ادعاها درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه عربستانی النصر با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام جهانی فوتبال زنان در ورزشگاههای پر از تماشاچی آغاز شده است
دنیای خوشمزه ترشی‌ها پر از تنوع و زیبایی است که بعضی از آن‌ها مثل ترشی آلبالو، ترشی گیلاس، ترشی انجیر، ترشی انگور و ترشی گوجه سبز را در این بخش آموزش می‌بینید.
در نمای ظاهری این مرسدس بنز جز زیباترین پروژه‌های تیونینگ محسوب می‌شود، زیرا بستر کار در حالت استاندارد جز بهترین سدان‌های دنیا است و تیونر نیز با استفاده از کیت بدنه فیبر کربن بر این زیبایی افزوده است.
دبیر اجرایی کارگروه شهربازی مهمونی ۱۰ کیلومتری گفت: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده حدود یک میلیون کودک در مهمونی ۱۰ کیلومتری حضور دارند که برای آنها بزرگترین شهربازی دنیا را احداث می کنیم
لهستان با برد برابر آلمان هفته دوم لیگ ملتها را آغاز کرد.
تیم فوتبال دریای بابل در یک بازی تشریفاتی که تاثیری در سقوط و صعود جدول نداشت، موفق به کسب پیروزی 3 بر 1 شد.
کمیته انضباطی در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر احکام انضباطی زیادی علیه تیم های لیگ برتری صادر کرده است و در این احکام جرایم نقدی طبق معمول پر رنگ است!
تیم میلانو موفق شد با خلق یک شگفتی بزرگ به نیمه نهایی رقابت های سری آ صعود کند.
دولت ها در سراسر دنیا از اروپا تا آسیا و آمریکا در سالی که گذشت سعی کردند با وضع قوانینی روند قدرت یافتن پلتفرمها و شرکت‌های فناوری را کندتر کنند.
هواپیمای X-۳۷B، هواپیمای فضایی پر رمز و رازی است که مجموعا ۱۰ سال را در مدار زمین گذرانده است.
دیشب علاوه بر فوتبال در والیبال هم شب خاصی در اروپا بود.
چاپگر‌های سه‌بعدی استریولیتوگرافی (SLA) در ابعاد بزرگ‌تر به همین صورت عمل می‌کنند و اینجا صرفاً ابعاد آن کاهش پیدا کرده است. در بخشی از این ویدیو می‌بینیم که کاربر با یک سرنگ محفظه چاپگر را از صمغ پر می‌کند. همچنین انرژی دستگاه از طریق یک کابل microUSB تأمین و داده‌ها هم با همین رابط به دستگاه ارسال می‌شود.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه کامل مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 گروه مردان را اعلام کرد.
شیک، پر دار و جذاب؛ الکس تن ناپل، عکاس پرتره، تصاویری حیرت‌آور از مرغ و خروس‌های متفاوتی ثبت کرده است.
کنسرو ذرت یکی از کنسرو‌های پر کاربرد در دنیای آشپزی است که برای تهیه انواع سالاد، سوپ، فست فود و غذا‌های مدرن به کار می‌رود.
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
در سالی که پر از مشاهدات زیبا در نجوم بودیم، و در زمینه فیزیک ماده چگال پیشرفت‌های وسوسه‌انگیزی داشتیم، اخبار مربوط به تلسکوپ فضایی جیمز وب غوغایی به پا کرده است.
مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام کرد: ۱۴ پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پر استناد یک دهم درصد برتر دنیا ۲۰۲۲ قرار گرفتند.
رئیس مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) از قرار گرفتن ۱۸۷۰ پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد ۲ درصد برتر دنیا براساس «فهرست دانشگاه استنفورد» خبر داد.
مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو برای این هفته وقوع بارش در برخی حوضه‌های آبریز کشور را پیش‌بینی و اعلام کرد: حوضه آبریز دریای خزر بالاترین میزان بارش در بین حوضه‌های اصلی را خواهد داشت.
ماکسیم ساپوژکوف پر تکرارترین نام والیبال دنیا در یک هفته اخیر بوده است.
ریچالیسون یکی از پر سر و صدا ترین ستاره‌های برزیلی دنیای فوتبال است.
آردا توران، ستاره مشهور و البته پر از جنجال و حاشیه فوتبال ترکیه، با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
برخی نوزادان با مو‌های پر به دنیا می‌آیند، در حالی که برخی دیگر موی کمی دارند یا اصلا مو ندارند و همه این‌ها طبیعی است و گذشته از ظاهر آنها، نوزادان با تمام فولیکول‌های مویی که در طول زندگی خود به آن‌ها نیاز دارند متولد می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ