کاتیا آویرو که به اظهارات جنجالی درباره برادرش معروف است با انتشار تصویر او که پیراهن النصر را در دست داشت در اینستاگرامش نوشت: «تو افتخار زندگی من هستی... رفتی تا یک بار دیگر تاریخ‌سازی کنی.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از کودکان به طور غریزی گاز می‌گیرند، چون آن‌ها توانایی کنترل خود را ندارند. برای مثال، وقتی مارکوس ۳ ساله بود عروسک خواهر ۲ ساله‌اش، جی نا، را می‌گرفت، اولین واکنش او این است که گازش بگیرد و عروسکش را پس بگیرد. او مکث نمی‌کند تا درباره دیگر شیوه‌ها فکر کند و یا نتیجه اعمالش را ببیند، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا کودکان ممکن است گاز بگیرند.
باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای کوتاه به انتقال مسی به اینتر میامی واکنش نشان داد.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، در مورد جدایی نه چندان محترمانه اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ صحبت کرد.
یکی از رهبران جنبش حماس با اشاره به شهادت ایاد الحسنی تاکید کرد که واکنش گروه‌های مقاومت به این جنایات رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود.
فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان به رئیس این باشگاه گفته است که در صورت پیوستن مسی به الهلال این تیم را ترک خواهد کرد.
فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان به رئیس این باشگاه گفته است که در صورت پیوستن مسی به الهلال این تیم را ترک خواهد کرد.
سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تهدیدات تل‌آویو مبنی بر ترور رهبران این جنبش، یک تلاش شکست‌خورده برای بهبود وجهه رژیم‌صهیونیستی است.
خواهر دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، پس از اتفاقاتی که در ال‌کلاسیکو رخ داد، بار دیگر به اختلاف بین این بازیکن با هافبک بارسلونا دامن زد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دخالت غربی‌ها در موضوعات داخلی و فرستادن جاسوس دوتابعیتی به ایران برای دریافت اطلاعات حساس، گفت: اقدام اروپایی‌ها خلاف حقوق بین‌الملل است لذا ادعاهای کشور‌های اروپایی بی مبنا است.
کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، معتقد است که او برای تاریخ‌سازی دوباره راهی النصر شده است.
الما آویرو خواهر رونالدو به توافق این بازیکن با باشگاه النصر عربستان واکنش نشان داد.
ماریا سول، خواهر لیونل مسی، با انتشار متنی در اینستاگرام، به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی با کاپیتانی برادرش واکنش نشان داد.
خواهر کریستیانو رونالدو، بعد از شکست و حذف پرتغال مقابل مراکش، در اینستاگرام به این شکست واکنش تندی نشان داد.
خواهر رهبر کره شمالی امروز به نشست اخیر شورای امنیت در ارتباط با آزمایش‌ های اخیر موشک‌ های قاره پیما و بالستیک توسط پیونگ یانگ واکنش نشان داد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری خطاب به وزیر خارجه آلمان نوشت: خانم وزیر خارجه آلمان: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست.
با فرسایشی شدن بحران اوکران، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر استفاده روسیه از بمب اتم قوت گرفته‌است. آیا براستی کرملین از بمب اتم استفاده خواهد کرد؟ تبعات کاربرد سلاح هسته ای حتی از نوع تاکتیکی چیست؟
الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، با انتشار یک استوری در اینستاگرام نسبت به اتفاقات رخ داده برای برادرش واکنش نشان داد.
گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، مدعی شد کار تیمش برابر میلان دشوار خواهد بود.
ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، اطمینان دارد که با ادامه روند نیمکت نشینی های رونالدو، این بازیکن به زودی واکنشی جدی نشان خواهد داد.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای مشترک بر پاسخ قاطع و یکپارچه به هرگونه تعرض دشمن صهیونیستی تاکید کردند.
خواهر رهبر کره شمالی امروز در اظهاراتی به مشوق اقتصادی پیشنهادی از سوی رئیس جمهور کره جنوبی برای کشورش واکنش غضبناکی نشان داد.
خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.
خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.
نماینده مجلس به انتشار تصاویر از حضور در سیل منطقه امام زاده داوود واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ