نشریه الشرق قطر در گزارشی به برکناری فلیکس سانچز از هدایت تیم ملی این کشور و انتخاب احتمالی کارلوس کی‌روش به عنوان جانشین او، پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جاناتان سوریانو، مهاجم سابق بارسا و الهلال، معتقد است انتقال نیمار به فوتبال عربستان یعنی پایان زودهنگام فوتبالش و از الهلال به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا نام برد.
پیام نیازمند در سال منتهی به جام ملت‌های آسیا رقابت جذاب و سختی را در لیگ شروع خواهد کرد.
عبدی بعداز درخشش در یکی دوسال ابتدایی و حتی گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، افت کرد و در فصل اخیر عملکرد ناامید‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. آمار گلزنی او برای انتقال به فوتبال اروپا یا حتی کشورهای عربی بهیچ وجه کافی و راضی‌کننده نیست
هادی فرجی مربی نیم فصل دوم تیم فوتبال استقلال ملاثانی به شکل عجیبی در حین برگزاری کلاس B آسیا با حضور ماموران مواجه شد و او را با دستبند بردند.
هادی فرجی مربی نیم فصل دوم تیم فوتبال استقلال ملاثانی به شکل عجیبی در حین برگزاری کلاس B آسیا با حضور ماموران مواجه شد و او را با دستبند بردند.
یک بازیکن 15 ساله به دنبال دعوا در یک مسابقه فوتبال جوانان در آلمان به شدت از ناحیه سر آسیب دید و حالا اعلام شده که او دچار مرگ مغزی شده است.
یک بازیکن 15 ساله به دنبال دعوا در یک مسابقه فوتبال جوانان در آلمان به شدت از ناحیه سر آسیب دید و حالا اعلام شده که او دچار مرگ مغزی شده است.
علی دایی در روز‌های اوج هیده توشی ناکاتا که از بهترین‌های تاریخ آسیاست جلوی هت تریک او را گرفت و بهترین بازیکن قاره آسیا شد
از آنجا که در دنیای حرفه‌ای فوتبال، فعالیت در تیم‌های پایه، طرفدارانی در بین سرمربیان حرفه‌ای در دنیا ندارد، انتقال از نیمکت تیم ملی ایران، یکی از بهترین تیم‌های آسیا که همواره بخت حضور در تورنمنت‌های مهم را دارد به تیم زیر ۲۱ ساله‌ها، از لحاظ فنی، شکستی برای دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شود. اینکه چنین شکستی برگرفته از خوش‌بینی بیش از اندازه او و اطرافیانش است یا اینکه بیانگر واقعی سطح فنی دراگان، موضوعی است که می‌تواند محل بحث باشد
برخی معتقد هستند صرف نظر از هر نتیجه ای در جام ملت های آسیا باید از امیر قلعه نویی حمایت شود و او در مسیر صعود به جام جهانی بعدی هم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد.
مهدی تاج هم رئیس فدراسیون فوتبال ایران است و هم پستی در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. اما آیا او به زبان انگلیسی هم مسلط است که برای فوتبال ایران لابی کند؟
در پی توهین اخیر به علی دایی در یک برنامه تلویزیونی شبکه افق صداوسیمای ایران، صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا به زبان فارسی با انتشار ویدئویی از چند گل خاطره‌انگیز شماره ۱۰ ایران، او را اسطوره و نماد فوتبال قاره آسیا معرفی کرد
کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره فوتبال دنیا و مهمترین بازیکن تیمهای آسیایی است اما ترکیب پرستاره النصر به او ختم نمی‌شود.
مجتبی حسینی در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی به حمایت از یحیی گل‌محمدی و سرمربیان ایرانی پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم برای او چالش بزرگی است، گفت: من در تیمی کار می‌کنم که ۳۵ میلیون نفر هوادار دارد و محبوبترین باشگاه آسیا است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم برای او چالش بزرگی است، گفت: من در تیمی کار می‌کنم که ۳۵ میلیون نفر هوادار دارد و محبوبترین باشگاه آسیا است.
لیونل مسی پپ گواردیولا را بهترین مربی فوتبالش می داند و گفت که از بسیاری جهات برای فوتبال مفید بوده ولی از یک حیث نیز به این ورزش آسیب زد.
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
عملکرد تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی در جام ملت‌های آسیا با اظهارات مختلفی از سوی موافقان و مخالفان او همراه شده است.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
در شرایطی که مهدی تاج قرارداد کارلوس کی روش را موقتی اعلام کرده بود، نائب رییس او مهدی محمد نبی امشب در برنامه شب های فوتبال گفت که نظر هیات رییسه این است که او تا پایان جام ملت‌ها در سمت خود بماند.
بین هفت سرمربی اخیر تیم ملی فوتبال ایران، بهترین آمار کسب پیروزی با اختلاف به اسکوچیچ اختصاص دارد اما او هیچ تورنمنت بزرگی نظیر جام‌جهانی و یا جام ملت‌های آسیا را تجربه نکرد و با تیم‌های قدرتمند بازی نکرده بود. بعد از او دایی، برانکو و بلاژویچ هستند
سرپرست فدراسيون فوتبال در گفت و گو با "ورزش سه" ابراز امیدواری کرد در فدراسیون آینده از چهره های شاخص و مفاخر فوتبال به بهترین شکل استفاده شود.
مدیر باشگاه پالما از حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران تمجید کرد و گفت: حضور طیبی در پالما مایه افتخار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ