قصه تلخ فرزند طلاق/ بازداشت مادر و پسر جوان به‌خاطر سرقت طلا‌های کودکان/ قتل پسر ۱۹ ساله با تبر و گلوله/ هویت جعلی قاتل فراری در زندان لو رفت/ قتل خونین دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه/ کلاهبرداری‌های میلیاردی با رسید‌های جعلی!/ شلیک‌های مرگبار یک زن به شوهرش
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موتور ایرانی تانک کرار که طراحی شده و به تکنولوژی آن رسیده‌ایم، بزودی رونمایی و به بهره‌برداری خواهد رسید.پیشران یکی از گلوگاه‌های تانک با استاندارد کرار (یکی از بهترین ارتقاهای تانک T-72 در دنیا) بوده و بهره‌برداری از این موتور احتمالا به معنی آغاز ساخت ،ارتقا انبوه تانک کرار است .
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه‌های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
شلیک‌های مرگبار یک زن به شوهرش
احمد در ادامه افزود: «شب حادثه وقتی به خانه برگشتم درگیری بین من و همسرم بالا گرفت. ساعتی بعد همسرم جلوی در ایستاد. سراغ او رفتم و گفتم چرا بالا نمی‌آیی که به من گفت منتظر برادرانش است. می‌گفت برادرانم می‌خواهند بیایند چند دقیقه‌ای من را ببینند و بروند. راستش خیلی تعجب کردم. گفتم اگر برادرانت می‌خواهند به خانه‌مان بیایند چرا باید تو را مقابل در خانه ببینند؟»
یزد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از تجهیز شهرک صنعتی تفت ۲ و منطقه ویژه اقتصادی یزد به خودرو آتش نشانی با تخصیص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
مرد بوتیک‌دار در جنایتی هولناک شوهر زن جوانی را کشت و جسدش را در زیرزمین خانه‌اش دفن کرد. این قاتل ادعا دارد بدگویی‌های خانم پرستار در مورد شوهرش او را وادار به این کار کرده است.
شلیک‌های شوم شیطان خانه متروکه/ درخواست طلاق به‌خاطر ‌ساعت ‌خواب/ ربودن کودک ۳ ساله تب‌دار از بیمارستان/ آخرین بازیچه!/ قتل زن دوم از ترس افشای راز نزد زن اول/ ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!/ دسیسه یک مرد برای همسر عاشق پیشه‌اش
شلیک‌های شوم شیطان خانه متروکه
فرماندار «بلگورود» روسیه از تجاوز اوکراین به شهرک‌های مرزی این منطقه خبر داد.
اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین در بیانیه ای ضمن برعهده گرفتن حملات سنگین راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین، به صهیونیست‌ها به شدت هشدار داد.
به دنبال وقوع این حادثه که با تیراندازی همراه بوده است خیلی زود گشت پلیس در محل حادثه حضور یافتند و با پیکر خونین پدر و پسری حدوداً ۶۰ و ۳۴ ساله روبه‌رو شدند که بر اثر شلیک گلوله غرق در خون بودند.
هدف نوعی جدید از کولار که به زودی عرضه می‌شود، این است که هم به اندازه مواد اصلی در برابر شلیک‌ها مقاوم باشد و در عین‌حال نازک‌تر و سبک‌تر نیز باشد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از توسعه شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان، به منظور حمایت از بازار رسانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.
ایجاد شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی با الگوسازی و پیاده سازی مدل های مطلوب و نوآورانه در حوزه کشاورزی در زمینی به مساحت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هکتار کلید خورد.
بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان گلخانه‌ای و کشت محصولات کشاورزی در محیط‌های کنترل شده توسعه می‌یابد.
شایان در تحقیقات، ضمن اعتراف به شلیک‌ها گفت: شب عید امسال به کمین بهنام نشستم و زمانی که او از خانه‌اش بیرون آمد تعقیبش کردم و در فرصتی مناسب با ماشینم به موتور او زدم. اما سه روز بعد، همسرش با من تماس گرفت و گفت که اتفاقی برایش نیفتاده و رفتارش هم بدتر شده است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ عاشق زخمی!/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین/ سارقان، موبایل‌های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می‌فروختند/ دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی/ یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین/ رقص مرگ با آهنگ شیطانی/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین
در جریان یک نزاع خانوادگی در یک خانه، مردی ناگهان با اسلحه ساچمه‌زنی شروع به شلیک کرده که در این میان یک زن ۲۰ ساله، دو دختر ۱۰ و ۱۲ ساله و دو پسربچه خردسال مورد اصابت گلوله ساچمه‌زنی قرار گرفته‌اند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم/ شلیک‌های مرگبار مرد مسلح به همکارانش/ درخواست طلاق بعد از ۱۰ بار خواستگاری/ شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر/ قتل مرد جوان به دلیل ندادن پول غذا/ فاجعه‌ای به رنگ خون!/ مرگ مرد کنج یاب در چاه ۱۲ متری
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ساخت ۱۰ شهرک جدید در ۴ استان خبر داد.
سامانه‌های پدافند هوایی روسیه پهپاد‌های اوکراینی را با شلیک‌های مرگبار سرنگون کردند. وزارت دفاع روسیه ویدئویی منتشر کرده که یک سامانه ضدهوایی روسی در حال شلیک موشک به آسمان و برخورد موشک‌ها به هواپیما‌های بدون سرنشین دیده می‌شود.
تفاهم‌نامه همکاری معاونت تعاون وزارت تعاون و شرکت عمران شهرهای جدید با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در حمایت از تأمین مسکن در شهرهای جدید کشور امضا شد.
سخنگوی گردان های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: شهرک‌های اطراف غزه را به مکانی ناامن برای صهیونیست‌ها تبدیل می‌کنیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ