عملکرد و شرایط لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در چند ماه اخیر ممکن است او را از هشتمین توپ طلای دوران فوتبالش دور کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
در روز‌هایی که جامعه ملتهب شده بود و تعدادی از بازیکنان تیم ملی مشغول ارزیابی شرایط بودند، سردار آزمون با گذاشتن یکی، دو پست خبرساز، به صدر اخبار برگشت. همان زمان شایعاتی مبنی بر دستور از بالا برای کنار‌گذاشتن او از تیم ملی در مسیر جام جهانی مطرح و فضا به‌قدر کافی مبهم شد. شایعه شد که همان پست باعث شکل‌گیری کدورت بین بازیکنان تیم ملی شده است و در نهایت سردار آن پست جنجالی را حذف کرد
کاپیتان تیم جوانان ایران می‌گوید برای رسیدن به جام جهانی هر کاری که از دستشان بربیاید، انجام می‌دهند.
انزو فرناندز با پیشنهاد چلسی موافقت کرده و حالا تنها کافی است تا بند فسخ 120 میلیون یورویی او به بنفیکا پرداخت شود.
سرمربی تاتنهام به انتقاد از شروع سریع لیگ جزیره بعد از پایان جام جهانی پرداخت.
آرژانتینی‌ها اولین دقایق بعد از قهرمانی‌شان در جام جهانی، با شکست دادن فرانسه در فینال، را بهترین زمان ممکن برای یادآوری مصاحبه‌ای می‌دانند که کیلیان امباپه چند ماه پیش انجام داده بود.
جام جهانی ۴۸ تیمی با چه فرمتی برگزار می‌شود؟ حتی خود اینفانتینو هم نمی‌داند و می‌گوید بسته پیشنهادی بفرستید!
ولید رکراکی، سرمربی مراکش، رویای قهرمانی در جام جهانی را در سر دارد.
شیرهای اطلس تا این مرحله به اندازه کافی شگفتی خلق کرده‌اند اما آنها در رویای شکست ستارگان پرتغال و کسب عنوان اولین نماینده آفریقا در نیمه‌نهایی ادوار جام جهانی هستند.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی، بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و باز هم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و بازهم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد
جام جهانی 2022 اگر چه با حذف زودهنگام تیم ملی همراه بود اما ارایه بازی های زیبا از سوی تیم های باقی مانده بدین معنی است که باید تا لحظه آخر آنرا دنبال کرد.
رسانه‌های عربستانی به با وجود عدم صعود تیم ملی این کشور به مرحله حذفی جام جهانی، به تمجید از شاگردان هروه رنار پرداخته‌اند.
آرژانتین با غلبه بر لهستان شخصیت کافی برای صعود به عنوان صدرنشین گروه سوم را از خود نشان داد و حالا خبر از یک رستاخیز می دهد.
ال تری کلاس فوتبال خوبی ارائه داد، اما این برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی کافی نبود.
هواداران فوتبال ولز و انگلیس در تنریف در یک درگیری خیابانی وحشیانه به جان هم افتادند. دو تیم ولز و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ایران همگروه هستند. یک برد یا یک تساوی برای انگلیس برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی کافی است در حالی که ولز باید انگلیس را شکست دهد و همچنین امیدوار به تساوی بین آمریکا و ایران باشد.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با یک تساوی هم راهی مرحله حذفی شوند.
کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، معتقد است سلسائو پس از 20 سال بار دیگر می تواند قهرمان جام جهانی شده و سلطه تیم های اروپایی در این رقابت ها را پایان بدهد.
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
تیم ملی فوتبال ایران آخرین و پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی را هفته آینده در قطر برگزار می کند.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
مدافع تیم ملی در جام جهانی روسیه، با خوشحالی از بازگشت کی‌روش به تیم ملی، نظم موجود در اردو را مرهون تجربه او می‌داند.
پرواضح است که همکاری با کی‌روش و یادگیری از او می‌تواند برای مربی جوان و آینده‌داری مانند جواد نکونام مفید باشد. از طرفی، حضور در جام جهانی به‌عنوان مربی هم می‌تواند به قدر کافی وسوسه‌کننده باشد؛ ولی آیا این دو مورد، دلیل محکمی است تا جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد، کارش را در لیگ برتر ناتمام بگذارد و به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش راهی جام جهانی شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ