جانواریو می گوید پیش از این مقابل ساپینتو به میدان رفته و او شخصیتی بسیار پرانرژی در زمین داشت، یک مبارز واقعی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوکاس کاندیدو در هر دو باخت تیمش، عملکرد قابل قبولی داشته اما به چشم نیامده است.
زامبی‌ها به آن شکلی که ما می‌شناسیم شاید فقط در فیلم‌ها باشند؛ اما جانورانی در دنیای واقعی هستند که برخی از ویژگی‌هایشان بی‌شباهت به زامبی نیست. کرم استخوان یا کرم زامبی یکی از این جانوران است.
یکی از خائنانه‌ترین جنبه‌های درخت مانچینیل درخت مرگ، میوه فریبنده آن است. این میوه‌ها که شبیه سیب‌های سبز کوچک هستند، رهگذران ناآگاه را جذب می‌کنند، غافل از خطری که در درون وجود دارد. مصرف میوه مانچینیل می‌تواند منجر به درد طاقت فرسا، احساس سوزش، استفراغ و عوارض بالقوه تهدید کننده زندگی شود.
علاوه بر میوه‌های سمی، شیره درخت مانچینیل نیز به همان اندازه خطرناک است. شیره حاوی ترکیبی قوی از ترکیبات سمی است که می‌تواند باعث سوختگی شدید، تاول و حتی آسیب دائمی چشم شود. ایستادن در زیر درخت در هنگام بارندگی می‌تواند منجر به تماس ناشی از قطرات باران با شیره شود و خطر عوارض جانبی را تشدید کند.
اداره شیلات نروژ اعلام کرده به احتمال زیاد این نهنگ از منطقه‌ای که زیر نظر نیروی دریایی روسیه بوده و در آنجا آموزش می‌دیده فرار کرده است؛ چون این نهنگ بسیار اهلی بوده و به وجود انسان‌ها عادت کرده است و بر خلاف دیگر نهنگ‌های وحشی به کشتی‌ها نزدیک می‌شود.
نامجومطلق، مربی سابق استقلال اعتقاد دارد این تیم یک هافبک طراح، یک مهاجم گلزن و یک مدافع راست می‌خواهد
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: علاقه داریم تا از طریق نمایشگاه کتاب تهران که یک رویداد بسیار مهم بین‌المللی است شاخص‌های محیط زیستی را به دانش آموزان و کودکان معرفی کنیم
«جانوری که روی زمین می‌خزد»؛ این جمله، معنی کلمه‌ای است که محلی‌ها برای تمساح مردابی در ایران به کار می‌برند. با اینکه این جانور قرن‌هاست که در ایران زندگی می‌کند و ردپای آن را در متون ادبی ما مانند شاهنامه با نام نهنگ می‌توان یافت، اما بررسی علمی آن در ایران، به نیم قرن هم نمی‌رسد.
سازمان حفاظت از محیط زیست و جهاددانشگاهی توافق نامه ای در راستای حفاظت و احیای منابع ژنتیکی جانوری در معرض خطر انقراض ایران منعقد کردند.
سرپرست مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با بیان اینکه ۵۴ هزار نمونه زیستی در زیست بانک ذخیره شده است، گفت: این‌نمونه ها بر ای تحقیقات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در تلاش هستیم با مشارکت مردم گونه‌های در خطر انقراض دیگر از جمله تمساح و گوزن زرد ایرانی را هم به طبیعت برگردانیم.
در ویدیوی عجیبی که در توییتر منتشر شده است، مورچه خواری را با دو سر در حال کندوکاو یک کنده نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که سر دوم خزدار و سفید مورچه خوار، به سر اصلی کمک می‌کند.
پولک پوست ها با زبان دراز و باریک و بزاق چسبناک، مورچه ها و موریانه هارا می خورند. آنها زمان احساس خطر مانند جوجه تیغی خود را جمع می کنند و تنها کفتار و گربه ایان بزرگ قادر به نفوذ به پوشش فلسی آن ها هستند.
در حالی که سرعت فرار یک وامبات ۲۵ مایل در ساعت است و این ازنظر زیست شناسان زیاد به نظر نمی‌رسد، این را به خاطر داشته باشید یک انسان معمولی فقط می‌تواند حدود ۱۰ مایل در ساعت بدود.
چه نمایشی از گاوی و آن هم در چه دیداری. جوان اول فوتبال دنیا امشب نفس رئال را گرفت و بارسا را به اولین جام فصل رساند.
بر اساس مطالعات محققان مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ژن های «میتوکندریایی» به عنوان مارکرهای مولکولی قوی برای شناسایی گونه ها در تحقیقات جانوری معرفی شدند.
جانواریو، بازیکن برزیلی سابق استقلال با انتشار ویدئویی که در آن لباس تیم ملی فوتبال ایران را به تن داشت گفت: امیدوارم ایران امشب آمریکا را شکست دهد و به دور بعدی مسابقات جام جهانی صعود کند.
مسئول موزه تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نمایش ۹۰۰ گونه جانوری ایران و دنیا در این موزه گفت: این موزه دارای تونل زیر آب و غرفه نمونه‌های منقرض شده جانوران است.
فابیو جانواریو معتقد است که فقط انگلیس می تواند ایران را در دور گروهی جام جهانی شکست دهد.
جانواریو می گوید پیش از این مقابل ساپینتو به میدان رفته و او شخصیتی بسیار پرانرژی در زمین داشت، یک مبارز واقعی.
معاون محیط زیست سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: در دهه سی تا پنجاه یک خسارت جدی در حفظ گونه‌ها داشته‌ایم.
فهرست مهره‌داران در معرض خطر انقراض و حمایت و حفاظت شده بعد از حدود ۲۰ سال به‌روزرسانی و منتشر شد.
فهرست مهره‌داران در معرض خطر انقراض و حمایت و حفاظت شده بعد از حدود ۲۰ سال به‌روزرسانی و منتشر شد.
تصاویر حیرت‌برانگیز از حجم آب و گونه‌های جانوری دریاچه ارومیه در دهه ۵۰ شمسی را در ویدئو زیر ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ