سنگربان تیم ملی فوتبال فرانسه نتوانست قهرمان تیمش در فینال جام جهانی 2022 قطر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه احتمال انتقال ژوائو فلیکس به بارسلونا داغ شده دیه‌گو گودین، هم‌تیمی سابق او می‌گوید این ستاره پرتغالی هرگز نتوانست با اتلتیکو مادرید و دیه‌گو سیمئونه ارتباط برقرار کند و دلش با این تیم نبود.
کریم بنزما نتوانست از فرصت پیش آمده استفاده کند و ضربه پنالتی او به تیرک دروازه برخورد کرد.
گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید پائولو مالدینی پیش از کنار گذاشته شدن از پست مدیر ورزشی میلان با روملو لوکاکو تماس گرفته بود تا او را راهی روسونری کند.
عباس عبدی نوشت: در نظام‌هایی که گفتگو و آزادی بیان و اظهار علنی احساسات ممکن نباشد، همین می‌شود که حاکم از شناخت جامعه خود نیز غافل می‌گردد و به یک‌باره با وضعی مواجه می‌شود که ذهن و روان او از آن غافل بوده است. در ساختاری که سرآشپز خود را به فرماندهی یک نیروی غیررسمی و جنایتکار منصوب کنند، نتیجه‌ای از این بهتر که آن نیرو امروز تمرد نماید، نصیب آن ساختار نخواهد بود.
ویکتور سانچس از اولین بازیکنانی بود که با پپ گواردیولا به تیم اول بارسلونا رسید و البته نتوانست زیر نظر او به ترکیب ثابت برسد. با توصیه پپ او از بارسا جدا شد.
اگرچه دوشان ولاهوویچ نتوانست انتظارات را در یوونتوس برآورده کند، اما هنوز کسانی هستند که روی او شرط می‌بندند.
مسی در دو سالی که پیراهن پاری سن ژرمن را برتن کرد نتوانست انتظارات را برآورده کند و همین باعث شد تا اعتراض هواداران را هم از او به دنبال داشته باشد و در نهایت قرارداد او تمدید نشود.
الویس کامسوبا نتوانست آنطور که از او انتظار می‌رفت، در ترکیب سپاهان بدرخشید و درنهایت تصمیم به جدایی گرفت.
کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، از مصدومیت رنج می‌برد و حضور او در دیدار شنبه هفته آینده مقابل لنز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
دنی سبایوس از اینکه نتوانست یک موقعیت عالی که درون محوطه جریمه بتیس نصیبش شد را به گل تبدیل کند، ناراحت بود. او می توانست باعث برتری تیمش شود.
سرانجام اتفاقی که محمود فکری انتظارش را می‌کشید، فرا رسید و او نتوانست فصل را با سایپا به انتها برساند.
نایب‌رئیس باشگاه اینتر می‌گوید این باشگاه ایتالیایی به محض اطلاع از تصمیم لیونل مسی برای ترک بارسلونا با او مذاکره کرد ولی نتوانست با ثروت پاری سن ژرمن رقابت کند.
نایب‌رئیس باشگاه اینتر می‌گوید این باشگاه ایتالیایی به محض اطلاع از تصمیم لیونل مسی برای ترک بارسلونا با او مذاکره کرد ولی نتوانست با ثروت پاری سن ژرمن رقابت کند.
متهم نتوانست برای به قتل رساندن بیتا انگیزه‌ای جز خاموش ماندن راز جنایتش فاش کند و در سوال و جواب قاضی مشخص شد، مصرف مخدر او را در حدی از حال خود خارج نکرده بود که مسلوب‌الاراده باشد و اختیار اعمال خود را نداشته باشد.
ژوائو کانسلو آخرین فوتبالیستی است که نتوانست کار با پپ گواردیولا را تحمل کند و جدا شد. قبل از او ستاره های بزرگ دیگری هم قید کار با مربی اسپانیایی را زده‌اند.
ادن هازارد شب گذشته برابر تیم دسته چهارمی هم نتوانست بدرخشد و در یکی از تصاویر منتشر شده از او در این بازی، اضافه وزنش نیز مشهود است.
کاوه رضایی در ابتدای فصل یکی از بازیکنان مورد علاقه ریکاردو ساپینتو بود اما در نهایت باشگاه استقلال نتوانست او را بخدمت بگیرد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، از این که پدرش نتوانست او را در قهرمانی این تیم در دوحه همراهی کند ابراز ناراحتی کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دو بازی حساس را در جام جهانی به حریفانمان واگذار کردیم گفت: عملکرد کی‌روش ضعیف بود و او نتوانست انتظارات را برآورده کند.
نخست‌وزیر پیشین و سیاست‌مدار کهنه‌کار مالزی در انتخابات پارلمانی این کشور نتوانست رأی مردم را کسب کند و حزب او در پارلمان آینده حتی یک کرسی هم نخواهد داشت.
«هیچکس نتوانست جای مرحوم پورحیدری را در استقلال بگیرد؛ او اگر حرفی می‌زد پای آن می‌ایستاد و خیلی از کارها را یک‌تنه پیش می‌برد.»
مهدی قایدی که در لیست اولیه کی روش حضور داشت، نتوانست نظر مثبت او را برای حضور در اردو اتریش جلب کند.
آرسنال که امسال تابستان نتوانست لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی لیون، را به خدمت بگیرد در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد.
آرسنال که امسال تابستان نتوانست لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی لیون، را به خدمت بگیرد در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ