رئیس جمهور با اشاره به توسعه همه جانبه روابط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بین دو کشور، پیگیری توافقات انجام شده تا رسیدن به نتیجه مطلوب را خواستار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی با ژنرال شایگو در خصوص تحولات اخیر در روسیه، روابط دوجانبه نظامی و همچنین تحولات امنیت منطقه تبادل نظر کردند.
رئیس جمهور مصر و امیر قطر در یک گفتگوی تلفنی بر سر یک طرح مشترک برای امدادرسانی به مردم سودان توافق کردند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.
«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تبریک متقابل عید فطر و حلول ماه شوال به دولت و ملت ایران، با اشاره به روابط مستحکم با جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی کشورش برای توسعه روابط با ایران در همه زمینه‌ها تاکید کرد.
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
وزارت امور خارجه آمریکا از گفتگوی تلفنی آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از موزه عبرت با زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد و بیان داشت:فعالیت‌های موزه عبرت برای تبیین حقایق گسترش یابد
فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز ضمن قدردانی از ابراز همدردی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان، ایران و سوریه را دو ملت دوست و برادر دانست که همواره در شادی‌ها و غم‌ها در کنار یکدیگر هستند.
وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیأتی سیاسی در ماناگوآ پایتخت نیکاراگوئه حضور دارد، با دانیل اورتگا رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیأتی سیاسی در ماناگوآ پایتخت نیکاراگوئه حضور دارد، با دانیل اورتگا رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
هواپیمای حامل شی‌جین‌پینگ با اسکورت جنگنده‌های سعودی در ریاض به زمین نشست. یک رسانه سعودی خبر داد رئیس‌جمهور چین، فردا با حدود ۳۰ رهبر و امیر عربی به علاوه نمایندگانی از کامبوج، اندونزی، پاکستان، سنگال گفت‌وگو خواهد داشت.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در گفتگو با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از وی به دلیل برگزاری مناسب رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قدردانی کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در گفتگو با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از وی به دلیل برگزاری مناسب رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قدردانی کرد.
«ولادیمیر پوتین» و «تمیم بن حمد آل ثانی» در گفتگوی تلفنی درباره جام جهانی فوتبال 2022 و روابط دو جانبه رایزنی کردند.
رئیس جمهور فرانسه پیروزی «بنیامین نتانیاهو» در انتخابات کنست را تبریک گفت و او را به پاریس دعوت کرد تا در زمینه امور دوجانبه و ایران گفت‌وگو کنند.
نماینده سازمان ملل در امور یمن از گفتگوی خود با رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن درباره آتش بس خبر داد.
رئیس کمیسیون قضایی با بیان اینکه ابتدا باید در طرف سعودی نشانه‌ای از تمایل به برقراری مجدد ارتباط دیپلماتیک با ایران باشد، عنوان کرد: شیوه گفت‌وگو این نیست که با یک دست خنجر در پهلوی ایران بزنند و دست دیگر را با هدف حسن نیت به سمت ایران دراز کنند.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان به صورت تلفنی گفتگو کرد.
سید ابراهیم رییسی در گفتگوی تلویزیونی اخیر خود درباره درخواست برخی از فعالان اجتماعی و سیاسی مبنی بر اجرای راهکارهای عملی در جهت اعتراض مناسب و قانونمند گفت: چه اشکالی دارد برای گفت‌وگو، نقد و حتی اعتراض نسبت به یک تصمیم مراکزی را قرار دهیم که نسبت به برخی تصمیمات و روش‌ها نقد و اعتراض شود؟ این مسئله می‌تواند به ارتقای کار کمک کند
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهارات سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران که در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی درباره هولوکاست مطرح کرده بود، در صفحه توییترش اظهارات رییس‌جمهور ایران را تکان‌دهنده خواند.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با معاون رئیس کابینه وزرا ترکمنستان در امور کشاورزی، محیط زیست و دیپلماسی آب دیدار و گفت‌وگو کرد.
امیر ساعد وکیل کارشناس حقوق بین‌الملل در گفت‌وگو با ورزش سه درباره شکایت هیئت رئیسه سابق فدراسیون فوتبال از ترامپ توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ