گابریل ژسوس پس از مصدومیت در جام جهانی، باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه‌نگارها، گلیسیرین را از دواخانه می‌خریدند و برای نوشتن از این ماده استفاده می‌کردند. به همین دلیل در دوره مشروطه، فروش گلیسیرین در دواخانه‌ها ممنوع می‌شود. فرق شب‌نامه‌نگاری با روزنامه‌نگاری این بوده که شب‌نامه‌نگاری در ساعات شبانه و توسط چند نفر انجام و توزیع می‌شد و دومین تفاوت در این بود که شب‌نامه دیوارکوب می‌شد، اما روزنامه این خاصیت را نداشت.
باشگاه مونشن گلادباخ اعلام کرد استفان لاینر به دلیل ابتلا به بیماری سرطان چند ماه از میادین دور خواهد بود.
باشگاه مونشن گلادباخ اعلام کرد استفان لاینر به دلیل ابتلا به بیماری سرطان چند ماه از میادین دور خواهد بود.
دارنده مدال طلای وزنه برداری جهان پس از چندماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت در رقابتهای رکوردگیری تیم ملی شرکت کرد.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
مسعود نیلی، دستیار اقتصادی حسن روحانی گفت: دوره آقای هاشمی ۱ سال و چند ماه سمت داشتم و سر مسائلی مثل نرخ ارز مشکل داشتم و نهایتا هم آمدم بیرون و خوب هم شد که آمدم بیرون. فکر می‌کردم در دولت آقای روحانی یک دوره استثنایی پیش آمده است. رفتیم و در سیاست خارجی صحبت کردیم، امتیاز دادیم و استقلال‌مان تضمین نشد.
عملکرد و شرایط لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در چند ماه اخیر ممکن است او را از هشتمین توپ طلای دوران فوتبالش دور کند.
تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا مانند یک دومینو همه کشور‌های مطرح منطقه را در برگرفته است. آنچه امروز از آن با عنوان درک جدید کشور‌های غرب آسیا از آن یاد می‌شود، در پی آن است تا منطقه ما را به سمت‌وسویی پیش ببرد که شاید چند ماه قبل تصور آن هم کمی دشوار بود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
احمدی در خصوص دوری چند ماهه‌اش از گزارشگری و اینکه آیا مشکلی برای گزارش کردنش وجود داشت، گفت: «نه اصلا مشکلی نبود. دلیلش بیماری خودم، همسرم و البته نفس بود که خیلی ما را اذیت کرد. در چند مقطع سرماخوردگی شدید داشتیم و همین موضوع باعث شد تا کمتر گزارش کنم. وگرنه مشکل خاصی وجود نداشت.»
اگر با چشم غیرمسلح به آسمان شب نگاه کنید، تنها یک قمر را می‌بینید؛ اما تا به امروز چند قمر دور کره زمین چرخیده‌اند؟
روزنامه کیهان روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد و بار‌ها به همین بهانه به دولت قبل تاخت، اما این روز‌ها دیگر خبری از نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی نیست. همه یا سکوت کرده‌اند یا به دشمن یا حتی اعتراضات در چند ماه گذشته نسبت می‌دهند.
سیدمهدی سیدعلی چند ماه تا خداحافظی از جمع داوران فوتبال ایران فاصله دارد.
اولیای یکی از افراد دچار مسمومیت که تمایل ندارد اسمش بیان شود می‌گوید: «پسر من تعریف کرد که یک لحظه بوی ماهی گندیده سرکلاس آمد و بعد مدرسه به بچه‌ها ماسک داد که بزنند و از کلاس خارج شوند. یک‌سری از بچه‌ها حالشان بدتر بوده، به اورژانس و نیرو‌های امنیتی زنگ زدند و چند نفر از بچه‌ها را به مراکز درمانی منتقل کردند که پسر من هم جز آن‌ها بوده است.» این مادر درباره علائم پسرش ادامه داد: «از علائم باقی بچه‌ها در جریان نیستم، اما پسرم دل درد داشت و دور ناف‌اش درد می‌کرد.»
رئیس قبلی فدراسیون چندماه قبل به کشور اسپانیا پناهنده شد و بوکس ایران با سرپرست اداره می‌شود که دوره قانونی او هم تمام شده است
نجف آبادی گفت: شرایطی که در چند ماه گذشته توسط بیگانگان در کشور و غرب زده‌ها و کوردلان و تجزیه طلبان و مزدوران و نفوذی‌ها و جاسوس‌ها این حوادث پیش آمد و می‌خواستند حجاب از سر ناموس ما بردارند و آزادی و شخصیت و هویت زن را در بی حجابی و ابتذال و خود باختگی و غرب زدگی و نوکری برای اجانب و تبرج جاهلیت خلاصه کنند.
عبدی نوشت: چند روز پیش آقای رییس‌جمهور با قاطعیتی عجیب اعلام کردند که تورم حتما کاهشی خواهد شد. اینگونه وعده دادن غیر دقیق نیز ایراد اساسی دارد. کاهشی می‌شود یعنی چه؟ مگر تا حالا افزایشی بود؟ اگر بلی، چرا به آن اذعان نمی‌کردید؟ آیا همین رفتار کافی نیست که اعتماد از میان برود؟ به علاوه کاهشی می‌شود یعنی تا کجا و تا کی و از کی؟ مثلا اگر یک ماه کم شود وعده محقق شده است؟ این نوع کاهش‌های مقطعی در طول همه سال‌ها رخ داده است.
مدیرکل نظارت فنی بر بیمه‌های غیر زندگی گفت: براساس بند د ماده ۲۴ قانون بیمه شخص ثالث، در هر سال چند دوره به صاحبان وسایل نقلیه از جمله موتور سیکلت‌ها و وسایل نقلیه کشاورزی بخشودگی داده می‌شود تا با مراجعه به شرکت‌های بیمه، دیگر جریمه نپردازند.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، اعلام کرد دیوگو ژوتا چند ماه از میادین دور خواهد بود.
نماینده دوره دهم ایلام در مجلس گفت: چند ماه است که همه ما شاهد آن هستیم که جریانی به جای پرداختن به مشکلات معیشتی ناگهان موضوع حجاب زنان را تبدیل به چالشی امنیتی کرده و از تریبون‌های مختلف ادارات و نهاد‌ها را به برخورد با زنان فرا خوانده است.
اولین بار در خیابان استانبول چند مغازه که ماهی و ماهی دودی و لوله‌های کالباس می‌فروختند شروع به عرضه ساندویچ کردند. ساندویچ‌های اولیه شامل نان بولکی (نان سفید و بامزه که با خمیر ترش عمل می‌آمد)، خیارشور حلبی تبریز، کمی کره که به نان می‌مالیدند و چند برگ جعفری تازه خرد کرده بود.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح: مدت دوره آموزشی سربازی بسته به نوع مرکز و نوع تخصص آموزشی متفاوت است؛ به طور مثال نخبه‌ها یک ماه دوره آموزشی سربازی سپری می‌کنند؛ همچنین افرادی که در حال حاضر در مناطق گرمسیر دوره آموزشی سربازی خود را طی می‌کنند به مدت ۶ هفته و کارکنان وظیفه‌ای که در مناطق خوش آب و هوا مشغول خدمت باشند مدت دوره آموزشی سربازی آن‌ها ۸ هفته خواهد بود.
چیزی تا آغاز دهمین ماه ریاست‌جمهوری ابراهیم رئیسی نمانده و او که در این ۹ ماه و چند روز، ۲۱ بار پایتخت را به مقصد مراکز استان‌های دور و نزدیک ترک کرده، حالا در شرایطی آخرین تجربه از این دست سفرهای پرتکرار استانی را پشت‌سر گذاشته که هنوز روشن نیست نتیجه و دستاورد این همه سفر و رفت و آمد چیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ