حمایت از سرخیو راموس، یک شادی مشترک را پس از حذف اسپانیا به نمایش گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلیپه کوتینیو از قطر و عربستان پیشنهاد دارد و انتقال او کمک مالی بزرگی برای بارسلونا نیز خواهد بود.
مهرداد محمدی که از صبح امروز اخباری درباره مبلغ پیش پرداختش منتشر شده بود، در کمپ حجازی حضور یافت، ولی با تیم تمرین نکرد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، یکی از سخت‌ترین تست‌های دوچرخه سواری را که معروف به جهنم است با موفقیت پشت سر گذاشت.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد
مذاکره نهایی با فلیکس سانچز امروز در قطر / او سرمربی تیم ملی امید هم خواهد بود
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه این تیم با جواد نکونام به بن بست رسیده بود، گفت: اگر نکونام بی احترامی دیده بود چرا همراه تیم به قطر رفت؟
نیکلاس فولکروگ، مهاجم وردربرمن، که در آلمان از او به عنوان تنها بازیکن خوب مانشافت در جام جهانی قطر یاد می‌شود در بازگشت به رقابتهای باشگاهی بار دیگر نمایشی عالی داشت.
نشریه الشرق قطر در گزارشی به برکناری فلیکس سانچز از هدایت تیم ملی این کشور و انتخاب احتمالی کارلوس کی‌روش به عنوان جانشین او، پرداخته است.
مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید به سرمربی تیم ملی فرانسه به خاطر برگرداندن او به خانه بعد از مصدومیتی خفیف در ابتدای جام جهانی قطر طعنه زد.
خبرنگار: این فقط جهت ثبت شدن است، شما دو دختر دارید، آیا اون‌ها به مدرسه میروند؟ سخنگوی طالبان: (مکث) البته که میرن خبرنگار: البته که میرن، دختران شما در دوحه به مدرسه میروند…
سنگربان تیم ملی فوتبال فرانسه نتوانست قهرمان تیمش در فینال جام جهانی 2022 قطر باشد.
ویلتون سامپایو، داور برزیلی بازی انگلیس-فرانسه، که در میان انگلیسی ها به چهره ای منفور تبدیل شده، با تصمیم فیفا همچنان در قطر حضور دارد و شاید قضاوت بازی فینال به او واگذار شود.
محمد فنایی تاکید کرد که قضاوت فینال جام جهانی قطر حق علیرضا فغانی بود.
سعید مامونی فرد الجرائری که اتوئو بیرون استادیوم 974 با او درگیر شد، خواهان کمک قطر و برخی چهره‌های کشورش برای احقاق حقوقش شده است.
ساموئل اتوئو بعد از پایان بازی دیشب برزیل و کره جنوبی درگیری عجیبی با یک فیلمبردار داشته است.
پاتریس اورا معتقد است درخشش اولیویه ژیرو در جام جهانی 2022 قطر، باعث شد فرانسه خود را بدون کریم بنزما با مسابقات وفق بدهد.
رئیس جمهور با اشاره به توسعه همه جانبه روابط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بین دو کشور، پیگیری توافقات انجام شده تا رسیدن به نتیجه مطلوب را خواستار شد.
به عقیده نشریه آلمانی، تیم ملی ایران بعد از نتیجه ناامید کننده مقابل انگلیس، دوباره متولد شد و نقش کی‌روش به عنوان یک مربی و روانشناس در چنین موفقیتی چشمگیر بود.
درست یک‌ سال بعد از آن روزهای سخت که می‌رفت حتی به پایان کار موریاسو در ژاپن بیانجامد، این مربی حالا به یک قهرمان تبدیل شده است.
سرخیو راموس بعد از 20 ماه دوری از تیم ملی اسپانیا با اعلام فهرست پنجاه و پنج نفره لاروخا امیدوار شد که بتواند بار دیگر بازی در جام جهانی را تجربه کند.
جانواریو می گوید پیش از این مقابل ساپینتو به میدان رفته و او شخصیتی بسیار پرانرژی در زمین داشت، یک مبارز واقعی.
این شایعه که وزیر به بازیکنان تیم ملی یک روز قبل از بازی خبر داده بود که ممکن است وی با قطر معامله‌ای کرده باشد چقدر درست است؟
گابریل باتیستوتا، مهاجم افسانه‌ای فوتبال آرژانتین، می‌گوید این که مردم درک کرده‌اند لیونل مسی، مسیح نیست در جام جهانی قطر به نفع تیم ملی آرژانتین خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ