ریچالیسون یکی از پر سر و صدا ترین ستاره‌های برزیلی دنیای فوتبال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوریا حسین خانزاده به‌دنبال اولین قهرمانی خود در قهرمانی بزرگسالان آسیا است.
تیم شمس آذر با انتشار یک کلیپ از کیت اول و دوم خود در فصل آینده رونمایی کرد.
مهاجم تراکتور در آستانه همکاری دوباره با مربی سابق خود است.
سرمربی سابق استقلال در دومین فصل حضور در باشگاه الاتحاد کلبا به دنبال ارتقای جایگاه تیمی است که مدیرانش به عملکرد او اعتقاد کاملی دارند.
محمد طیبی مدافع مستحکم و گل زن خوزستانی که سابقه ۴سال پوشیدن لباس آبی های دیار کارون را دارد پس از توافق به باشگاه استقلال خوزستان پیوست.
کراتین همچنین ممکن است برای افراد مبتلا به سایر اختلالات عصبی، آسیب مغزی تروماتیک و کمک به سلامت شناختی و حفظ عضلات در بزرگسالان مسن مفید باشد.
Pit ۲۶ از ترفند همیشه محبوب محور‌های پورتال استفاده می‌کند تا G۶۳ را تقریبا ۱۵ سانتی متر از سطح زمین بلندتر کند. به منظور پیشگیری از آسیب به زیر بدنه این پیکاپ در صورت برخورد به اشیاء بلند در طول مسیر، یک بسته محافظ به زیر بدنه این خودرو افزوده شده است.
باشگاه استقلال درصدد جذب مسعود ریگی بازیکن فصل گذشته سپاهان است.
محمود الخطیب، مدیرعامل باشگاه الاهلی، با حکمی قضایی مرتضی منصور، مدیرعامل برکنار شده زمالک را به اتهام توهین و افترا به زندان محکوم کرد.
زمانی که نیمکت نشین بودم نمی‌گفتم کاش دروازه‌بان پایش بشکند بلکه می‌گفتم خدا کند اخراج شود و من بروم پنالتی بگیرم!
پدری امروز در فهرست بارسا برابر اتلتیکو قرار دارد و پس از هفته‌ها غیبت می‌تواند نیروی کمکی موثر ژاوی برای پیروزی در این بازی بزرگ باشد. او نیمه اول را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.
وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان سابق استقلال و پرسپولیس نیز نظاره گر دیدار بایرن و سیتی بودند.
دفاع آینده‌دار استقلال در تلاش است همانند روز های خوش قهرمانی به اوج برگردد.
علیرضا منصوریان برای موفقیت در فولاد، روی کمک ایوب والی به عنوان کاپیتان تیمش، حساب ویژه‌ای باز کرده است.
اعضای خانواده سلطنتی همیشه بی‌عیب‌ونقص به نظر می‌رسند. علاوه بر کارشناسانی که به آن‌ها در انتخاب لباس‌ها و سبک ظاهرشان کمک می‌کنند، فهرستی از قوانین سلطنتی برای سبک لباس نیز وجود دارد که انتظار می‌رود از آن‌ها پیروی کنند.
ستاره تازه‌وارد تراکتور تجربه کار با مربیان شاخص و بازی برابر فوق‌ستاره‌های فوتبال اروپا را در کارنامه دارد.
شاید کمتر مربی‌ای مثل پاکو خمز چنین قاپ مالک ثروتمند تراکتور را دزدیده باشد.
یکی از به یادماندنی‌ترین قاب‌های ثبت شده از امید نورافکن پس از پیوستن به سپاهان، گلی است که در دقیقه 95 از میان پاهای غفوری و در ادامه غلامی وارد دروازه استقلال کرد.
غذا‌های ایرانی بسیار متنوع هستند و با عطر و طعم منحصربه‌فردی که دارند هوش از سر همه آدم‌ها می‌پراند. به همین دلیل است که بهترین غذا‌ها برای مهمانی‌ها، غذا‌های ایرانی هستند.
جرقه اولین درایوین سینما در ایران در سال ۱۳۳۷ شکل گرفت. پس از ملی شدن صنعت نفت و رواباط گسترده صنعتی و فرهنگی با آمریکا. ۲۵ اسفند سال ۳۷ ایده ساخت اولین درایوین سینمای ایران پس از موافقت اداره نمایش وزارت کشور با انتخاب قطعه زمینی در کیلومتر ۱۳ جاده کرج شکل گرفت. نقشه‌های کار و بخشی از عملیات ساختمانی انجام گرفت. در فروردین سال ۳۹ مجوز کار صادر شد، ولی به دلایلی نامعلوم عملیات ساخت متوقف شد!
محمد مهاجری گفت: نبود لیدر روشن تهدید بزرگی محسوب می‎شود. به این معنا است که در خیابان‌ها و اغتشاشات هر فردی خود یک لیدر است و کسی نیست که تولید اندیشه و سازماندهی کند. این افراد هر کدام می‌توانند مثل یک لیدر عمل کنند و هر جایی منفجر بشوند و اتفاقات تلخی را رقم بزنند.
اصفهان- مصاف تیم های ذوب آهن و سپاهان با یک دقیقه سکوت به یاد طاها یوسفی هوادار فقید ذوب آهن آغاز شد.
ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم پایه‌گذاری برتری تیمش مقابل اسپورتینگ با یک اتفاق نگران کننده مواجه شد.
باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت سه سال را به حسن صالح حمیدزیچ ارائه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ