به گفته آریل کوهن کارشناس ارشد بازار انرژی، در طول سال‌گذشته، غرب با اعمال تحریم بر محصولات هیدروکربنی روسیه و کمک نظامی به اوکراین با مسکو مقابله کرد، اما بزرگ‌ترین دموکراسی جهان و یکی از بزرگ‌ترین متحدان ایالات‌متحده آمریکا، یعنی هند در آسیا با آنها همراهی نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: تاسیسات صنایع نظامی اوکراین هدف قرار گرفت.
سرویس امنیت فدرال مسکو در بیانیه‌ای از بازداشت زنی خبر داد که می‌خواست یکی از تاسیسات حیاتی روسیه را هدف قرار دهد؛ این زن با سرویس‌های ویژه اوکراین در ارتباط بود.
معاون رئیس شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که روابط روسیه و چین با لحاظ همکاری‏ های جامع دو طرف در بالاترین سطح خود قرار دارد.
وزارت خارجه روسیه برگزاری نشست صلح اوکراین بدون حضور مسکو را مورد انتقاد قرار داد.
فرمانده گروه واگنر علیه روسیه اعلام جنگ کرده و در بخش هایی از شهر روستوف مسلط شده و مسکو را تهدید کرده است. اما سؤالی که وجود دارد، این است که گروه واگنر چه کسانی هستند و چه می خواهند؟
بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی سفارت روسیه در تل‌آویو پس از چندین سال مذاکره قرار است روسیه کنسولگری خود را در بیت‌المقدس غربی احداث کند تا از آن برای نیاز‌های کنسولی خود بهره‌مند شود.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: محل برنامه‌ریزی حملات تروریستی علیه روسیه هدف قرار گرفت.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور در جریان جزئیات حمله به مسکو قرار گرفته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز تصریح کرد: آمریکا موضوع آزادی بیان را بازیچه خود قرار داده است.
روسیه اعلام کرد که پنتاگون در پشت پرده حملات سایبری قرار دارد که از خاک اوکراین علیه زیرساخت‌های این کشور صورت می‌گیرد.
معاون اول رئیس جمهور کشورمان و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه آخرین وضعیت پروژه ها و همکاری های مشترک دو کشور را بررسی کردند.
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد مسکو کماکان به آمریکا در خصوص پرتاب موشک های بالستیک اطلاع رسانی خواهد کرد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز با اعلام «درگیری آشکار واشنگتن با مسکو در ارتباط با اوکراین» در سخنانی هشدار داد: خطر درگیری اتمی در بالاترین سطح قرار دارد.
رئیس جمهور روسیه توازن سیاست خارجی صربستان را در «شرایط بین‌المللی پیچیده» کنونی مورد تمجید قرار داد.
وزارت دفاع روسیه ویدئویی جالب از استفاده نیروهای این کشور از یک قطار زرهی ویژه منتشر کرد.
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدات مسئولان آمریکایی درباره هدف قرار دادن سر کرملین آنرا به منزله تهدید به ترور پوتین دانست.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به بیانیه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد: سیاست کوته‌ بینانه واشنگتن، روسیه و آمریکا را در آستانه درگیری مستقیم قرار می‌دهد.
رئیس جمهور قزاقستان وارد مسکو شد و قرار است فردا با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و گفتگو کند.
رئیس جمهور ترکیه مقاومت روسیه در برابر حملات غرب را ستود و گفت: مسکو زیرحملات بی امان غرب قرار دارد.
بمب افکن توپولف ۱۶۰ روسی،که به عنوان بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین هواپیمای جنگی تاریخ شناخته می‌شود، می‌تواند ۴۰ تن مهمات را روی هواپیما حمل کند.
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه اقدامات ضد روسی ناتو و متحدانش در جهت حمله سایبری به روسیه را هدف انتقاد قرار داد.
قرار است به زودی پوتین، میزبان علی اف و پاشینیان در مسکو باشد و به گفته منابع در باکو و ایروان، این نشست ممکن است هفته آینده برگزار شود.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز به خبرنگاران گفت: تماس‌ های مسکو با واشنگتن در سطح مناسبی قرار دارد.
هیئتی بلندپایه از طالبان برای انجام گفتگوهای تجاری و اقتصادی قرار است به زودی به روسیه سفر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ