خواهر کریستیانو رونالدو بعد از شکست دیشب پرتغال از اسپانیا هواداران پرتغالی را به قدرناشناس بودن متهم کرد و انتقادهای تندی خطاب به آنها مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لورن جیمز در جریان پیروزی پر گل تیم زنان انگلیس نقش اصلی را ایفا کرد.
در ادمه «شورش مسلحانه» فرمانده نیروهای واگنر علیه ارتش روسیه، فرماندار شهر روستوف اعلام کرد تمام مراسم‌ها و رویدادهای عمومی این شهر لغو شده است.
کریستیانو رونالدو به شایعات اخیر درباره نارضایتی او از شرایطش در عربستان پاس داد و گفت خودش و خانواده‌اش کاملا راضی هستند و او به بازی در النصر ادامه خواهد داد.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: در صورت ایجاد ناامنی برای ایران با هرگونه اقدامی در مرزها با پاسخ قاطع و کوبنده فرزندان این ملت در نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهند شد.
معاون وزیر خارجه روسیه نسبت به استقرار نیروهای نظامی ناتو در فنلاند هشدار داد.
درحالیکه منچستریونایتد امشب در فینال جام اتحادیه به مصاف نیوکسل می‌روند هواداران فوتبال به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا در صورت قهرمانی یونایتد یک مدال طلا هم به کریستیانو رونالدو خواهد رسید؟
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تحریم‌های اعلام شده از سوی اتحادیه اروپا متقابل خواهد بود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر قرار باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک نهاد حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران است به غلط تروریستی نامیده شود واکنش و پاسخ متقابل ایران سخت خواهد بود.
وزیر امور خارجه بیان کرد: طرف اروپایی ساده‌لوحانه این اقدام را انجام داد که بازخوردهان آن روی مسئولین، مقامات و اتحادیه اروپا قطعا تحریم‌های سنگین و منفی خواهد بود امیدوار هستیم با ادامه نقش‌آفرینی و حضور فعالتان در صحنه‌های دفاع از منافع ملی و امنیت ملی همانطور که همواره هم بوده بیش از گذشته شاهد تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی شما باشیم.
نائب رئیس دفتر سیاسی حماس گفت رزیم صهیونیستی تاوان جنایت جنین را پرداخت خواهد کرد و پاسخ مقاومت به این جنایت، قطعی است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: پاسخ ایران با تحریم سپاه توسط اروپا سخت خواهد بود. ملت ما مقابل این توهین ها آرام نمیشینند و شورای شهر تهران این تصمیم را محکوم می‌کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: پاسخ ایران با تحریم سپاه توسط اروپا سخت خواهد بود. ملت ما مقابل این توهین ها آرام نمیشینند و شورای شهر تهران این تصمیم را محکوم می‌کند.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد.
ترکی آل شیخ گفت که رویدادها و اتفاقات ویژه ای در دیدار منتخب الهلال و النصر در برابر پاریس سن ژرمن رخ خواهد داد.
روبرتو مارتینز، مربی جدید پرتغال، تایید کرد که کریستیانو رونالدو در فهرست او خواهد بود و فردا برنامه دارد تا با او در مورد همه مسائل حرف بزند.
فوق ستاره سابق شیاطین سرخ به پیشنهاد نجومی النصر عربستان پاسخ مثبت داد و راهی عربستان خواهد شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیش‌ از این هم گفته بودیم که صدور قطعنامه مشخصاً یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی خطاب به وزیر خارجه آلمان گفت: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش برگزار نکرده است.
سخنگوی وزارت خارجه چین فروش تسلیحات نظامی جدید از سوی آمریکا به تایوان را نقض اصل چین واحد از سوی دولت واشنگتن ارزیابی کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اخراج یک کارمند سفارت این کشور در رومانی را در راستای سناریو طراحی شده غرب دانست.
به نظر می‌رسد اکنون واشنگتن نیز تاکتیک تهران را در پیش بگیرد و پاسخ نه‌چندان قاطعانه به ملاحظات ایران بدهد؛ یعنی با برخی مسائل موافقت و با برخی مخالفت کند.
پاسخ فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم، خشم خواهر این ستاره پرتغالی را برانگیخته است.
خواهر بانفوذ کیم جونگ اون گفت: اگر دشمن در اقدامات خطرناکی مانند تحریک هجوم ویروس به جمهوری ما پافشاری کند، ما نه تنها با ریشه‌کن کردن ویروس بلکه با نابودی مقامات کره جنوبی به آن پاسخ خواهیم داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ