الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، از تصمیم فرناندو سانتوس برای نیمکت نشین کردن این بازیکن انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیریت این باشگاه انتقاد کرد و گفت: فکر می کنم استقلال تنها تیمی است بین مدعیان قهرمانی که می خواهد سقف قرارداد را رعایت کند.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
پیشکسوت بسکتبال خوزستان گفت: ما از فدراسیون خواهش کردیم که مسائل و مشکلات استان برطرف شود اما آنها هیچ توجهی به این درخواست ما نداشتند.
خواهر همسر نیمار با کلماتی تند به انتقاد از این ستاره برزیلی فوتبال پرداخته و او را مردی بی‌اخلاق توصیف کرد.
با رسمی شدن انتقال جود بلینگام به رئال ماردید این سوال مطرح است که او چه شماره‌ای را به تن خواهد کرد و کدام شماره‌ها در این تیم خالی است؟
یک تاجر آلمانی به بایرن مونیخ پیشنهاد داده در صورت دریافت درصدی از درآمد حاصل از فروش پیراهن‌های کریستیانو رونالدو، هزینه انتقال او به این باشگاه را پرداخت خواهد کرد
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اگرچه وجود پدیده قاچاق به اشتغال و تولید آسیب می‌زند؛ اما بیشترین تأثیر منفی را بر بازار ارز می‌گذارد.
ژوائو فلیکس می‌گوید که از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر تعجب نکرد و تاکید کرد که او در عربستان تاریخ‌سازی خواهد کرد.
مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی ضمن انتقاد از موضع عربستان در قبال عملیات های ضد صهیونیستی تأکید کرد که سرفصل نبرد آتی که قبل از ماه رمضان خواهد بود، قدس و مسجد الاقصی است.
رودی گارسیا معتقد است انتقال رونالدو به النصر تاثیری مشابه انتقال پله، اسطوره فقید فوتبال برزیل، به نیویورک کاسموس خواهد داشت.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از استفاده برخی از مقامات خارجی از عنوان جعلی خلیج عربی گفت: خلیج فارس همیشه فارس است و خواهد ماند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: یک زوج جوان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شدند فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنان کرده و باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی آن‌ها شده است.
روزنامه مارکا ادعای اخیر خود در مورد انتقال رونالدو به النصر عربستان را تکرار کرد و گفت که فوق ستاره پرتغالی از اول ژانویه در این باشگاه بازی خواهد کرد. انتقال کریستیانو رونالدو به النصر قطعی شد!
روزنامه مارکا ادعای اخیر خود در مورد انتقال رونالدو به النصر عربستان را تکرار کرد و گفت که فوق ستاره پرتغالی از اول ژانویه در این باشگاه بازی خواهد کرد.
روبرت لواندوفسکی از بازی در یک جام جهانی دیگر ترسی ندارد اما کاپیتان لهستان اذعان کرد که تیمش نیاز به تغییر تاکتیک دارد.
در صورت انتقال به النصر، رونالدو به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان شناخته خواهد شد.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقاد‌هایی تند از اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
پس از بازی آخر، رونالدو در کشور خود مورد انتقاد واقع شد که این اتفاق خشم خواهرش را برانگیخت.
در صورت توافق برای انتقال ستاره ناپولی به لیگ برتر، مجوز جدایی رونالدو نیز صادر خواهد شد و او به هدف خود یعنی حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد می‌رسد.
سفیر روسیه در واشنگتن فرافکنی آمریکا درباره بحران جهانی غذا را مورد انتقاد قرار داد.
مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان اعلام کرد: هلدینگ ماهان درنظر دارد با بهره‌گیری از روش‌های فنی نوین و استفاده از نیروی انسانی توانمند و متخصص به یکی از 10 شرکت برتر در حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه معادن و صنایع معدنی کشور تا سال 1404 تبدیل شود.
نجات معجزه آسای کودک و پیرزن از زیر آوار
حضور رونالدو در بارسلونا می تواند انتقال بسیار جنجالی و شگفت انگیز باشد و بار دیگر رقابت را در لالیگا به اوج رساند. بارسا از راه این انتقال سود نجومی از محل درآمدهای فروش پیراهن، حق پخش و تبلیغات به دست خواهد آورد
برهنگی امروز دنیای غرب هم یک بیماری است که درمان خواهد شد. تا حدود هفتاد سال پیش این وضع رسوا در غرب نبود، بلکه بانوان پوشش تقریباً کامل داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ