دنیای خوشمزه ترشی‌ها پر از تنوع و زیبایی است که بعضی از آن‌ها مثل ترشی آلبالو، ترشی گیلاس، ترشی انجیر، ترشی انگور و ترشی گوجه سبز را در این بخش آموزش می‌بینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سس‌ها ازجمله خوشمزه‌ترین چاشنی‌ها هستند که در کنار انواع غذا‌های سرخ کردنی، فست فود و ساندویچ سرو می‌شوند و بسیار متنوع هستند.
آبگوشت یکی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین غذا‌های ایرانی است که منوی اصلی رستوران‌های سنتی و قهوه خانه‌ها محسوب می‌شود.
یکی از راحت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذا‌های تابستانی ایرانی، دیپ ماست و خیار است. دیپ ماست و خیار را می‌توانید در کنار چیپس، نان پیتا و… سرو کرده و یا در کنار غذا‌های اصیل ایرانی همچون قرمه‌سبزی میل کنید.
طبق آخرین نظرسنجی، بستنی سنتی ایرانی در جایگاه نخست، فالوده شیرازی در جایگاه نهم و آب هویج بستنی در جایگاه بیست و یکمِ محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین دسر‌های سرد جهان قرار دارد.
غذاهای ایرانی از لذت و آوازه خوبی در طعم، مزه، اشتها آوری، رنگ و شکل دارند، اما بین غذاهای یاد شده غذاهای گیلانی جایگاه ویژه‌ای دارند زیرا نمی از انواع خورش‌های گیلانی بدون گوشت تهیه می شوند که نمونه بارز آنها باقلا قاتق است.
تاریخچه پخت اولین میرزاقاسمی که یکی از خوشمزه‌ترین و مشهورترین غذاهای ایرانی است، به زمان قاجار برمی‌گردد.
تاریخچه پخت اولین میرزاقاسمی که یکی از خوشمزه‌ترین و مشهورترین غذاهای ایرانی است، به زمان قاجار برمی‌گردد.
لواشک توت فرنگی یک تنقلات خوشمزه و محبوب است که از توت فرنگی و شکر تهیه می‌شود. توت فرنگی‌ها را نصف می‌کنند و با شکر ترکیب می‌کنند تا پوره‌ای که ترکیب اصلی لواشک است، آماده شود.
یکی از پرطرفدار‌ترین و خوشمزه‌ترین میوه‌های تابستانی بلوبری است که با ظاهری کوچک دارای خواص بی نظیری است. بلوبری می‌تواند پوست‌های خشک را نرم کند و عملکرد مغز را ببرد، ضمن این که در پیشگیری از سرطان نیز نقش موثری دارد. برخی تحقیقات حاکی از این هستند که بلوبری می‌تواند چربی‌های شکمی را نیز کاهش دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم طرز تهیه مافین بلوبری را آموزش دهیم.
شربت آبلیمو یکی از خوشمزه‌ترین و مفیدترین شربت‌ها در فصل تابستان است و برای جلوگیری از گرمازدگی بسیار مناسب است.
آش‌ها یکی از خوشمزه‌ترین و لذیذترین میان وعده یا غذا‌ها هستند که شما می‌توانید این آش را تهیه کنید.
بستنی در تهران ابتدا به صورت سنتی و دستی با عنوان «بستنی زعفرانی» درون ظرفی (بشکه‌ای) دوجداره درست می‌شد؛ به این صورت که درون جدار داخلی شیر، خامه، شکر، ثعلب و زعفران، و در جدار بیرونی یخ و نمک ریخته می‌شد؛ سپس بشکه را مرتباً تکان می‌دادند تا بستنی تهیه شود.
سبزی پلو با ماهی، از غذا‌های سنتی ایرانی است که به عنوان شام شب عید سرو می‌شود و خوردن آن همراه کوکو سبزی، یک سنت مهم ایرانی به شمار می‌آید
برای تهیه سس خورش بادمجان، آب گوشت را از صافی بگذرانید تا پیازهایش جدا شود، زعفران آب شده، رب گوجه، آب غوره، نمک و یک قاشق روغن حیوانی را به آب گوشت اضافه کنید و در ماهیتابه که گوشت و بادمجان هست آب زیادی نباشد.
امیدواریم این فوت‌وفن‌های ساده، باعث شود بتوانید یک ته چین زعفرانی عالی بپزید.
طعم خوش و دل‌انگیز ته‌چین ساده به نسبت ماست، زعفران و تخم مرغ آن بستگی دارد. اگر نسبت ماست و تخم مرغ رعایت نشود ته‌چین کیفیت مناسبی نخواهد
رانی پرتقال یکی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین نوشیدنی‌های سرد طبیعی است که می‌توانید آن را با روشی آسان در منزل تهیه کنید.
یکی از مقوی‌ترین و خوشمزه‌ترین سوپ‌های گیاهی، سوپ سبزی است که از ترکیب بروکلی، تره‌فرنگی، جعفری و پنیر درست می‌شود. این سوپ چهارفصل را به‌عنوان یک وعده غذایی سبک و مقوی برای افراد خانه درست کنید.
کوکو سیب زمینی یکی از خوشمزه‌ترین و ساده‌ترین انواع کوکو است که روش تهیه بسیار آسانی دارد و در مدت زمان کمی آماده می‌شود.
در این مطلب می‌توانید مهمترین نکات تهیه خورشت قیمه را یاد بگیرید و از آن برای خوشمزه‌تر شدن غذای خود استفاده کنید.
دانشمندان دانشگاه لیدز بریتانیا معتقدند که استفاده از زبان مصنوعی برای آنالیز طعم شکلات، به ساخت شکلات‌های خوشمزه‌تری منجر می‌شود.
دارچین یکی از خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین ادویه‌های روی کره زمین است و فواید بسیاری دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.
تابه‌حال به این فکر کردید که چرا برخی غذا‌ها به نظرتان خوشمزه‌تر از غذا‌های دیگر هستند؟ پاسخ به این سوال می‌تواند به DNA شما ربط داشته باشد.
زرشک پلو با مرغ یکی از خوشمزه‌ترین و پر طرفدارترین غذاهای سنتی ایران است که به روش‌های مختلف تهیه می‌شود و فوت و فن‌های مخصوص به خود را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ