مهرداد محمدی که از صبح امروز اخباری درباره مبلغ پیش پرداختش منتشر شده بود، در کمپ حجازی حضور یافت، ولی با تیم تمرین نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلیپه کوتینیو از قطر و عربستان پیشنهاد دارد و انتقال او کمک مالی بزرگی برای بارسلونا نیز خواهد بود.
فیلیپه کوتینیو از قطر و عربستان پیشنهاد دارد و انتقال او کمک مالی بزرگی برای بارسلونا نیز خواهد بود.
هادی عقیلی می‌گوید مشتاقانه در انتظار تقابل تیم ملی ایران و قطر خواهد بود و شک ندارد شاگردان قلعه‌نویی برابر کی‌روش پیروز می‌شوند.
خاویر ماسکرانو می‌گوید تصمیم مسی برای رد پیشنهادهای بارسا و الهلال و پیوستن به اینترمیامی درست بود و او هیچ جا مثل آمریکا نمی‌توانست از فوتبال و زندگی‌اش لذت ببرد.
در حالی که پیش از این عنوان شده بود مهران شاهین‌طبع با الریان قطر به توافق رسیده، او امروز با السد قطر به توافق نهایی دست یافت و قرارداد بست.
مشکل ناترازی گاز که به دلیل افزایش میزان مصرف آن ایجاد شده در سال‌های اخیر پررنگ بوده است. وزیر نفت در این باره گفته است: بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی به کاهش ناترازی گاز در زمستان کمک خواهد کرد. او همچنین می‌گوید: پارسال ۱۲ میلیارد دلار پروژه‌های نیمه‌تمام نفتی به بهره‌برداری رسید و امسال ۶۸ پروژه نیمه‌تمام نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار بهره‌برداری خواهد شد.
مارکو کردمیر، کارگزار فیفا و چهره نزدیک به عربستان و قطر، حضور لیونل مسی در بارسلونا را تکذیب می‌کند.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
از وقتی ستاره پیشین رئال مادريد و بايرن مونیخ، سرمربی لورکوزن شده، سردار آزمون در مصدومیت یا تمرینات تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر مشغول بوده است. حالا در اولین بازی سردار مقابل چشم آلونسو، او در بوندس‌لیگا ماندنی شد.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که یکی از مفسران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود، به لقب «شیخ استرا» که به واسطه هیجانش در بازی‌های ایران و عربستان به او داده شد، واکنش نشان داد.
گری نویل بعد از شکست انگلیس مقابل فرانسه و حذف از جام جهانی قطر از داور این مسابقه به شدت انتقاد کرده و او را "یک شوخی تمام‌عیار" توصیف کرد.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
قضاوت متئو لاهوس در بازی ایران و امریکا به قدری خوب بود که فیفا متقاعد شده داوری یکی از بازی های یک هشتم نهایی جام جهانی را به او واگذار کند.
یک اظهارنظر عجیب از سوی ساندرو واگنر در مورد پیراهن سنتی قطری ها کافی بود تا او و شبکه ZDF دچار دردسر شوند.
به عقیده نشریه آلمانی، تیم ملی ایران بعد از نتیجه ناامید کننده مقابل انگلیس، دوباره متولد شد و نقش کی‌روش به عنوان یک مربی و روانشناس در چنین موفقیتی چشمگیر بود.
فلیکس سانچس، سرمربی قطر، بعد از شکست 2-0 مقابل اکوادور در افتتاحیه جام جهانی گفت اکوادوری‌ها از هر لحاظ بهتر از قطر بازی کردند و شکست حق تیم او بود.
شناور بزرگ ایران که طبق وعده وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار بود از هفته آینده جابه‌جایی مسافران جام جهانی را در مسیر قطر آغاز کند که به گفته جدید خود او، امکان پهلوگیری این شناور در بنادر قطر برای میزبانی مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ منتفی شده است. اما چرا؟
طراح این نماد سیدحسین اجاقی، گرافیست ایرانی بوده که حالا طرح او در برابر چشم‌های همه مردم جهان قرار گرفته است.
احمد نورالهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران تنها چند روز بعد از آنکه فیفا از او به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یاد کرده بود، دچار آسیب دیدگی شدید شد.
دیبالا هنگام زدن ضربه پنالتی از ناحیه ران مصدوم شد. ظاهراً او دچار پارگی عضله ران شده است و به این ترتیب 2 تا 3 ماه از میادین دور خواهد بود و جام جهانی را از دست می دهد.
گابریل باتیستوتا، مهاجم افسانه‌ای فوتبال آرژانتین، می‌گوید این که مردم درک کرده‌اند لیونل مسی، مسیح نیست در جام جهانی قطر به نفع تیم ملی آرژانتین خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ