خواهر کریستیانو رونالدو بدون شک راسخ‌ترین هوادار او است. کسی که از کریستیانو با عنوان‌هایی مثل شوالیه، منجی و عزیزکرده خدا یاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد هیچ مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس و کاپیتان تیم جوانان عراق انجام نداده اند.
تن صدا و لحن صحبت شما می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی دیگران بگذارد. از زبان تحریک آمیز استفاده نکنید: اغراق، اتهام زنی، عیب یابی، کلماتی مانند «هرگز» یا «همیشه»، توهین، فحش دادن، تهدید‌های هشدار دهنده
مرگ مردی مسن که فرزند هنرپیشه‌ای قدیمی است باعث شد زنی به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار بگیرد.
ماشین سیاسی هیلاری کلینتون بسیار قدرتمند است اما یک بانوی اول دیگر می تواند به قوی ترین نامزد تبدیل شود.
درمان جدید شامل استخراج سلول‌های بنیادی خون از مغز استخوان گری، جداسازی آن سلول‌ها در آزمایشگاه و استفاده از قیچی مولکولی کریسپر برای برش ژنوم او درست در موقعیت ژن BCL۱۱A بود. این کلیدی است که تولید هموگلوبین جنین را پس از تولد خاموش می‌کند.
​زنی اهل فلوریدای آمریکا که از ۱۵ سالگی مجبور است هر روز ریش‌های خود را بتراشد، می‌گوید همیشه احساس زیبایی می‌کند.
برخلاف مردها، درک نشانه‌های عشق واقعی یک زن از جمله زبان بدن او، اندکی مشکل است. اما سؤال اینجاست که چگونه می‌توان تشخیص داد که زنی که عاشق او هستید، واقعاً شما را دوست دارد؟
زنی در چنگ زورگیران مسافرنما!
روزنامه همشهری نوشت: حجاب اختیاری یک نفر، مشقت است برای دیگری. ممکن نیست که مرد از دیدن زنی با بدن نیمه‌برهنه لذت نبرد، چون غریزه شهوت همیشه همراه انسان است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ضمن ادای احترام به «پروین ناصحی» گفت: این زن رکورد دار بیشترین عمل جراحی روز قبل از شهادتش در جبهه‌های نبرد بود و در حالی که باردار بود به شهادت رسید.
طوبی آزموده که خود در خانه‌ای در محله سنگلج تهران باسواد شده بود و پس از ازدواج هم با کمک معلم‌های خصوصی چند زبان خارجی را فرا گرفت، پیشگام تاسیس مدرسه‌ای برای تحصیل آسان‌تر دختران شد. او نام اولین دبستان دخترانه تهران را «دبستان ناموس» گذاشت.
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
تامارا، تازه مادر جوان وقتی با دل درد به دستشویی هواپیما رفت، اصلاً انتظارش را نداشت تا لحظاتی بعد صاحب فرزند خواهد شد. خوشبختانه چند پزشک و پرستار در میان مسافران هواپیما وجود داشت و آن‌ها توانستند به انجام این زایمان ناگهانی کمک کنند. پس از این اتفاق هواپیما در هلند توقف کرد تا تامارا و فرزند تازه به دنیا آمده اش به بیمارستانی در آمستردام منتقل شوند.
زنی یک چت بات هوش مصنوعی از خود به شکل یک کودک ساخت، با توجه به دفتر خاطراتش به آن آموزش داد و به این ترتیب با کودکی خود ارتباط برقرار کرد.
دکتر شهلا کاظمی پور، جمعیت شناس می‌گوید: من همیشه گفته‌ام افرادی که فرزند زیادی می‌خواهند خودشان را دوست دارند، اما کسی‌که فرزند کم می‌خواهد فرزندش را دوست دارد چراکه می‌خواهد به او امکانات بیشتری بدهد، بنابراین نه تنها خانواده تضعیف نشده است بلکه برعکس از منظر کیفی تقویت شده است، حتی درخصوص طلاق باید بگویم از این‌که آمار طلاق زیاد شده انتقاد نمی‌کنم، برای این‌که طلاق‌های عاطفی و پنهان که قرار بود زن بسوز و بسازد تغییر کرده، یعنی زنی که تامین مالی دارد به جای طلاق عاطفی از همسرش جدا می‌شود، بنابراین تغییری در طلاق اتفاق نیفتاده است.
در مراسم ۱۳ آبان، شاهد مهر و مدارای اکثریت باحجاب با اقلیت مطلقی بودیم که تنها یک نفر بود، و چه زیبا بود این صحنه و باید به آن خانم‌های باحجاب درود فرستاد که این گونه خردمندانه با هموطن بی‌حجاب خود همراه و همصحبت شده بودند.
زن جوان گفت: کلام نسنجیده و شوخی بی جای شوهر خواهرم درباره این که همسرم را با زنی غریبه در خیابان دیده است، نه تنها زندگی ام را متلاشی کرد بلکه از من یک بیمار روحی ساخت و عشق و اعتماد را به گونه‌ای از بین برد که همسرم بالاخره زنی تبعه خارجی را به عقد موقت خودش درآورد.
او مقام شماره دو موساد بود و پشت بسیاری از عملیات جسورانه آن ایستاد. چگونه است که ما هرگز نام "مالکا براورمَن" را نشنیده ایم؟
همسر زلاتان نمونه زنده این جمله است که پشت هر مرد موفقی همیشه یک زن موفق است.
منابع رسانه ای از گروگان گیری در بانکی در لبنان خبر دادند.
زنی در مخمصه ازدواج پنهانی!
افزایش تدریجی دامنه نوسان، اقدام درستی بود که مسوولان حاضر در سازمان بورس آن را مورد توجه خود قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ