لهستان با برد برابر آلمان هفته دوم لیگ ملتها را آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ده باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
با پیروزی فرانسه و آمریکا برابر رقبا، این دو تیم حریف یکدیگر در یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها شدند.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین شب مرحله اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ به کوبا هم باخت و به رده چهاردهم فصل سقوط کرد. کوبا نیز با این برد سیزدهم شد. ایران با دو برد و ۱۰ باخت بدترین نتیجه تاریخ را در این مسابقات ثبت کرد
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ۱۰ باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
هفته سوم بیگ ملت‌های والیبال با پیروزی مهم ایتالیا مقابل برزیل آغاز شد.
برزیل جنجالی ترین بازی لیگ ملتهای والیبال را از فرانسه برد.
صربستان به چهارمین برد خود در لیگ ملت‌های والیبال رسید.
تیم ملی والیبال برزیل پنجمین برد خود را در لیگ ملتهای والیبال کسب کرد.
فرانسه دومین برد خود در لیگ ملتهای والیبال را کسب کرد.
این تیم پس از هفته نخست که بسیار ناامید کننده آن را سپری کرد و تنها یک برد برابر چین به دست آورد، پا به هفته دوم این تورنمنت به میزبانی هلند گذاشت که پس از سه بازی، دو شکست متحمل شده است. عجیب آنکه هر سه بازی ایران در هفته دوم با نتیجه مشابه ۳ بر صفر به پایان رسیده است
لهستان به پنجمین برد خود را در لیگ ملت های والیبال کسب کرد.
ایتالیا با کسب چهارمین برد موقتا به رتبه ششم جدول رسید.
دو تیم ژاپن و کانادا در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ژاپن به پایان رسید.
فدریکو دی‌مارکو به عنوان بهترین بازیکن زمین در جریان برد ایتالیا برابر هلند در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌ها انتخاب شد.
تیم ملی والیبال ژاپن با کسب چهار برد از چهار بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ ملت‌ها قرار گرفت و تیم ایران با نمایش ضعیف در جایگاه یازدهم ایستاد.
تیم ملی والیبال ایران بعد از متحمل شدن دو باخت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، سرانجام در دیدار مقابل چین به پیروزی رسید تا به بازی‌های آینده امیدوارتر باشد.
کارشناس والیبال دلیل نوسان تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به ویژه دیدار برابر لهستان را غرور بازیکنان دانست و گفت: در این دیدار زود جشن پیروزی گرفتیم.
برزیل، پر افتخار ترین تیم جهان با برد کار خود در لیگ ملت‌ها را آغاز کرد.
شاگردان ساوت‌گیت امشب به دنبال کسب نخستین پیروزی در لیگ ملت‌ها مقابل آلمان هستند.
تیم ملی ولز در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ ملت‌ها با یک گل مقابل لهستان شکست خورد.
تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان
تیم جوان شده ایران بعداز باخت ناامیدکننده مقابل هلند، در بازی نسبتا آسان با استرالیا موفق شد ریکاوری کند و دومین برد در لیگ ملت‌های والیبال را مقابل دومین حریف هم‌قاره‌ای کسب کند. برد اول ایران هم مقابل چین رقم خورده بود
جوانگرایی در والیبال ایران بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شد، هزینه داشت و شاگردان بهروز عطایی با شکست دیگر مقابل تیم بدون برد بلغارستان، زنگ تفریح لیگ ملت‌های والیبال شدند. اختلاف زیاد دو نسل تیم ملی حالا نمایان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ