مسعود نیلی، دستیار اقتصادی حسن روحانی گفت: دوره آقای هاشمی ۱ سال و چند ماه سمت داشتم و سر مسائلی مثل نرخ ارز مشکل داشتم و نهایتا هم آمدم بیرون و خوب هم شد که آمدم بیرون. فکر می‌کردم در دولت آقای روحانی یک دوره استثنایی پیش آمده است. رفتیم و در سیاست خارجی صحبت کردیم، امتیاز دادیم و استقلال‌مان تضمین نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
حضور مرتضی پور علی گنجی بازیکن بابلی تیم ملی و پرسپولیس در فینال تورنمنت جام شهدای بابل گرامیداشت یاد مسعود غلامی فوتبالیست بابلی
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: در خصوص مرگ «نسیم صدقی» رسانه‌ها خبرسازی جعلی در جهت کشته‌سازی انجام دادند. قاتل از کشور فرار کرده بود و اکنون دستگیر و به کشور بازگردانده شده و در بازداشت است.
سید مسعود داوودی، متخصص پوست با تاکید بر اینکه در اغلب موارد استفاده از شامپو بر صابون برای شستشوی مو‌ها اولویت دارد، می‌گوید: البته کسانی که پوست سرشان بسیار چرب است می‌توانند از صابون برای شستن مو‌های خود استفاده کنند، اما کسانی که پوست‌های حساس دارند بهتر است از شامپو‌ها برای شستن موی خود استفاده کنند. همچنین کسانی که در شهرستان‌ها از آب چاه یا آب‌های سنگین استفاده می‌کنند بهتر از شامپو استفاده کنند تا احتمال ایجاد واکنش و رسوب روی پوست سر آن‌ها کاهش پیدا کند.
سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به همراه مسعود اوزیل ستاره سابق تیم ملی آلمان در یک باشگاه ورزشی حضور یافته بود برای دقایقی با یکدیگر توپ بازی کردند.
مسعود درخشان در مناظره شب گذشته با موسی غنی نژاد در پاسخ به سوالی درباره اقتصاد اسلامی از پاسخ به سوال طفره رفت و به اتهام زنی علیه غنی نژاد پرداخت.
نیرو‌های ارتش جمهوری آذربایجان با استقرار در نوار مرزی ارمنستان، بار دیگر مسیر ارمنستان به مرکز قره‌باغ کوهستانی یعنی شهر استپاناکرت (خانکندی) را مسدود کردند.
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
نوباوه نماینده مجلس مسدود شدن خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب در صورت عدم توجه به تذکرات را از جمله مجازات‌های طرح مجلس درمورد حجاب اعلام کرد.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد.
رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: به هیچ وجه چنین موضوعی (ادعای مسدودی حساب بانکی افراد بی‌حجاب) صحت ندارد و شبکه بانکی طبق روال گذشته در حال ارایه خدمات به هموطنان عزیز است
چهار تن از نیرو‌های طالبان که به‌تازگی برای جنگ با جبهه مقاومت به پنجشیر رفته‌اند، روز جمعه وارد آرامگاه احمدشاه مسعود شدند و سنگ مزار او را شکستند.
سردار جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل گفت: «فیلتر اینستاگرام و واتس‌آپ با مصوبه شورای امنیت کشور مسدود شده اند دلیل آن هم مشارکت با دشمن در حوزه بر هم زدن امنیت کشور بوده است. تا زمانی که این شرکت‌ها تعهدات لازم را به کشور بدهند که تابع قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کنند با مصوبه شورای امنیت قابل تداوم خواهد بود.»
رژیم صهیونیستی دستور بسته شدن اراضی اشغالی فلسطین را به مناسبت عید یهودی غفران صادر کرد.
مسعود پزشکیان نماینده مجلس در پخش زنده شبکه خبر گفت: در خصوص ماجرای درگذشت مهسا امینی شفاف باشید تا مردم از التهاب دربیایند. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی‌شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید این‌ها ضدنظام هستند! می‌گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده‌ایم؛ خب شفاف‌سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید.
مسعود پزشکیان در واکنش به اتفاق های پس از فوت مهسا امینی گفت: می گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده ایم؛ خب شفاف سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید اینها ضدنظام هستند!
‌رضا دقتی، عکاس ایرانی و دوست نزدیک احمد شاه مسعود با انتشار ویدئویی در توییتر خود نوشته که امروز با احمد مسعود دیدار کرده است. او در پیامی زیر عنوان «زمان امید» نوشته: «تجدید دیدار در وین، با احمد مسعود، پسر مسعود، رهبر مقاومت افغانستان در برابر تاریک گرایی و برای آزادی و کرامت مردم افغانستان.» احمد مسعود اکنون برای شرکت در نشست چهره‌های سیاسی افغانستان در وین حضور دارد. او رهبری «جبهه مقاومت ملی» که با طالبان در نبرد مسلحانه هستند، برعهده دارد.
رییس ستاد اربعین حسینی گفت: اساس نگرانی عدم آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائرین، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، از طرف دیگر کثرت جمعیت و هوای گرم؛ همه این‌ها دست به دست هم داده که ما را بر خلاف میل خودمان و جمع حاضر در جلسه به این نتیجه برساند که، چون امنیت و سلامت عموم زائرین عزیز برای ما خط قرمز است نتیجه بر این شد که کلیه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زائرین به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شود
احمد مسعود تاکید کرد حذف زنان از جامعه افغانستان، محرومیت از تحصیل، منزوی شدن افغانستان، فروپاشی دولت و بقیه فجایعی که اکنون در افغانستان در حال وقوع‌اند، از پیش، قابل پیش‌بینی بودند.
در آستانه بیست‌ویکمین سالگرد ترور احمدشاه مسعود، ویدیوی جدیدی از رفتار توهین‌آمیز اعضای طالبان در مرقد مسعود در فضای مجازی منتشر شده است. در ویدیوی منتشر شده، چند تن از اعضای طالبان روی مرقد مسعود قدم می‌زنند و یکی از اعضای این گروه با تمسخر می‌گوید «او قهرمان زیر کمپل» است. با سلطه طالبان بر پنجشیر در سپتامبر ۲۰۲۱، اعضای این گروه شیشه مرقد مسعود را شکستند و عکس‌های او را پاره کردند. احمدشاه مسعود که دولت افغانستان به او لقب قهرمان ملی داده است، در ۹ سپتامبر ۲۰۰۱ در حمله دو مهاجم انتحاری عضو القاعده در تخار کشته شد.
ریزش سنگ در محور هراز باعث مسدود شدن جاده شد. ویدئویی از وضعیت این جاده ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ