رئیس قبلی فدراسیون چندماه قبل به کشور اسپانیا پناهنده شد و بوکس ایران با سرپرست اداره می‌شود که دوره قانونی او هم تمام شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟
رئیس سابق کمیته ملی المپیک و یکی از گزینه های ابراهیمی رئیسی برای حضور در وزارت ورزش و جوانان، پس از استعفای حمید سجادی در آستانه حضور دوباره در ورزش قرار دارد.
معاون اول رئیس بانک مرکزی لبنان با پایان دوره ۳۰ ساله ریاست ریاض سلامه بر بانک مرکزی لبنان، اعلام کرد که به موجب قانون از فردا مسئولیت اجرایی در این بانک را بر عهده می گیرد.
هر چند رئیس جمهور هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما از برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی به عنوان نامزدهای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و جانشینی وی نام برده می‌شود.
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) نقش قدرت نظامی و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم در دانستن زبان دنیا را در اتفاق‌های اخیر مثبت و اثرگذار دانست.
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت بایدن توصیه آستین برای انتخاب براون را پذیرفته است، زیرا آستین معتقد است " براون چالش های راهبردی آمریکا در سراسر جهان را درک می کند."
سردار فدوی اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا که برای گفتن یک کلمه ساعت‌ها تمرین می‌کرد در مورد حوادث ایران بلافاصله موضع‌گیری و اظهار نظر صریح داشت و دشمنی خود را بی‌پرده بیان می‌کرد برای اینکه به سقوط جمهوری اسلامی برابر محاسبات خود ایمان داشت، اما متوجه شدند که قدرت آن‌ها با جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و با تعداد اندکی از رزمندگان توانستیم نقشه شوم آن‌ها را نقش برآب کنیم.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار پیام‌هایی جداگانه، روز ارتش را به سرلشکر موسوی، سرتیپ محمدحسین دادرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری و امیر سرتیپ کیومرث حیدری تبریک گفت.
عزل رئیس متخلف فوتبال تهران قطعی شد؛ قانون برای جانشین چه می‌گوید؟
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از مربیان داخلی خوبی که طی این روزها نام آنها مطرح شد و دلخوری‌هایی به وجود آمد عذرخواهی می‌کنم.
روزنامه آاس اسپانیا با استناد به صحبتهای اخیر رئیس فدراسیون فوتبال ایران به بررسی آینده نیمکت تیم ملی پرداخت و گزینه‌های جانشینی کارلوس کی‌روش را بررسی کرد.
امیر نصیرزاده به همراه مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با خانواده شهید سید علی اندرزگو دیدار و گفتگو کرد.
امیر نصیرزاده به همراه مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با خانواده شهید سید علی اندرزگو دیدار و گفتگو کرد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران می‌گوید شایعات جانشینی او به جای مدیرعامل باشگاه صحت ندارد.
رئیس سابق بایرن مونیخ، خرید یان زومر را انتخابی عاقلانه و منطقی از سوی مدیران باشگاه مونیخی عنوان کرد.
ژوزه مورینیو مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال را تایید کرد و گفت که تنها گزینه جانشینی فرناندو سانتوس بود ولی در نهایت پاسخ رد داد.
ژوزه مورینیو مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال را تایید کرد و گفت که تنها گزینه جانشینی فرناندو سانتوس بود ولی در نهایت پاسخ رد داد.
وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مهم‌ترین موضوعی است که خبرنگاران زیادی را به مرکز ملی فوتبال کشانده است، اما ...
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، تایید کرد در این فدراسیون هیچ برنامه‌ای برای جانشینی زین‌الدین زیدان به جای دیدیه دشان در نیمکت تیم ملی فرانسه وجود ندارد.
صالح‌آبادی ۴۴ ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال ۹۳ و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.
پس از موافق رئیس جمهور با استعفای وزیر راه، معاون پارلمانی رئیسی از احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه خبر داد و سخنگوی دولت هم دلیل استعفای رستم قاسمی را تشدید بیماری عنوان کرد.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که این باشگاه در انتقالات زمستانی مهاجمی برای جانشینی روبرت لواندوفسکی جذب نخواهد کرد.
منابع فلسطینی از تشدید جنگ داخلی بر سر جانشینی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر دادند.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جانشینی مقام معظم رهبری تداوم انقلاب است که برخی دوست داشتند، این صراط مستقیم باقی نماند تصریح کرد: به دروغ می‌گویند جمهوریت پس از امام (ره) کم رنگ شد در حالی که جمهوریت، حضور مردم در سرنوشت خود است و در این چهل و سه سال، مردم پای صندوق رای آمدند و اکثر انتخابات پس از ارتحال امام خمینی (ره) بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ