خواهر کریستیانو رونالدو با انتقادهایی تند از اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: مدیران تلویزیون می‌دانند این قابی که در اختیارشان است، اگر از جذابیت‌های بصری و سرگرمی‌ساز خالی شود، مخاطبش هم کم خواهد شد و دیگر جذابیتی برای بخش‌های بازرگانی نخواهد داشت و در آینده نزدیک، بحران ورشکستگی بر سر سازمان چاق صداوسیما آوار خواهد شد.
دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
یکی از موضوعاتی که باعث طولانی شدن رسیدگی به لایحه «حجاب و عفاف» شد، این بود که نیروی انتظامی می‌خواست جریمه‌ها را به حساب خود بریزد و در آخر مقرر شد که به خزانه دولت برای هزینه در اوقات فراغت خانواده ریخته شود. نوری‌قزلجه در این‌باره تاکید کرد: «باید متخصصین امر بررسی کنند که این پول‌ها قرار است به کدام حساب واریز شود و مردم را به سوی بهشت رهنمود خواهد کرد.»
ماجراها و کشمکش‌های پایداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها تا انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه و احتمالا بعد از آن هم ادامه خواهد داشت. خصوصا اینکه نمایندگان طیف قالیباف، تحرکات دولتی‌ها در زمینه انتخابات را در راستای «دخالت سازمان‌یافته» قوه مجریه در انتخابات پیش‌رو می‌دانند.
احمد در ادامه افزود: «شب حادثه وقتی به خانه برگشتم درگیری بین من و همسرم بالا گرفت. ساعتی بعد همسرم جلوی در ایستاد. سراغ او رفتم و گفتم چرا بالا نمی‌آیی که به من گفت منتظر برادرانش است. می‌گفت برادرانم می‌خواهند بیایند چند دقیقه‌ای من را ببینند و بروند. راستش خیلی تعجب کردم. گفتم اگر برادرانت می‌خواهند به خانه‌مان بیایند چرا باید تو را مقابل در خانه ببینند؟»
دهها هزار زائرایرانی بیت الله الحرام در سرزمین عرفات دعای عرفه را عاشقانه زمزمه کردند. آنها ساعاتی پس از قرائت این دعای معنوی عازم مشعرالحرام خواهد شد.
امروز رسانه و دانشجو می‌خواهد اعتراض کند، اما با توبیخ، اخراج و بسته شدن مواجه می‌شود. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی می‌زند با او در مجمع عمومی بحث کرده و قانع کنید که اشتباه می‌کند، چرا وی را اخراج می‌کنید؟ اگر منطق دارید، دعوا نمی‌کنید. دانشجو که دیوانه نیست، دانشجو فردای مملکت ما است. من نخواهم بود، اما دانشجو خواهد بود و قرار است این مملکت را او اداره کند. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی زد دیوانه که نیست، با او صحبت کنید که به چند دلیل حرف تو اشتباه است.
میوه اگر بر شاخه‌ای نشسته است که به ریشه راه دارد و به آن ارتباط پیدا کرده؛ این میوه باقی می‌ماند و شیرین می‌گردد، اما اگر شاخه شکست و به ریشه و اصول آن درخت مرتبط نبود، آن میوه بعد از مدتی خشک می‌شود و از بین می‌رود؛ حال اگر نماز و روزه ما هم بر اساس باور و یقین باشد و بدانیم که خدایی هست؛ این عمل برای ما خواهد ماند، اما اگر عبادت ما از روی شک باشد و پشتوانه آن نیز یقین بر خاسته از اصول دین نباشد، آن عمل از بین خواهد رفت.
الکسیس مک آلیستر در تابستان برایتون را ترک خواهد کرد و سه باشگاه مطرح انگلیسی در حال رقابت برای جذب او هستند.
مرحوم آیت‌الله مجتهدی درباره ابواب بهشت گفته است: در اینجا منظور این است که خداوند ما را از گناهانی که در طول عمر خویش انجام داده‌ایم پاک سازد و حسنات و کار‌های نیک ما را افزون سازد؛ چرا که تا انسان گنهکار باشد و از خیرات و حسنات به دور باشد، بهشت بر او حرام خواهد بود و تنها هنگامی درب‌های بهشت روی او گشوده می‌گردد که هیچ گناهی بر او نباشد و اینکه می‌گوییم در‌های بهشت را بر روی ما بگشای، به این خاطر است که خداوند به ما عنایت فرماید تا طوری در دنیا زندگی کنیم که بتوانیم در آخرت از هر دری که خواستیم وارد بهشت شویم.
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: شورای رقابت مسئول اطلاع رسانی مصوبات خودش است و مسئولیت انتشار آن هم با خودش خواهد بود.
آیت الله سعیدی با تأکید بر اینکه کشور مانند یک خانه بزرگ است، گفت: همانطور که در خانه پدر، مادر، برادر و خواهر وجود دارد، کشور هم پدر دارد و آحاد مردم هم برادران و خواهران همدیگر هستند و نباید به بهانه‌های مختلف روی هم برچسب بزنند و با هم به دعوا و درگیری بپردازند.
آیت الله مجتهدی تهرانی در شرح دعای روز ششم «اَللّهُمَّ لا تَخْذُلْنی فیهِ لِتَعَرُّضِ مَعْصِیَتِکَ» می‌گوید: خدایا، من را به واسطه تعرض گناه خوارم نکن، گناه آدم را خوار و عبادت و بندگی آدم را عزیز می‌کنند. اگر اهل طاعت و بندگی شوید، عزیز می‌شوید؛ اما اگر اهل گناه باشید، کسی دوستتان ندارند.
خواهر ۸ ساله پسرک تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: برادرم داشت بازی و سر و صدا می‌کرد که نامادری‌ام عصبانی شد و او را دعوا کرد و بعد هم خیلی محکم با دست به صورت او کوبید. ساعتی که به دست داشت به گیجگاه برادرم خورد و باعث خونریزی و کبود شدن او شد. همان موقع گفتم برادرم را نزد دکتر ببریم، اما نامادری‌ام مخالفت کرد. شب که پدرم آمد و ماجرا را فهمید با نامادری‌ام دعوا کرد، اما بازهم برادرم را دکتر نبرد. برادرم با همان حال بدش خوابید و صبح دیگر بیدار نشد.
دفتر ریاست جمهوری عراق از دعوتی که عبداللطیف رشید از همتای ایرانی خود برای سفر به تهران دریافت کرده است، خبر داد.
بررسی ها نشان می دهد اصرار شورای رقابت بر لغو عرضه خودرو در بورس با چراغ سبز وزارت صمت انجام شده است و اگر این دعوا ادامه دار باشد کار به دیوان عدالت اداری خواهد رسید.
پل پوگبا، ستاره مصدوم تیم ملی فرانسه، برای بازیکنان این تیم در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.
اگر مهاجم استقلال مسافر جام جهانی شود، دوباره این باشگاه با باشگاه پرتغالی داستان جدیدی را رقم خواهد زد!
امام جمعه مشهد گفت: اگر مبانی ایدئولوژیک نظام برای مردم توجیه نشده باشد، طبیعی است که با هر قانون و واجب شرعی مخالفت خواهد شد. اگر مبانی نظام در دانشگاه تثبیت شود، پرتو آن جامعه را فرا خواهد گرفت.
سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد. این دعوای مالی ادامه خواهد داشت
افزایش ساعت کاری ساتنا از امروز
دکتر مژگان ناقل گفت: بعضا برای زوجینی که با هم در یک محیط کار می‌کنند، ممکن نیست بحث‌هایی که مرتبط با کار است را به محیط خانه منتقل نکنند. در این موارد زوجین در منزل نیز درباره کار و مباحث شغلی با یکدیگر صحبت می‌کنند و تمرکز آن‌ها بر مسائل کاری بیشتر از تمرکزشان بر مسائل زندگی مشترک است و این امر می‌تواند زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار دهد.
یک تحلیلگر سیاست خارجی درخصوص امکان تحقق تضمین‌های خواسته شده توسط ایران از امریکا، می‌گوید که در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست. وضعیت داخلی و سیاسی در امریکا طوری نیست که آقای بایدن در آستانه انتخابات کنگره بخواهد ریسک کند و با دادن چنین امتیازی وارد یک رقابت و دعوای سنگین سیاسی و مطبوعاتی با حزب جمهوری خواه شود.
علامه طباطبایی (ره) درباره این ماه می‌گفت: «تقوا تنها از راه روزه و خودداری از شهوات، به دست می آید… چون کسی که خدا را در دعوتش به اجتناب از خوردن، نوشیدن و عمل جنسی که امری مباح است، اجابت می کند، قهراً در اجابت دعوت به اجتناب از گناهان و نافرمانی ها، شنواتر و مطیع‌تر خواهد بود؛ این است معنای آن که فرمود: «لعلکم تتقون.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ