الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، با انتشار یک استوری در اینستاگرام نسبت به اتفاقات رخ داده برای برادرش واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزاد بادپا، فردی که توانست تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود را متوقف کند لحظه ورود فرد تروریست را به حرم این گونه تشریح می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و خواهر زائری دیگری هم که تیر خورده بود و از پایش خون می‌آمد بر روی زمین افتاده بود.
لورن جیمز، ستاره تیم ملی زنان انگلیس و خواهر ریس جیمز، مجبور شد بخش نظرات صفحه اینستاگرامش را غیرفعال کند.
لورن جیمز، ستاره تیم ملی زنان انگلیس و خواهر ریس جیمز، مجبور شد بخش نظرات صفحه اینستاگرامش را غیرفعال کند.
دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان گفت: هر حمله به لبنان واکنش سریع و کوبنده را به همراه خواهد داشت.
رئیس جمهور بلاروس نسبت به هر گونه تجاوز به خاک این کشور هشدار داد.
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا (رئیس پنتاگون) روز پنجشنبه با طرح ادعا حمله به استونی گفت: در صورت حمله یا تهاجم روسیه به استونی، آمریکا وارد جنگ خواهد شد.
سفارت آمریکا در ژاپن اعلام کرد که ژاپن با افزایش هزینه های نظامی خود، رویکرد خود در این زمینه را تغییر داده است.
یک مقام وزارت دفاع آمریکا مدعی شد که کشور چین قصد دارد در آینده تایوان را هدف حمله قرار دهد.
یکی از ۲ نماینده تکواندوی مردان ایران در المپیک توکیو شدیدا از هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو و خواهرش که مربیگری تیم ملی بانوان را بر عهده دارد، انتقاد کرد.
یکی از ۲ نماینده تکواندوی مردان ایران در المپیک توکیو شدیدا از هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو و خواهرش که مربیگری تیم ملی بانوان را بر عهده دارد، انتقاد کرد.
یک دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه هشدار داد که از منظر حقوقی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی حق دفاع از همدیگر را در برابر تجاوز خارجی دارند.
در پی شکایت علی علیپور از پرسپولیس، رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت مجدد در کمیته استیناف تایید شده است.
خواهر رهبر کره شمالی به شدت به مقامات کره جنوبی حمله کرد و آنها سرسپرده آمریکا دانست.
بریتانیا و سایر متحدان آن کشور در بحران اقیانوس آرام با برعهده گرفتن مسئولیت پذیری برای امنیت خود نقش حمایت کننده ارزشمندی را خواهند داشت.
با فرسایشی شدن بحران اوکران، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر استفاده روسیه از بمب اتم قوت گرفته‌است. آیا براستی کرملین از بمب اتم استفاده خواهد کرد؟ تبعات کاربرد سلاح هسته ای حتی از نوع تاکتیکی چیست؟
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: مسکو به هرگونه حمله به زیرساخت های غیرنظامی حیاتی خود پاسخ سختی خواهد داد.
پس از بازی آخر، رونالدو در کشور خود مورد انتقاد واقع شد که این اتفاق خشم خواهرش را برانگیخت.
در صورت جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه، حمل و نقل اتوموبیل‌های لوکس او که ارزش مالی قابل توجهی دارند یکی از نگرانی‌های این ستاره پرتغالی خواهد بود.
نشنال اینترست نوشت: مهم نیست که چه کسی در جنگ اوکراین پیروز شود، مهم این است که ایالات متحده بازنده استراتژیک این جنگ خواهد بود.
رئیس منطقه تایوان مدعی شد که هرگونه حمله علیه این جزیره بهای سنگینی به‌همراه خواهد داشت.
کارشناسان دفاعی آمریکا با استناد به شبیه‌سازی حمله چین به تایوان مدعی هستند که این جزیره می‌تواند این حمله را دفع کند، اما بخش عظیمی از نیروی دریایی و هوایی آمریکا نابود خواهد شد.
رشد اقتصادی منطقه یورو در سه ماهه اول قوی‌تر از حد انتظار قبلی بود و آمار اشتغال نیز افزایش یافت.
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست رئیس‌جمهور ترکیه، مبنی بر همکاری ایران برای مبارزه با گروه‌های تروریستی گفتند: ما در مبارزه با تروریسم مطمئناً با شما همکاری می‌کنیم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ