علی فتح الله زاده حرف هایی که در گذشته درباره لیونل مسی بر زبان آورده بود را اینبار پیرامون کریس رونالدو به شکل دیگری تکرار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«زمانی که فوتبال را شروع کردم خیلی از مربیان و اهالی ورزش تعجب کردند و گفتند مگر می شود در شهری که مهد کشتی ایران است و همه سمت این رشته می روند یکی عاشق فوتبال باشد؟»
لوئیجی دل‌نری، سرمربی سابق یوونتوس و رم، می‌گوید قهرمانی در چمپیونزلیگ فصل گذشته بی‌تردید حق اینتر بوده و نه منچسترسیتی.
علی موسوی مهاجم سابق استقلال گفت: آقای خطیر آمد تا به استقلال کمک کند اما دیگر خبری از او نیست! خطیر نمی‌تواند کاری کند. مشکل استقلال بودجه است مگر خطیر میلیاردر است که بتواند بودجه تزریق کند. استقلال به پول نیاز دارد تا بتواند بازیکن بخرد و مشکلاتش را حل کند اما هیچ یک از مسئولان برای این تیم کاری نمی‌کنند.
سرمربی تیم ملی جوانان از مصائب پیش روی خود و شاگردانش در مسیر کسب عنوان قهرمانی جهان صحبت کرد.
علیرضا دبیر بعد از پایان انتخابات فدراسیون کشتی به اتفاقات مجمع و برخی انتقادات مطرح شده واکنش نشان داد.
مدیر بنفیکا هرگونه مذاکره مخفیانه و بدون هماهنگی با ژوائو فلیکس را رد کرد.
با رسمی شدن انتقالا خوسلو به رئال مادرید، این باشگاه دیگر اقدام به جذب بازیکن جدید نخواهد کرد مگر اینکه در ادامه بازیکن یا بازیکنانی تاثیرگذار درخواست جدایی بدهند.
رضا رجبی، کارشناس فوتبال ایران معتقد است حضور بازیکنان اصلی تیم ملی در دیدار برابر افغانستان اتفاق مثبتی بوده است.
اعدادی که از حالا می‌توان گفت این بازیکن درجه سه در صورت اخراج و قطع همکاری، به طور حتم یکی از شکایت های آتی پرسپولیس در فیفا خواهد بود، مگر اینکه مدیرعامل پرسپولیس دست پیش را بگیرد و به طور توافقی این مهاجم بنجل که دلال ها به او انداخته‌اند را از درب باشگاه خارج کند.
لئاندرو پریرا علاقه‌ای به توافق برای فسخ قراردادش نداشته و این موضوع را از طریق مدیربرنامه‌هایش به گوش مسئولان باشگاه پرسپولیس رسانده است. پرسپولیس نیز چاره‌ای ندارد مگر آن که یک فصل دیگر این مهاجم گل نزن را تحمل کند.
مگر نمی‌گویند که پرسپولیس در خارج از زمین برنده می‌شود؟ مگر اعتقاد ندارند فلان وزیر و وکیل و... حتی برای این تیم گل (‍!) می‌زنند؟ پس چرا هر سال دنبال ستاره‌های این تیم هستند و اتفاقا با کمک از بازیکنان سابق پرسپولیس در پی موفقیت می‌گردند؟
بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال درباره صدمین تقابل تیم‌های سرخابی گفت: رد قهرمانی لیگ از دربی می‌گذرد و هر تیمی برنده شود به نظرم شانس خیلی زیادی در بردهای بعدی‌ خواهد داشت.
اسد عبادی، دروازه‌بان و‌ کاپیتان استقلال ملاثانی نسبت به حواشی بازی امروز تیمش با سایپا واکنش نشان داد.
گری لینه‌‎کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، بار دیگر علاقه‌اش به لیونل مسی را با تمجید از این بازیکن ابراز کرد.
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
ایوب بهتاج در واکنش به سوالی در مورد آپارتمان لاکچری گلر این تیم، چنین موردی را عادی دانست.
ایوب کلانتری می‌گوید قصد جدا کردن داور از بازیکنان پیکان را داشته که در همان حین اخراج شده است.
رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال برخی شایعات درباره گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از محمد احمدزاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی را رد کرد.
بازیکن مس رفسنجان می گوید اگر اشتباهات داوری نبود این تیم در حال حاضر ۶ امتیازی بود و شرایط خوبی را سپری می کرد.
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با اینکه امروز به بازیکنان و مربیان ما بی‌احترامی شد، ولی باز هم از حضور هواداران خوشحال هستیم.
یزدانی حتی در صورت دریافت مجوز نظام وظیفه قادر به حضور در جمع شاگردان ساپینتو نیست. مگر اینکه نام یک بازیکن تا زمان بسته شدن پنجره تابستانی از لیست آبی‌ها خارج شود.
برایتان نامه ارسال کردیم و گفتیم که این بازیکن تحت قرارداد ماست و مگر می‌شود بازیکنی در این سطح بدون امضای قرارداد یک ماه و نیم با تیمی تمرین کند و در بازی دوستانه‌اش شرکت کند؟
برایتان نامه ارسال کردیم و گفتیم که این بازیکن تحت قرارداد ماست و مگر می‌شود بازیکنی در این سطح بدون امضای قرارداد یک ماه و نیم با تیمی تمرین کند و در بازی دوستانه‌اش شرکت کند؟
رئیس باشگاه ناپولی در اظهاراتی جنجالی اعلام کرد از این پس بازیکنان آفریقایی را تنها در صورتی جذب خواهد کرد که قبول کنند در جام ملتهای آفریقا بازی نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ