اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوتی، اسطوره رئال از جود بلینگام، به عنوان کامل‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا نام برد.
نقشه جهنمی سعودی ها در حال آماده شدن است و آنها می خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
تجربه کشورهای پیشرفته و در حال توسعه برای دستیابی به اینترنت پرسرعت نشان می دهد در بسیاری از نقاط دنیا افزایش سطح دسترسی و تحت پوشش قرار گرفتن فیبرنوری از اهداف برنامه ریزی شده است.
باشگاه گالاتاسرای در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن آداما ترائوره است.
مائورو ایکاردی در حال حاضر گران قیمت‌ترین ماشین دنیا را خریداری کرده است؛ رولز رویس بوت تیل به قیمت ۲۳ میلیون یورو.
فاطمی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون نابودی اسرائیل تا ۲۰ سال آینده، گفت: به زودی امت اسلامی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می‌کند و مستضعفین عالم بر جهان مسلط می‌شوند و اسرائیل به زباله‌دان تاریخ می‌افتد.
تیم ملی والیبال کوبا در حال تبدیل شدن به همان تیم همیشگی اش است.
اردستان-امام جمعه موقت اردستان گفت: ارتباط‌هایی که دولت با کشورهای مختلف دنیا در حال برقرار کردن است یک راهبرد درست انقلابی است.
کوسه نهنگ‌ بزرگ‌ترین کوسه زنده حال حاضر در دنیاست که می‌تواند به وزن ۱۹ تن و طول ۱۸.۵ متر برسد. عمر کوسه نهنگ‌ها بین ۸۰ تا ۱۳۰ سال است.
ارزشمندترین تیم های ملی حال حاضر فوتبال دنیا در گرافیک زیر مشخص شده است. انگلیس، تیم بدون افتخار در چنددهه اخیر بالای فهرست قرار دارد
مهاجم سابق منچستریونایتد با ستایش از مارکوس رشفورد می‌گوید او در کنار امباپه بهترین بازیکن حال حاضر دنیا است و انگار از زمان جدایی رونالدو از شیاطین سرخ همه انرژی او به این مهاجم انگلیسی منتقل شده است.
ملی پوش انگلیسی منچستریونایتد با گلزنی در بازی امشب، آمار شگفت انگیز خود بعد از جام جهانی را ادامه داد.
تدی در حال حاضر می‌تواند به شش زبان غیر از زبان مادری‌اش از جمله ماندارین، ولزی، فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی تا صد بشمارد. او که در دو سال و چهارماهگی خواندن را آموخته است، اکنون می‌تواند کتاب‌های هری پاتر را نیز بخواند.
تبریز- صنعت کفش تبریز روزگاری مانند بسیاری از صنایع در این خطه اسم و رسمی برای خودش در دنیا به هم زده بود و زبانزد خاص و عام بود ولی این روزها حال و روز خوبی ندارد و این صنعت در رکود است.
در همین حال، گربه سوئیفت، اولیویا بنسون، ثروت خود را با حضور در بسیاری از تبلیغات با بودجه کلان در کنار سوئیفت، از جمله برای کوکای رژیمی در سال ۲۰۱۴، به دست آورد. این گربه همچنین در موزیک ویدیوهای سوئیفت، از جمله برای «جای خالی» و «من» حضور داشته است.
از مهم‌ترین آثار غیراقتصادی برجام که شاید این روز‌ها هر دم بیشتر عریان و در عین حال به‌طور روزافزون انکار می‌شود، میزان نقش‌آفرینی منطقه‌ای و بین‌المللی ایران است: مذاکرات منجر به برجام از همان آغاز زمینه‌ای را در محیط بین‌المللی ایجاد کرد که ایران بتواند به عنوان بازیگر موثر پذیرفته شده و در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا به همکاری با دیگر بازیگران موثر این حوزه بپردازد.
جشن بزرگ قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر در حال حاضر در خیابان‌های پایتخت این کشور بوئنوس آیرس با حضور صدها هزار نفر از مردم این کشور در جریان است.
قهرمان کشتی دنیا گفت:‌ چند سالی شور و هیجان از کشتی دور بود، اما خوشبختانه این رشته در حال بازگشت به روزهای خوبش است.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
رهبر انقلاب: روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر می‌شود. نظام تک قطبی یعنی چه؟ یعنی اینکه مثلاً فرض کنید آمریکا بنشیند برای عراق یا برای سوریه یا برای ایران یا برای لبنان یا برای فلان طراحی کند: «باید این کار را بکنید، باید این بشود، باید این نشود» گاهی بگوید، گاهی هم نگوید، اما عمل کند. امروز این جوری است.
تحلیلگر مشهور فلسطینی با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان فلسطینی به برخورد مزورانه جهان در قبال موضوعات بین المللی پرداخته است.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید جرارد پیکه در حال حاضر به گران‌ترین مدافع تبدیل شده و این در حالی است که او ضربه‌هایی جدی به باشگاه بارسا وارد کرده است.
ایکر کاسیاس پنج دروازه‌بان برتر حال حاضر دنیا از نگاه خود را معرفی کرد. تیبو کورتوا از دید او بهترین گل حال حاضر دنیا است و ادرسون در رتبه دوم قرار دارد.
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر یکی از تیم‌های برتر جهان است و من به این موضوع افتخار می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ