چیزی تا آغاز دهمین ماه ریاست‌جمهوری ابراهیم رئیسی نمانده و او که در این ۹ ماه و چند روز، ۲۱ بار پایتخت را به مقصد مراکز استان‌های دور و نزدیک ترک کرده، حالا در شرایطی آخرین تجربه از این دست سفرهای پرتکرار استانی را پشت‌سر گذاشته که هنوز روشن نیست نتیجه و دستاورد این همه سفر و رفت و آمد چیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس فصل را با برد شروع کرد اما این برد به دل هیچ کدام از هواداران نچسبید و حتی با بردهای پرگل سپاهان و استقلال در دو بازی دشوارترشان، نگرانی‌ها درباره تیم یحیی و رقابت با دیگر مدعیان در ادامه فصل بیشتر هم شد.
هنوز 20 مورد از ایرادهای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برطرف نشده و وضعیت میزبانی شمس آذر مشخص نیست.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی و کنترل بازار اجاره بهای املاک مسکونی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی و رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی کارکنان دولت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
ویژگی جدیدی برای ایرپادهای اپل ارائه می شود تا کاربر بتواند مشکلات شنوایی خود را کنترل کند و از سوی دیگر دمای بدنش را بسنجد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: تقریباً تمام ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس بررسی و رفع شد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران گفت: در برنامه هفتم توسعه، شرایط کشور عادی تلقی شده و تکلیف هیچ‌کدام از مشکلات ساختاری روشن نیست؛ در حالی که این سند بالادستی باید مبنای سایر اسناد کشور باشد.
لایحه عفاف و حجاب در ۹ ماده توسط قوه قضائیه تدوین شده تا از طریق دولت به مجلس ارائه شود، اما این لایحه تاکنون با انتقادات زیادی مواجه شده است.
اردبیل- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تبدیل وضعیت کارکنان با رفع ابهامات شورای نگهبان برای تأیید نهایی ارسال خواهد شد.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
سرپرست وزارت جهادکشاورزی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در اجرای طرح فجر تا فطر، بر رفع ایرادها و تکامل این طرح و تداوم اجرای آن در سال جاری تاکید کرد.
در جلسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع، طرح «شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها»، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه در هفته های اخیر شاهد بازیهای خوبی از استقلال هستیم گفت: آبی پوشان به هماهنگی رسیده و بازیهای قابل قبولی از خود ارائه می کنند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: ایرادات هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح شفافیت قوای سه گانه در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت ایرادات هیئت عالی مجمع به طرح شفافیت قوه سه گانه در این جلسه بررسی شد.
سخنگوی شورای نگهبان در گزارشی ابهامات و ایرادات این شورا به طرح بانک مرکزی را تشریح کرد.
در گزارش شورای نگهبان درباره طرح بانک مرکزی آمده است: عمده ابهامات و مغایرت‌های شرعی و قانونی این طرح که در موارد متعددی مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته است، عبارتند از: اعطای اختیارات موسع به ارکان بانک مرکزی برای قاعده‌گذاری در حوزه پولی بانکی، ایجاد مرجع رسیدگی ویژه برای حل اختلافات بانکی خارج از دستگاه قضا.
ایرادهای رفع نشده ورزشگاه وطنی قائمشهر ممکن است بار دیگر میزبانی را از نساجی بگیرد.
قاسمی گفت: آخرین ایرادها هفته گذشته در دولت برطرف و به شورای نگهبان ارسال شد.
در گزارش‌های آخر دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری بار‌ها به گزارشی ارجاع شده و از هشدار‌های قبلی به مدیران فرودگاهی سخن به میان آمده و به صراحت نیز دلیل صادر نشدن گواهی نامه فرودگاهی همین نقایص بیان شده است، اما حالا می‌خواهیم با بررسی گزارش نهایی حادثه ترکیدگی لاستیک هواپیمایی سپهران که آذر ۱۴۰۰ منتشر و در آخرین گزارش این سازمان به تاریخ شهریور ۱۴۰۱ به آن استناد و تاکید شده که هنوز ایراد‌های مندرج در آن رفع نشده ببینیم که این ایراد‌ها چیست؟
پیگیری و تصویب «تناسبی شدن» انتخابات مجلس، نه تنها ایرادهای اساسی وضعیت موجود را برطرف نمی‌کند، بلکه به دلیل مغایرت با سیاست‌های کلی انتخابات فرصت محدود مجلس برای اصلاح را می‌گیرد.
محققان دانشگاه بوفالو از ایربادهای بلوتوثی و یک سیستم هوش مصنوعی یادگیری عمیق برای تشخیص سه مشکل گوش استفاده کردند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: با تصویب نهایی آئین نامه رتبه بندی در دولت و رفع ایرادهایی که از سوی کمیسیون تلفیق مجلس به آن گرفته شده بود، روند اجرایی شدن این قانون شروع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ