظر درباره این موضوع پاسخ نداده است.
ناوگان اتوبوسرانی طی سال‌های اخیر فرارو نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و دچار فرسودگی بوده اما در بستر اقدامات جدید توسط وزارت کشور و شهرداری‌ها قرار است این ناوگان نوسازی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ