فدراسیون جهانی والیبال برنامه کامل مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 گروه مردان را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تاکید کرد که همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.
وزیر جهاد کشاورزی امشب در برنامه تلویزیونی صف اول به تشریح فعالیت‌های انجام شده وزارتخانه متبوعش می‌پردازد.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر درشرایطی آغاز می شود که روی نیمکت 16 تیم مربیانی حضور دارند که در ادوار گذشته هدایت تیم‌هایی را برعهده داشته‌اند اما دو نفر «سرمربی اولی» هستند.
لیگ برتر امیدهای تهران به زودی با حضور 16 تیم آغاز می‌شود. استقلال که فصل گذشته با هدایت آرش برهانی قهرمان شد، بدون شک به دنبال تکرار این قهرمانی خواهد بود.
 سینا مقیمی موفق شد با برتری مقابل حریفان خود، جواز حضور در جمع 16 تنیسور برتر تور جهانی را به دست آورد.
پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، 16 تا 19 خردادماه سال جاری با حضور بانک صادرات ایران و شرکت‌های تابعه با موضوع فعالیت بانکی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
بازیکنان تیم ملی زیر 16 سال پسر ایران با حضور در تمرینات بزرگسالان که این روزها در حال آماده شدن برای حضور در لیگ ملت‌های 2023 هستند، تمرینات آن‌ها را آنالیز می‌کنند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، 16 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 15 دقیقه و با حضور 203 نفر از نمایندگان آغاز شد و آخرین مواد لایحه بودجه 1402 مورد بررسی قرار گرفت
لیونل مسی با 16 بار حضور در تیم منتخب مردان فیفا، با عبور از رونالدو در این زمینه رکورددار شد.
سعید ارمغانی 16 بازیکن را به اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره آخر انتخابی جام جهانی دعوت کرد.
سعید ارمغانی شانزده بازیکن را به اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره ی آخر انتخابی جام جهانی دعوت کرد .
قهرمان 16 دوره و کنونی شطرنج جهان درباره نگرش خود نسبت به حضور شطرنج بازان روسیه در مسابقات بین‌المللی صحبت کرد.
گروه خودروسازی سایپا در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته ایران- تبریز که از 13 الی 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود حضور قدرتمندی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز از 13 الی 16 دی ماه در این شهر برگزار خواهد شد و شرکت های گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور قدرتمندی خواهند داشت.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور 16 تیم لیگ برتری، 12 تیم دسته اولی و 4 تیم دسته دومی قرعه کشی شده است.
طبق صحبت های جدید رئیس فیفا احتمال تغییر در نحوه برگزاری جام جهانی بعدی که 48 تیم در آن حضور خواهند داشت، بالاست.
مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی در شرایطی ابتدای دی ماه برگزار می‌شود که 16 کشتی‌گیر از شرکت در آن معاف هستند.
رونالدو نازاریو معتقد است تیته بهتر بود از اندریک، پدیده 16 ساله جدید فوتبال برزیل، برای حضور در جام جهانی دعوت می کرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد. در این فهرست چهره‌های جدیدی نیز به چشم می‌خورند.
فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی با حضور 8 تیم در هر رشته امروز قرعه کشی شد.
اردوی جاری آخرین اردوی پرفشار فرنگی‌کاران پیش از حضور در مسابقات جهانی 2022 است که روز دوم شهریور ماه به پایان خواهد رسید.
ساره بیات و محمد احسانی، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی پس از بازبینی 57 فیلم سینمایی، 16 فیلم در رشته‌های مختلف را برای نامزدی در بخش سودای سیمرغ اعلام کردند و سعید پوراسماعیلی، امیر توده روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری پس از بازبینی 31 فیلم مستند بلند و 38 فیلم کوتاه نامزدهای این دو بخش را اعلام کردند.
تهیه کنندگان و کارگردانان بسیاری از آثار دلایل فرامتنی را عامل عدم حضور آثارشان مطرح کرده‌اند که برخی از ایشان این موضع گیری را به شکل علنی نیز مطرح نموده‌اند. بنابراین تا زمانی که تمامی آثار راه یافته و بیرون مانده از این رویداد سینمایی مشاهده نشود، نمی‌توان داوری دقیق در این زمینه داشت که آیا سرآمدان تولیدات سینمای ایران به این جشنواره راه یافته‌اند و دیگر آثاری که بیرون مانده‌اند شایستگی نداشته‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ