چاپگر‌های سه‌بعدی استریولیتوگرافی (SLA) در ابعاد بزرگ‌تر به همین صورت عمل می‌کنند و اینجا صرفاً ابعاد آن کاهش پیدا کرده است. در بخشی از این ویدیو می‌بینیم که کاربر با یک سرنگ محفظه چاپگر را از صمغ پر می‌کند. همچنین انرژی دستگاه از طریق یک کابل microUSB تأمین و داده‌ها هم با همین رابط به دستگاه ارسال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندورا با وجود اینکه یکی از کوچک‌ترین کشور‌های جهان است، اما حقایق زیاد و شگفت‌انگیزی درباره آن وجود دارد که هنوز نمیدانید.
Tutcetus کوچک‌ترین گونه‌ای است که تاکنون از قدیمی‌ترین نهنگ‌های شناخته شده که منحصراً در آب زندگی می‌کرده‌اند و به نام باسیلوسارید‌ها شناخته می‌شدند، یافت شده است.
رئیس جمهور گفت: نهاد خانواده اگر چه کوچک‌ترین واحد اجتماعی محسوب می‌شود، اما در عرصه جامعه بسیار تأثیرگذار است.
محققان گونه کوچک و جدیدی از آفتاب پرست را با نام «نانو آفتاب پرست» کشف کرده‌‌اند که با طول بدن کوچکی که دارد در واقع کوچکترین خزنده جهان محسوب می‌شود.
نام توپولینو در مجموعه فیات بسیار ارزشمند است، زیرا نام یکی از اصیل‌ترین خودرو‌های فیات یعنی نخستین مدل ۵۰۰ بوده است. فیات در سال‌های ۱۹۳۶ تا ۱۹۵۵ مدل ۵۰۰ یا همان توپولینو اولیه را روانه خیابان‌های اروپا کرد...
نام این گاو‌های کوچک در کتاب رکورد‌های گینس به عنوان کوچک‌ترین گاو‌های جهان ثبت شده است. به صورت میانگین قد این گاو‌ها حدود ۹۰ سانتی‌متر و طول بدنشان معمولا کمتر از ۱۳۰ سانتی‌متر می‌شود.
عضو حقوقدانان شورای نگهبان نوشت آمریکا در قضایای مختلف کوچک‌ترین وقعی به اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و حقوق بشردوستانه نگذاشته است.
پژوهشگران موفق به ساخت کوچک‌ترین ال‌ئی‌دی و میکروسکوپ هولوگرافیک جهان شده اند که امکان تبدیل تلفن همراه به یک میکروسکوپ با وضوح بالا را فراهم می‌کند.
اخیرا تایید شد که "افشین قادر زاده" جوان ۲۰ ساله کوچک‌ترین دستان در جهان (برای یک مرد) را دارد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، از عدم اشاره به برجام در دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با نماینده آمریکا در امور ایران انتقاد کرد.
کوچک‌ترین قهوه‌خانه دنیا در قلب بازار که با ترمه و شیشه‌های رنگی و منبت پوشیده شده، در سال ۱۲۹۷ توسط پدر حاج کاظم، حاج علی مبهوتیان، تاسیس و در نیمه دوم سال ۹۵ ثبت ملی شد.
Bigscreen Beyond نخستین هدست واقعیت مجازی شرکت بیگ‌اسکرین، با نمایشگر اولد ۵K و وزن ۱۲۷ گرم است.
سخنگوی سپاه با بیان اینکه در حوزه دفاع از جغرافیای این سرزمین و مردم کشورمان نیاز به بیگانگان نداریم ، گفت: به مرحله‌ای از قدرت دفاعی و نظامی دست یافتیم که نه آمریکایی‌ها و نه هیچ قدرت دیگری جرأت کوچکترین اقدامی علیه ایران اسلامی را ندارند.
تلسکوپ فضایی جیمز وب بین مریخ و مشتری یک سیارک ناشناخته و فوق لعاده کوچک را مشاهده کرده است.
شرایط بینی بیرانوند به‌شکلی است که با کوچک‌ترین برخورد او با درد شدید مواجه می‌شود و درد می‌کشد
از مسجد پیرزن به عنوان گمنام‌ترین، کوچک‌ترین و قدیمی‌ترین مساجد تهران در بازار یاد می‌شود و «بهزاد یعقوبی» پژوهشگر تاریخ تهران و نویسنده کتاب «مساجد دارالخلافه»، درباره بازسازی مجدد مسجد می‌گوید: «در پژوهش‌هایم برای نوشتن کتاب «مساجد دارالخلافه»، به نام تکیه و مسجد پیرزن رسیدم. وقتی سراغ مسجد رفتم، دیدم به مخروبه تبدیل شده و فقط ۱۲ متر از آن باقی مانده است. با کمک کسبه بازار همین فضای کم را بازسازی کرده و سروسامان دادیم و کلیدش را هم دست یکی از کسبه قدیمی سپردیم که آن را یک ساعت قبل از نمازظهر باز می‌کند و عصر در آنجا را می‌بندد.»
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: برخی خواص که برای کوچک‌ترین ضعفی در نظام بلافاصله مرثیه‌سرایی می‌کنند، در قبال کشتار و قتل‌عام وحشیانه و داعش‌مآبانه مردم بیگناه توسط آشوبگران ساکت مانده‌اند.
بازیکن جوان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تجربه حضور در اردوی تیم ملی موهبت بزرگی بوده که نصیب او و چند بازیکن جوان دیگر شده است.
فرمانده کل ارتش گفت: تاریخ گواه است که پیشینیان ما با تمام توان و با توکل به خدا بار سنگین مسئولیت خطیر پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی را برعهده گرفتند و در ۸ سال دفاع مقدس از آن سربلند بیرون آمدند.
فرمانده کل ارتش گفت: این نظام، پرچم استقلال کشورمان را در جهان برافراشته و تاکنون اجازه کوچک‌ترین اقدامی را علیه استقلال کشور به دشمن نداده است.
منصور رشیدی دروازه‌بان تیم تاج می‌گوید در سال ۱۳۵۴ آزمایش دوپینگی در ایران وجود نداشت که کسی با استناد بر آن، ادعایی در این مورد داشته باشد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: ظالمانه ترین تحریم‌ها از سوی رژیم آمریکا وضع شده است. نقش اروپا را نباید نادیده گرفت؛ اروپایی‌ها کوچک‌ترین گامی در خصوص رفع تحریم‌ها طی سال‌های گذشته برنداشتند.
تهیه کنندگان و کارگردانان بسیاری از آثار دلایل فرامتنی را عامل عدم حضور آثارشان مطرح کرده‌اند که برخی از ایشان این موضع گیری را به شکل علنی نیز مطرح نموده‌اند. بنابراین تا زمانی که تمامی آثار راه یافته و بیرون مانده از این رویداد سینمایی مشاهده نشود، نمی‌توان داوری دقیق در این زمینه داشت که آیا سرآمدان تولیدات سینمای ایران به این جشنواره راه یافته‌اند و دیگر آثاری که بیرون مانده‌اند شایستگی نداشته‌اند؟
برای فیلم «سگ کشی» به من گفت: که این سناریو را بخوان و کوچک‌ترین اشتباهی نکن؛ اگر کوچک‌ترین اشتباهی کنی نقشت لو می‌رود. خود سناریو و خود بیضایی به من کمک کردند که آن نقش اینطور درآمد. درست است که بهرام بیضایی یک دهه است که از این مملکت بیرون رفته اما از ایران جدا نشده، از فرهنگ و ادبیات و تاریخ ایران جدان نشده، و هنرمندی است که در این مملکت ریشه دارد. ریشه‌های او امثال من و کسانی هستند که کتاب‌هایش را می‌خوانند، کسانی که راجع به او تحقیق می‌کنند و نمایشنامه‌هایش را کار می‌کنند؛ ما ریشه‌های آن آدمی هستیم که واقعا ایرانی خالص است و قلبش برای ایران می‌تپد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ