پاتریس اورا معتقد است درخشش اولیویه ژیرو در جام جهانی 2022 قطر، باعث شد فرانسه خود را بدون کریم بنزما با مسابقات وفق بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبل لیونل مسی مقابل دالاس باعث شد تا او پس از تنها 4 بازی به جمع 5 گلزن برتر تاریخ اینترمیامی صعود کند.
گری لینه‌کر از هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام خواست هر طور شده راهی بایرن مونیخ شود چرا که به گفته او هدف فوتبال افتخارات تیمی است و نه رکوردهای فردی.
گیفت اوربان، مهاجم خنت بلژیک، با وجود گلزنی‌های متعددش در فصل گذشته که با شکستن یکی از رکوردهای هالند در اروپا همراه بود بر خلاف انتظار از باشگاه‌های بزرگ اروپا پیشنهادی نداشته است.
دارنده برنز وزنه‌برداری آسیا اعلام کرد در مسیر المپیک پاریس کاری به اشخاص ندارد و تنها رقیب او وزنه‌ها و رکوردهای خودش هستند.
ملی‌پوش تیراندازی می‌گوید با وجودی که سطح رکوردهایش با برنامه‌ها و تصمیمات مربی تیم ملی پایین آمده اما او را مجبور به انصراف کتبی از مسابقات قهرمانی آسیا کرده‌اند.
نماینده کتاب رکوردهای گینس گواهی رکورد جدید کریستیانو رونالدو را به او اهدا کرد.
اسکات کارسون جواب هواداری را که گفته بود او بدون یک دقیقه بازی کردن، لیگ قهرمانان را برده، داد.
بعد از پوکر طارمی جدا از اینکه او توانست به صدر جدول برترین گلزنان برسد، ستاره ایرانی به یک آمار ویژه هم در این باشگاه دست یافت.
شماره 9 سیتی که حالا 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و رکورد 92 سال پیش را شکست، بدون توقف پیش می رود و هنوز هیچ فرمولی برای مهار او کشف نشده است.
صاحبنظران جنگ‌های هوایی، او را «نامدارترین خلبان جهان» نامیده‌اند؛ چنانکه شهید تیمسار فلاحی رئیس ستاد مشترک ارتش، وی را ناجی غرب و فاتح گردنه‌ها و ارتفاعات آریا، بازی‌دراز، میمک، دشت‌ذهاب و پادگان ابوذر توصیف کرده و می‌گوید: " او غیرممکن‌ها را ممکن ساخت. کسی بود که وقتی خبر شهادتش را به امام دادم، امام در مورد وی فرمودند: " او آمرزیده است".
الساندرو دل پیرو اسطوره فوتبال ایتالیا تمجید ویژه‌ای از ارلینگ هالند انجام داد.
روزنامه اوجوگو در گزارشی به موضوع رکوردشکنی مهدی طارمی و ثبت پنجاهمین گل او در لیگ برتر پرتغال پرداخته است.
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
مهاجم سابق استقلال ادعای جدیدی را مطرح کرده و می‌گوید هیچکس در این تیم به رکوردهای او نخواهد رسید.
یورگن کلوپ در آستانه دیدار لیورپول و کریستال پالاس به تمجید از محمد صلاح پرداخت.
این دومین مصدومیت شدید کریستوفر کنت در فولاد بود اما این‌بار او تا پایان ۹۰ دقیقه در زمین ایستادگی کرد.
آمار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس باورنکردنی است و حالا او تبدیل به مهمترین تهدید برای رکوردهای برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه‌نویی شده است.
مسی در کنار رکورد‌های زیادی که به نام خود به ثبت رسانده است یک دستاورد خاص هم دارد که جایگاه بی‌نظیر او را از فوتبال جهان نشان می‌دهد.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسا گلزنی کرد تا به رکورد 9 گل در هفت بازی ابتدایی خود در لالیگا برسد. او در این هفت هفته رکوردهایی به ثبت رسانده که لئو مسی و کریستیانو رونالدو نیز نداشتند.
ریکاردو آلوز پرتغالی در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار دارد و دانیال اسماعیلی‌فر نیز او را تعقیب می‌کند.
دراگان اسکوچیچ پس از حدود ۳۰ ماه مربیگری در تیم ملی، برکنار و کارلوس کی‌روش به‌عنوان جانشین او انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ