خواهر کریستیانو رونالدو بدون شک راسخ‌ترین هوادار او است. کسی که از کریستیانو با عنوان‌هایی مثل شوالیه، منجی و عزیزکرده خدا یاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رویکردهای نوینی در تولید سامانه‌های پدافندی به‌وجود آمده است، گفت: به میزانی از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمنان جرأت نگاه چپ به کشورمان ندارد.
یکی از بازیکنان سابق منچسترسیتی درباره روش‌های ویژه پپ گواردیولا در تمرین‌ها صحبت کرده و می‌گوید تمرین‌های تیم‌های پپ سخت‌ترین و پرفشارترین تمرین‌های تاریخ فوتبال هستند.
رئیس فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان تاکید کرد که دوران «بزن دررو» برای دشمن صهیونیستی به پایان رسیده و اکنون آنها حتی جرأت جمع کردن چادرهای متعلق به حزب الله را در مناطق مرزی ندارند.
یک مقام صهیونیست اذعان کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست از برپایی دو چادر توسط حزب‌الله لبنان در داخل اراضی اشغالی در مرز لبنان نگران هستند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر برقراری امنیت کامل در مرزهای کشور گفت: دشمن اگر مرتکب کوچکترین حماقتی شود، پاسخ آن را در سطح وسیعی دریافت خواهد کرد.
رسانه‌های عبری‌زبان اذعان کردند که گستره عملیات‌های جهادی در کرانه باختری رو به فزونی نهاده، مجریان آن جرأت بیشتری یافته‌اند و تل آویو نیز راه‌حلی برای مقابله یا این عملیات‌ها ندارد.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در دهه آخر ماه رمضان و آمادگی محور مقاومت برای واکنش به تجاوزات تل‌آویو علیه این مکان مقدس از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
سخنگوی سپاه با بیان اینکه در حوزه دفاع از جغرافیای این سرزمین و مردم کشورمان نیاز به بیگانگان نداریم ، گفت: به مرحله‌ای از قدرت دفاعی و نظامی دست یافتیم که نه آمریکایی‌ها و نه هیچ قدرت دیگری جرأت کوچکترین اقدامی علیه ایران اسلامی را ندارند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که ‌از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز کشور آماده جهش جدی در همه ابعاد است و در مباحث امنیتی، دیپلماسی و سیاسی به نقطه‌ای از بازدارندگی رسیدیم که هیچ کشوری جرأت رویارویی با ایران را ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولتمردان بایدن نشان داده‌اند که جرأت و جسارت تصمیم‌گیری ندارند و می‌خواهند جمهوری اسلامی را مقصر به نتیجه نرسیدن مذاکرات جلوه دهند.
«عبدالصمد خرمشاهی» یکی از حقوقدانان معروف کشور گفت: مثلا در این خبر دادگاه می‌بیند که دختر دلیلی برای اثبات ادعایش ندارد ولی یکسری شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ادعای او می‌تواند صحیح باشد. من در خصوص این خبر دقیق نمی‌دانم که اطلاعات پرونده چیست و پزشکی قانونی چه نظری داده است؟ افراد خصوصا دختربچه‌ها در مناطق محروم ازجمله بلوچستان جرات نمی‌کنند مساله‌ای را عنوان کنند آن هم علیه پلیس! بنابراین باید دادگاه بر این مساله تمرکز کند.»
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
سنندج- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
سنندج- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
عباس عبدی نوشت: شخص روحانی از حیث اقتصادی نوعی محافظه‌کاری پیشه کرد، به ویژه آنکه تیم اقتصادی او در دور دوم بسیار ضعیف شد قادر نبودند که خودشان و دیگران را قانع کنند که سیاست قیمت‌گذاری نه تنها مشکل را حل نمی‌کند، بلکه عوارض آن بدتر است.
استوری عجیب لوکادیا: جرات ندارید زیرسوالم ببرید!
وزیر اقتصاد با بیان اینکه به دنبال جمهوری اقتصادی در کشور هستیم، گفت: در زمان حذف ارز ترجیحی، یکی از واردکنندگان بزرگ رسماً به وزیر مربوطه اعلام کرده بود که شما جرأت این کار را ندارید.
ایرانسل با جدیدترین راهکارهای سازمانی و خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا، در نمایشگاه شهر هوشمند حضور دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ