عباس صداقت درباره وضعیت ذخایر خون و فرآورده‌های خونی در کشور، گفت: خوشبختانه در حال حاضر شبکه ملی خون‌رسانی در حد استاندارد‌های تعریف شده قرار دارد و آخرین ذخایر خون و فرآورده‌های آن به میزان ۹.۵ روز ذخیره خون است که ذخیره مناسبی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان فضایی ایران گفت:اصل کاهش در بخش شمالی دریاست و سواحل ایران فعلاً کمتر تأثیر پذیرفته است.
جهرمی سخنگوی دولت گفت: براساس نظر دولت فرآیند بکارگیری دکتر لطیفی به عنوان رئیس سازمان امور استخدامی، مطابق روال‌های قانونی انجام شده است.
معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل از سوءاستفاده آمریکا از میزبانی این نهاد برای فشار بر دیپلمات‌های روس انتقاد کرد.
معاون سخنگوی سازمان ملل از مواضع ضدفلسطینی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه روز گذشته قبل از برقراری تماس تلفنی بین اردوغان و جو بایدن از حمایت آمریکا از شبه‌نظامیان «قسد» و سازمان «فتح‌الله گولن» انتقاد کرد.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در خصوص بازداشت دو مدیر دولتی گفت: به محض دریافت گزارش، اقدام پیشگیرانه صورت گرفته و اقدام اولیه صورت گرفته؛ پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.
سخنگوی سازمان فضایی ایران به منفجرشدن استارشیپ ایلان ماسک واکنش نشان داد.
سخنگوی سازمان نظام پزشکی نوشت: وقتی میگیم سه سال دیگه باید گدایی پزشک بکنید حرف بی‌ربطی نزدیم. با حرف عمه و تعریف خاله نمیشه مردم‌داری و مملکت‌داری کرد.
سخنگوی سازمان نظام پزشکی: میخوام بفهمانم که وقتی میگیم سه سال دیگه باید گدایی پزشک بکنید حرف بی‌ربطی نزدیم. با حرف عمه و تعریف خاله نمیشه مردم‌داری و مملکت‌داری کرد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی: سفر گروسی را خاکستری می‌بینم، نه خوشبین هستم نه بدبین
جعفر یازرلو مجری بخش خبری ۲۰:۳۰ بود که پیش از این به عنوان مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت داشت.
کرمان - سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آمادگی این سازمان برای انتقال وزیر ورزش و جوانان به تهران برای ادامه درمان خبر داد.
کمالوندی گفت: دیده شدن ذرات اتمی ۸۴ درصد در یک فرایند غنی سازی امری طبیعی است. یعنی ممکن است ما ۵ درصد تولید کنیم و ذرات ۱۱ درصد را ببینیم و یا ۲۰ درصد تولید کنیم، اما ذره ۳۷ درصد ببینیم، در گذشته هم این موارد بوده است. وقتی ذره می‌گوئیم یعنی ذره اتمی که زیر میکروسکوپ هم دیده نمی‌شود. طبیعتاً چنین ذره‌ای در فعل و انفعالاتی که غنی سازی می‌شود، امری عادی است. یعنی وقتی که خوراکی تزریق می‌کنید اگر زیاد باشد بیشتر غنی می‌شود. محصول نهایی مهم است که ۶۰ درصد است.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان با انتقاد از نوع رفتار آژانس انرژی اتمی، گفت: آژانس ناشیانه بازی سیاسی می‌کند لااقل طوری بازی کند که تعدادی از افراد فنی به تردید نیفتند.
سخنگوی سازمان ملل متحد از تعلیق حساب کاربری خبرنگاران آمریکایی در شبکه اجتماعی توئیتر انتقاد کرد.
معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران طی حکمی «حسین دلیریان» را به عنوان مشاور رئیس و سخنگوی سازمان فضایی ایران منصوب کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه قطعنامه ضد روسی سازمان ملل در خصوص پرداخت غرامت به اوکراین را هدف انتقاد قرار داد.
سخنگوی سازمان ملل ادامه داد در بیانیه ما به مناسبت آزادی باقر نمازی، دبیر کل قدردانی خود را از آزادی همکار سابق ما اعلام کرد.
سخنگوی سازمان انتقال خون با بیان اینکه ایران جزو معدود کشور‌های جهان است که یک شبکه ملی خون‌رسانی در سراسر کشور دارد، گفت: خون‌رسانی به مراکز درمانی در سراسر کشور توسط این شبکه مدیریت می‌شود بر اساس آخرین گزارش این شبکه، کشور امروز به اندازه ۱۰ روز ذخیره خون و فرآروده خونی دارد.
سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به اتهام زنی بی پایه و اساس آمریکا و آلبانی علیه ایران اعلام کرد که سازمان ملل اطلاعات مستقلی درباره حمله سایبری به آلبانی در اختیار ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه رویکرد متناقض دولت آمریکا در مداخله در امور داخلی سایر کشورها را هدف انتقاد قرار داد.
وثایق قابل اخذ برای یک وام ۲۰۰ میلیونی
غربی‌ها با سوء استفاده، یک مقوله را در چندین مرحله اطلاع رسانی می کنند که شامل مراحل نصب و راه‌اندازی و برداشت می شود ولی در اصل، همه این فرایندها باید در یک خبر جای گیرد که غرب با شیطنت رسانه ای روندی سوء استفاده گرایانه را پی گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ