خواهر کریستیانو رونالدو، بعد از شکست و حذف پرتغال مقابل مراکش، در اینستاگرام به این شکست واکنش تندی نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لورن جیمز در جریان پیروزی پر گل تیم زنان انگلیس نقش اصلی را ایفا کرد.
ایونا یکی از حامیان همیشگی جورجینا بوده است و به تازگی او نیز در اینستاگرام همانند خواهر مشهور خود تولید محتوا می‌کند و به نظر می‌رسد قصد دارد با حمایت‌های جورجینا به یک اینفلوئنسر تبدیل شود.
نامزد رونالدو خواهرش ایوانا بسیار به هم نزدیک هستند و به تازگی تصاویری از این دو خواهر در حال خرید در عربستان سعودی منتشر شد. جالب اینکه خواهر جورجینا هم با دوست رونالدو ازدواج کرده است.
اختلاف دولورس رونالدو، (مادر کریستیانو رونالدو) و دو خواهر این فوق ستاره پرتغالی با جورجینا رودریگس یک اختلاف قدیمی بود که حالا به نظر می‌رسد حداقل مادر رونالدو آن را کنار گذاشته است.
کاتیا آویرو که به اظهارات جنجالی درباره برادرش معروف است با انتشار تصویر او که پیراهن النصر را در دست داشت در اینستاگرامش نوشت: «تو افتخار زندگی من هستی... رفتی تا یک بار دیگر تاریخ‌سازی کنی.»
کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، معتقد است که او برای تاریخ‌سازی دوباره راهی النصر شده است.
الما آویرو خواهر رونالدو به توافق این بازیکن با باشگاه النصر عربستان واکنش نشان داد.
خواهر رونالدو از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر راضی نبود اما فینال و درخشش امباپه را دوست داشت.
کاتیا اَویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، ضمن تبریک قهرمانی آرژانتین نوشت که جام جهانی 2022 بدترین در تاریخ بود.
خواهر کریستیانو رونالدو به او التماس کرده که به خانه برگردد و تیم پرتغال و جام جهانی ۲۰۲۲ را ترک کند.
الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، از تصمیم فرناندو سانتوس برای نیمکت نشین کردن این بازیکن انتقاد کرد.
الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، بار دیگر با انتشار پستی در اینستاگرامش جنجال‌آفرین شد.
خواهر کریستیانو رونالدو بدون شک راسخ‌ترین هوادار او است. کسی که از کریستیانو با عنوان‌هایی مثل شوالیه، منجی و عزیزکرده خدا یاد کرده است.
خواهر کریستیانو رونالدو بدون شک راسخ‌ترین هوادار او است. کسی که از کریستیانو با عنوان‌هایی مثل شوالیه، منجی و عزیزکرده خدا یاد کرده است.
الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، با انتشار یک استوری در اینستاگرام نسبت به اتفاقات رخ داده برای برادرش واکنش نشان داد.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقاد‌هایی تند از اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقادهایی تند از اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
پس از بازی آخر، رونالدو در کشور خود مورد انتقاد واقع شد که این اتفاق خشم خواهرش را برانگیخت.
خواهر کریستیانو رونالدو بعد از شکست دیشب پرتغال از اسپانیا هواداران پرتغالی را به قدرناشناس بودن متهم کرد و انتقادهای تندی خطاب به آنها مطرح کرد.
خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.
خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.
پاسخ فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم، خشم خواهر این ستاره پرتغالی را برانگیخته است.
یک‌بار دیگر خواهر کریستیانو رونالدو در فضای مجازی خبرساز شد و باز هم پای تمسخر لیونل مسی وسط بود.
یک بار دیگر خواهر کریستیانو رونالدو در فضای مجازی خبرساز شد و باز هم پای تمسخر لیونل مسی وسط بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ