احمدی در خصوص دوری چند ماهه‌اش از گزارشگری و اینکه آیا مشکلی برای گزارش کردنش وجود داشت، گفت: «نه اصلا مشکلی نبود. دلیلش بیماری خودم، همسرم و البته نفس بود که خیلی ما را اذیت کرد. در چند مقطع سرماخوردگی شدید داشتیم و همین موضوع باعث شد تا کمتر گزارش کنم. وگرنه مشکل خاصی وجود نداشت.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت عضله دو قلوی پا، چند هفته ای از میادین به دور خواهد بود.
روزنامه‌نگارها، گلیسیرین را از دواخانه می‌خریدند و برای نوشتن از این ماده استفاده می‌کردند. به همین دلیل در دوره مشروطه، فروش گلیسیرین در دواخانه‌ها ممنوع می‌شود. فرق شب‌نامه‌نگاری با روزنامه‌نگاری این بوده که شب‌نامه‌نگاری در ساعات شبانه و توسط چند نفر انجام و توزیع می‌شد و دومین تفاوت در این بود که شب‌نامه دیوارکوب می‌شد، اما روزنامه این خاصیت را نداشت.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می‌رود چهار ماه دور از میادین باشد.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می رود چهار ماه دور از میادین باشد.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می رود چهار ماه دور از میادین باشد.
باشگاه مونشن گلادباخ اعلام کرد استفان لاینر به دلیل ابتلا به بیماری سرطان چند ماه از میادین دور خواهد بود.
باشگاه مونشن گلادباخ اعلام کرد استفان لاینر به دلیل ابتلا به بیماری سرطان چند ماه از میادین دور خواهد بود.
«آقای لاریجانی تصمیم برای ورود به انتخابات مجلس ندارد. افرادی که می‌گویند ایشان به انتخابات ورود می‌کند، بهتر است دلایل خود را نیز مطرح کنند. آقای لاریجانی صراحتا اعلام کرده بود که قصد ورود به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ندارد. چند ماه پیش من در مصاحبه‌ای این موضوع را اعلام کردم و از ایشان نقل قول کردم و خود آقای لاریجانی نیز سخن من را مورد تایید کرد. هم اکنون نیز تکرار می‌کنم که ایشان قصد ورود به انتخابات را ندارد و اگر قرار بود وارد شود، در انتخابات یازدهم وارد می‌شد و دلیلی وجود نداشت که حضور خود را برای یک دوره قطع کند.»
دارنده مدال طلای وزنه برداری جهان پس از چندماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت در رقابتهای رکوردگیری تیم ملی شرکت کرد.
یوونتوس تایید کرد که لئوناردو بونوچی در بازی با سویا مصدوم شده و به دلیل آسیب‌دیدگی ران پا حاشیه‌نشین خواهد بود.
اسماعیل بن‌ناصر به دلیل مصدومیت زانوی راست باید جراحی شود و به این ترتیب سه تا چهار ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
دروازه‌بان جوان استقلالی‌ها به دلیل دوری طولانی از تمرینات در سفر به جم غایب است.
بازیکن اتریشی رئال مادرید به دلیل مصدومیت عضلانی در پای راست خود به مدت دو هفته از میادین ورزشی دور خواهد بود.
ناکامی تیم ملی کشتی آزاد ایران در سی و ششمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا هر چند دلایل مختلف و متعددی داشت اما نمی توان نقش «نادرست» سرمربی این تیم در رقم خوردن این نتیجه را نادیده گرفت.
هوگو لوریس، گلر فرانسوی تاتنهام، به دلیل مصدومیت 6 تا هشت هفته دور از میادین خواهد ماند.
سرگروه تیم ملی تکواندو کشورمان به دلیل آسیب دیدگی نزدیک به شش ماه از میادین به دور خواهد ماند.
سرگروه تیم ملی تکواندو کشورمان به دلیل آسیب دیدگی نزدیک به 6 ماه از میادین به دور خواهد ماند.
محمدمهدی نظری به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه پا، ۳ الی ۴ ماه از فوتبال دور خواهد بود.
مهاجم خارجی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت برای مدت طولانی نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.
مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت دو تا سه هفته نمی‌تواند استقلال را همراهی کند.
محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت از ناحیه استخوان نازک نی پا، نمی تواند تیمش را بین 2 تا 3 هفته همراهی کند.
جورجینیو واینالدوم، هافبک رم، به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان درشت نی پا باید چند ماه دور از میادین باشد.
دکتر حمید مساعدیان، مسئول کارگروه جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی گفت: روز گذشته به دلیل سقوط یک سنگ در بارگاه سوم متاسفانه فعلا کشته شدن یک نفر قطعی شده و با توجه به بزرگ بودن سنگ هنوز اطلاعی از اینکه چند نفر در چادر حضور داشته‌اند، نداریم.
وزیر اقتصاد دولت روحانی می‌گوید: برای من تنها چیزی که حیثیتی شده بود توسعه بازار بود که موفق هم شدم. در سال ۹۹ درفروردین ماه بازارگردان ۱۷۵ تا داشتند، در ادامه با اجرای آن به ۵۳۰ افزایش یافت و این افتخار من است. عرضه اولی‌ها که در سال ۹۷ که شروع کار من بود چقدر بود و بعد به ۵ و نیم میلیون نفر رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ