پاسخ فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم، خشم خواهر این ستاره پرتغالی را برانگیخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد آرائوخو با اعلام باشگاه بارسلونا مصدوم شده و قطعا بازی یکشنبه برابر کادیز را از دست خواهد داد.
کریستیانو رونالدو اولین فوتبالیست جهان خواهد بود که به رکورد 200 بازی ملی می‌رسد.
حساسترین بازی این فصل النصر در شهرآورد ریاض با تیم الشباب خواهد بود.
پاری سن ژرمن از دیدار دوستانه‌ای که به زودی در عربستان برگزار خواهد کرد درآمد قابل توجهی به دست می‌آورد.
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
کاتیا آویرو که به اظهارات جنجالی درباره برادرش معروف است با انتشار تصویر او که پیراهن النصر را در دست داشت در اینستاگرامش نوشت: «تو افتخار زندگی من هستی... رفتی تا یک بار دیگر تاریخ‌سازی کنی.»
کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، معتقد است که او برای تاریخ‌سازی دوباره راهی النصر شده است.
خواهر رونالدو از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر راضی نبود اما فینال و درخشش امباپه را دوست داشت.
کاتیا اَویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، ضمن تبریک قهرمانی آرژانتین نوشت که جام جهانی 2022 بدترین در تاریخ بود.
دیالو در گفتگو با دیلی میل اظهار داشت: «کریستیانو رونالدو به معنای واقعی کلمه برای کیلیان امباپه همه چیز است. اگر شما از لیونل مسی برابر رونالدو نام ببرید، امباپه حداقل یک ساعت با شما بحث و از این ستاره پرتغالی صحبت خواهد کرد. از نظر او، کریستیانو واقعا دست نیافتنی است.»
خواهر کریستیانو رونالدو، بعد از شکست و حذف پرتغال مقابل مراکش، در اینستاگرام به این شکست واکنش تندی نشان داد.
الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، از تصمیم فرناندو سانتوس برای نیمکت نشین کردن این بازیکن انتقاد کرد.
رونالد آرائوخو بازیکن اروگوئه‌ای دیدار مقابل غنا را نیز از دست خواهد داد.
الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، بار دیگر با انتشار پستی در اینستاگرامش جنجال‌آفرین شد.
الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، با انتشار یک استوری در اینستاگرام نسبت به اتفاقات رخ داده برای برادرش واکنش نشان داد.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقادهایی تند از اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
خواهر کریستیانو رونالدو بعد از شکست دیشب پرتغال از اسپانیا هواداران پرتغالی را به قدرناشناس بودن متهم کرد و انتقادهای تندی خطاب به آنها مطرح کرد.
هکتور بیرین به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد ماند و او هم مثل رونالد آرائوخو، ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.
رونالد آرائوخو فردا در فنلاند جراحی خواهد کرد و شاید جام جهانی را نیز از دست بدهد ولی احتمال حضور او در این رقابت ها همچنان وجود دارد. او باید گونسالو وردو، بازیکن الچه، را الگو قرار بدهد.
رونالد آرائوخو در حال حاضر تصمیم گرفته زانویش را جراحی کند و در این صورت قطعا جام جهانی 2022 را از دست خواهد داد.
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی آنتونی مارسیال در تمرینات یونایتد مصدوم شده و دیدار اول شیاطین سرخ در لیگ برتر را از دست خواهد داد. غیبت او احتمال به میدان رفتن رونالدو را افزایش داده است.
کریستیانو رونالدو، حتی اگر در منچستریونایتد ماندگار شود، احتمالا دیدار اول شیاطین سرخ در لیگ برتر را از دست خواهد داد.
نجات معجزه آسای کودک و پیرزن از زیر آوار
حضور رونالدو در بارسلونا می تواند انتقال بسیار جنجالی و شگفت انگیز باشد و بار دیگر رقابت را در لالیگا به اوج رساند. بارسا از راه این انتقال سود نجومی از محل درآمدهای فروش پیراهن، حق پخش و تبلیغات به دست خواهد آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ