محمد فنایی تاکید کرد که قضاوت فینال جام جهانی قطر حق علیرضا فغانی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینفرد شفر می گوید که توانست در شرایط خیلی وحشتناک استقلال، تیم خوبی بسازد اما عملکرد مدیران وقت، او را ناامید کرد.
روزبه چشمی در فینال کافا مثل دیدار با ولز می توانست با شوت از راه دور به زیبایی هر چه تمامتر گل زنی کند اما این بار شوت هوایی او را دروازه بان حریف مهار کرد.
اگر تعداد گل های آفساید رضا کرملاچعب را در این فصل حساب کنید او می توانست با آقای گل رقابت کند.
بهنام طاهرزاده پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بچه های کرج برای استقلالی ها کُری می خواندند و اسم مرا به عنوان بچه محل خود می آوردند اما مرا نمی شناختند و من هم یک جوان خجالتی بودم که نمی توانستم خودم را معرفی کنم.
همبازی سابق سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن، می‌گوید او پیش از پیوستن به لیورپول می‌توانست راهی یونایتد شود ولی تصمیم درست را گرفت تا به یورگن کلوپ ملحق شود.
مهدی قایدی می توانست در دقایق ابتدایی باز قدر اشتباه طهماسبی را بداند ولی ضربه او به گل تبدیل نشد.
ممفیس دیپای از اینکه فرانکی دی‌یونگ به‌خاطر مصدومیت در بازی فردا برابر فرانسه غایب است، ابراز ناراحتی کرد و کنایه‌ای هم به او زد.
شوت نیمه اول لوکا مودریچ میتوانست گل فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دنی سبایوس از اینکه نتوانست یک موقعیت عالی که درون محوطه جریمه بتیس نصیبش شد را به گل تبدیل کند، ناراحت بود. او می توانست باعث برتری تیمش شود.
من زجر کشیدم و نمی‌گذارم پسرم هم زجر بکشد؛ مسی هم با استعداد خودش به اینجا نرسید و تلاش پدرش بود که او را مسی کرد...
شیخ دیاباته می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما توپ روی پای او خوب سوار نشد.
با وجود اینکه هروه رنار با تیم ملی عربستان قرارداد دارد، اما شواهد نشان از جدایی او دارد و سعودی ها باید دنبال سرمربی جدید باشند.
داور بازی پرسپولیس و گل‌گهر خوش‌شانس بود که علیرضا بیرانوند پنالتی حریف را مهار کرد و نتیجه با سوت او تغییر نکرد.
قاسم جعفری معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: این حوادث برنامه ریزی شده بود؛ جریان فوت مرحومه مهسا امینی فقط یک نقطه‌ای برای شروع فاز عملیاتی بود. دشمنان به دنبال یک نقطه شروع و زمانی می‌گشتند، اما احساس کردند فوت مهسا امینی همه گسل‌های فعال را دارد و می‌توانند گسل‌های مختلف مانند حوزه‌های آزادی زنان، قومیتی، مذهبی و جوان و ... را ایجاد کنند. پدر مهسا امینی هم در ادامه با کنار گذاشتن اخلاق دینداری گفت دختر من جز بیماری سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه نکرده است که اگر جوانمرد بود می‌گفت دختر من بیماری زمینه‌ای داشت و قضیه می‌توانست بسیار متفاوت باشد.
مهم‌ترین شانس تیم‌ملی ایران برای بازگشت به مسابقه مقابل ایالات‌متحده را سامان قدوس از دست داد: دقیقه ۶۴، قدوس می‌توانست به‌معنای واقعی کلمه تعویض طلایی لقب بگیرد. در این لحظه پاس به بیرون علی قلی‌زاده پس از عبور از مهدی طارمی، در حالی به‌سامان رسید که او بدون مراقبت رها شده بود. قدوس هم با یک ضربه فنی دروازه حریف را هدف گرفت، اما توپ او با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.
مربی کهنه کار کروات که سال ها تجربه کار در ایران را دارد با حمایت از اسکوچیچ تاکید کرد که رفتار خوبی با او نشده است.
جولین آلوارز الان می توانست بازیکن رئال مادرید باشد و به عنوان یک رئالی در جام جهانی بدرخشد. او در سال 2011 یک ماه در آکادمی رئال حضور داشت.
فابیو کوئنترائو در دفاع از رونالدو گفت که ناکامی این بازیکن در یونایتد به خاطر بدرفتاری کادر فنی بوده و او در رئال می توانست 60 گل بزند.
آمادو برنابئو، پدربزرگ جرارد پیکه، معتقد است که او می توانست سال های بیشتری برای بارسا بازی کند ولی در باشگاه شرایطی ایجاد کردند تا مجبور به بازنشستگی شود.
شاید اگر سعید صادقی یورگن لوکادیا را می‌دید، او در مقابل نفت مسجدسلیمان گل‌های بیشتری می‌زد.
کریم بنزما دومین گلزن برتر تاریخ رئال پس از رونالدو است اما او اگر از ابتدا پنالتی‌های رئال را می زد، می توانست بالاتر از فوق ستاره پرتغالی هم قرار بگیرد.
هریستو استویچکوف، اسطوره فوتبال بلغارستان، معتقد است که می توانست برای دیه‌گو مارادونا کاری انجام دهد و خود را در مرگ او مقصر می داند.
رای برگزاری هر چه بهتر مناسک حج، درمانگاه‌های صحرایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در عرفات و منا از صبح امروز تا پایان روز دوازدهم ذی الحجه، به صورت شبانه روزی به زائران خدمت ارائه می‌دهند.
رئیس سازمان لیگ پس از پایان دوره سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون و بعد از عزل عزیزی خادم از نفوذ و مقبولیت سابق برخوردار نیست و سبد رای او که می توانست رئیس انتخاب کند ریزش قابل توجهی داشته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ