یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، اعلام کرد دیوگو ژوتا چند ماه از میادین دور خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
به دلیل وخامت شرایط ناشی از ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا، در استان بریتیش کلمبیا واقع در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد.
سازمان هواشناسی کشور چند محصول هواشناسی به ویژه بولتن پیش بینی وضع هوای ۱۰ روز آینده شهرهای مرزی و زیارتی ایران و عراق برای ایام اربعین حسینی را تولید و عرضه کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران 17 بازیکن را به تمرینات تیم ملی ب برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر مشخص شدند.
ترکیب تیم ملی فیتنس چلنج برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان مشخص شد.
با اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، محمد منتظر کاپیتان تیم امید عراق پس از جلسه با علی خطیر و موفقیت در تست‌های پزشکی با امضای قراردادی دو ساله رسماً به استقلال پیوست.
یورگن کلوپ اعتراف کرد که نمی خواهد پس از اتمام قراردادش در سال 2026 به مربیگری ادامه دهد اما این احتمال 100 درصد نیست.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، امروز در تمرین این تیم شرکت کرد و بعد از گفتگویی با یورگن کلوپ و کسب اجازه از او موافقت خود را با پیشنهاد باشگاه عربستانی الاتفاق اعلام کرد.
اکانت رسمی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که عبدالله المعیوف دروازه بان الهلال از سال ۲۰۱۲ تاکنون بیشترین کلین شیت را در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. دروازه بان الهلال با ۲۵ کلین شیت، خالد عیسی اماراتی و کلود امین قطری با امتیاز ۱۸ کلین شین در رده‌های بعدی قرار گرفتند. علیرضا بیرانوند نیز با ۱۵ کلین شیت در رتبه سوم قرار دارد.
یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود گفت که به خاطر اعتراضاتش به پل تیرینی (داور بازی لیورپل-تاتنهام) و سپس حرف هایش در نشست خبری پس از بازی، جریمه خواهد شد.
یورگن کلوپ ترکیبش را بدون تغییر نسبت به دیدار برابر نیوکاسل که با پیروزی ارزشمند دو بر صفر تمام شد، به مصاف رئال مادرید خواهد فرستاد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بار دیگر نارضایتی‌اش از برگزاری جام جهانی 2022 در وسط فصل را اعلام کرد.
گل ناپولی در اوایل نیمه دوم برابر لیورپول به شکل عجیبی مردود اعلام شد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که داروین نونیز دچار مصدومیت نشده است و می‌تواند این تیم را همراهی کند.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از شکست 3-2 مقابل آرسنال از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به ضرر تیمش انتقاد کرد و گفت بازی باید با نتیجه مساوی تمام می‌شد.
نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی، وکیل پایه‌یک دادگستری ضمن اشاره به اینکه اخلاقا مجازات این جوان زورگیر نیایش اعدام نخواهد بود، در بخش دیگر صحبت‌هایش می‌گوید در نظر بگیرید که ترافیک سنگینی در یک اتوبان وجود دارد و فردی شروع به زورگیری از یک ماشین می‌کند، رانندگان و مسافران ماشین‌ها چقدر دید دارند تا این صحنه را ببینند؟ نهایت ماشین‌های جلو، عقب و کنار می‌بینند، اما زمانی که کلیپ این صحنه منتشر می‌شود، به وسعت ۸۰ میلیون جمعیت را در برمی‌گیرد، ولی باز هم باید مسئله رعب و وحشت شهروندان را اینجا مورد بررسی قرار داد».
رئیس کانون بین المللی اتومبیلرانی و جهانگردی قطر در گفتگوی ویدئویی با مدیرعامل کانون ایران در خصوص همراهی قطر برای حضور ایران در نمایشگاه جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام آمادگی کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از شکست 4-1 تیمش مقابل ناپولی، اعلام کرد که نگران اخراج شدن نیست.
لیورپول در دربی مرسی ساید برابر اورتون بدون گل متوقف شد و دو امتیاز دیگر را از دست داد. قرمزها خوش شانس بودند که یک گل اورتون با دخالت VAR مردود اعلام شد. سه توپ لیورپول هم به تیر خورد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش در صورت لغو شدن بازی با منچستریونایتد باید برنده این بازی لقب بگیرد.
آث میلان اعلام کرد شارل دکتلار، هافبک بلژیکی، را با قراردادی پنج ساله از باشگاه کلوب بروژ به خدمت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ