به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از دقایقی پیش جلسه باشگاه پرسپوليس حول جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان آغاز شده است.
از دقایقی دیگر جلسه تمدید قرارداد با دو ستاره محبوب هواداران پرسپولیس برگزار خواهد شد.
وحید طالب‌لو هنوز پاسخ نهایی خود را به پیشنهاد بازگشت به استقلال به عنوان مربی گلرها ارائه نکرده است.
باشگاه پرسپولیس: طبق لیست یحیی گل‌محمدی، باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر است و بدیهی است تا زمانی که توافق حاصل نشده، نمی‌توان در این زمینه اطلاع‌رسانی کرد.
مذاکره اولیه مدیران پرسپولیس با هافبک تیم سپاهان مثبت بوده و توافقات اولیه هم به دست آمده است.
وزیر راه و شهرسازی کشورمان در بدو ورود به فرودگاه سن پترزبورگ روسیه ازپیگیری توافقات درحوزه کریدوری وکلیه بخش‌های حمل و نقلی بامحوریت کریدور شمال به جنوب و مذاکره برای تحقق حمل و نقل خبر داد
وزیر راه و شهرسازی کشورمان در بدو ورود به فرودگاه سن پترزبورگ روسیه ازپیگیری توافقات درحوزه کریدوری وکلیه بخش‌های حمل و نقلی بامحوریت کریدور شمال به جنوب و مذاکره برای تحقق حمل و نقل خبر داد
گزینه اصلی مسئولان باشگاه استقلال برای نشستن روی نیمکت این تیم و جانشینی ریکاردو ساپینتو وارد تهران شد تا پس از انجام مذاکرات نهایی روی نیمکت این تیم بنشیند.
مسئولان باشگاه خیبر خرم‌آبا‌د پس از انجام مذاکره با رضا مهاجری، به توافقات خوبی با او دست پیدا کردند.
مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن مطرح وجوان لیگ برتری انجام داده‌اند.
ایلکای گوندوگان، ستاره منچسترسیتی، پس از راهیابی تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به گمانه‌زنی‌ها درباره آینده خود واکنش نشان داد.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد
مذاکره نهایی با فلیکس سانچز امروز در قطر / او سرمربی تیم ملی امید هم خواهد بود
ستاره آرژانتینی یوونتوس با تایید احتمال جدایی از این تیم تاکید کرد که برای جواب نهایی این سوال باید منتظر بمانیم.
رئیس باشگاه الهلال عربستان برای انجام مذاکره نهایی با لیونل مسی ستاره آرژانتینی به پاریس سفر کرد تا پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی را به مهاجم پاری‌سن‌ژرمن بدهد.
یک تلویزیون پربیننده عربستانی مدعی شد که عضو افتخاری باشگاه الهلال برای مذاکره با لیونل مسی راهی پاریس شده است.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی هیأت مذاکره کننده هسته ای را با خودش به آمریکا برد،‌ معنای این کار آن بود که اگر آمریکایی ها به شرایط ایران مخصوصا در حوزه تضمین ها تن می دادند، ایران آمادگی داشت در همین سفر آقای رئیسی به نیویورک مذاکرات به نتیجه نهایی خودش برسد. متأسفانه جنجالی را درست کردند که این جنجال مانع از این اتفاق شد.
مذاکرات شفر با باشگاه صنعت نفت در مراحل نهایی قرار گرفته و ظاهرا در صورت فراهم شدن شرایط، این مذاکرات تا پایان هفته به مرحله عقد قرارداد می‌رسد.
شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال برای پیوستن به پرسپولیس موافقت نهایی خود را اعلام کرده است اما احتمال دارد بندهایی به قرارداد او با پرسپولیس اضافه شود.
باشگاه پرسپوليس در مذاکره با طرف برزیلی توافق نهایی در خصوص جذب آلف مانگا را صورت داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره مذاکرات وین گفت:‌ «آنچه قابل مذاکره‌ است مورد مذاکره قرار گرفته و اکنون یک متن نهایی به دست آمده است.»
مذاکره رسمی عزت‌اللهی با تراکتور در گام نهایی
خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: افزایش قیمت نان، خط قرمز دولت است و دولت تصمیمی مبنی بر صدور کارت نان برای خرید این کالا ندارد.
استراماچونی از استقلال خواسته است به جز تعیین تکلیف طلبش که اکنون در دادگاه عالی ورزش منتظر رای نهایی است، قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با او امضا کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ